Γερμανικό GP : Ο Max  Verstappen κέρδισε έναν χαοτικό βρόχινο αγώνα

Πολλές αλλαγές ελαστικών και τέσσερις εμφανίσεις του αυτοκινήτου ασφαλείας.

Γερμανικό GP Max  Verstappen

Μετά από δυο μέρες με πολύ ζεστό καιρό, το Γερμανικό GP διεξήχθη υπό βροχή σχεδόν από την αρχή ως το τέλος. Αυτό οδήγησε σ' έναν χαοτικό αγώνα με πολλές αλλαγές ελαστικών και τέσσερις εμφανίσεις του αυτοκινήτου ασφαλείας. Τελικά κέρδισε στον αγώνα, ο οδηγός της Red Bull, Max Verstappen με πέντε αλλαγές. Στο βάθρο ανέβηκαν επίσης ο οδηγός της Ferrari, Sebastian Vettel και ο οδηγός της Τoro Rosso, Daniil Kvyat.  

Τα σημεία κλειδιά 
•    Ευρεία μίξη στρατηγικών (από 3-6 αλλαγές) κατά τη διάρκεια του αγώνα των 64 γύρων, λόγω των μεταβαλλόμενων καιρικών συνθηκών. Χρησιμοποιήθηκαν όλα τα διαθέσιμα ελαστικά της γκάμας, εκτός από τη σκληρή γόμα. 
•    Πραγματοποιήθηκαν συνολικά 78 pit stop οι οδηγοί χρησιμοποίησαν 97 σετ ελαστικών κατά τη διάρκεια του αγώνα. 
•    Όλοι οι οδηγοί εκκίνησαν με βρόχινα ελαστικά μετά από τρεις αναγνωριστικούς γύρους πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας. Οι ομάδες αντιδρούσαν στις μεταβολές της πρόσφυσης και των συνθηκών. Το τελευταίο pit stop όπου έβαλαν slick ελαστικά αποδείχτηκε καθοριστικό για την έκβαση του αγώνα. 
•    Ο οδηγός της Ferrari Sebastian Vettel, εκκίνησε τελευταίος καθώς αντιμετώπισε στις κατατακτήριες δοκιμές. Έκανε πέντε αλλαγές ελαστικών για να τερματίσει τελικά δεύτερος. Η στρατηγική του ήταν πανομοιότυπη μ' αυτή του Verstappen.
•    Ο οδηγός της Mercedes Lewis Hamilton βγήκε εκτός πίστας δυο φορές και σταμάτησε στα pit έξι φορές ( όπως και ο Kevin Magnussen με τη Haas) για να τερματίσει τελικά 11ος.
•    Οι οδηγοί έπρεπε να είναι προσεκτικοί για να μην υπερθερμάνουν τα βρόχινα ελαστικά σε μια πίστα που στέγνωνε γρήγορα. Τα ενδιάμεσα ελαστικά αντιμετώπισαν πολύ καλά τις μεταβαλλόμενες συνθήκες. 
•    Στην αρχή του αγώνα η θερμοκρασία περιβάλλοντος ήταν στους 22 βαθμούς Κελσίου και του οδοστρώματος στους 28 βαθμούς Κελσίου. Στο τέλος η επιφάνεια οδοστρώματος ήταν κατά βάση στεγνή.

Γερμανικό GP : Ο Max  Verstappen κέρδισε έναν χαοτικό βρόχινο αγώνα
Πως απέδωσε η κάθε γόμα ελάστικού

•    ΣΚΛΗΡΗ C2: Ήταν το μόνο ελαστικό που δε χρησιμοποιήθηκε καθόλου κατά τη διάρκεια του αγώνα. 
•    MEΣΗ C3: Μόνο πέντε οδηγοί (συμπεριλαμβανομένου του Verstappen) χρησιμοποίησαν αυτή τη γόμα για ελάχιστους γύρους. Η μαλακή γόμα απέδιδε καλύτερα σ' αυτές τις υγρές και κρύες συνθήκες. 
•    ΜΑΛΑΚΗ C4: Χρησιμοποιήθηκε απ' όλους τους οδηγούς στο τέλος του αγώνα. Μ' αυτή πέτυχε τον ταχύτερο γύρο ο Verstappen, κερδίζοντας έτσι τον έξτρα βαθμό.
•    ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ: Αυτό το ελαστικό χρησιμοποιήθηκε εκτενώς κατά τη διάρκεια του αγώνα, σε μερικές περιπτώσεις, για πάνω από 20 γύρους. 
•    ΒΡΟΧΙΝΑ: Όλοι οι οδηγοί εκκίνησαν με αυτό το ελαστικό, οι περισσότεροι όμως το αντικατέστησαν νωρίς κατά τη διάρκεια της εμφάνισης του πρώτου αυτοκινήτου ασφαλείας.
Βαγγέλης Γκούμας
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top