Έρχεται το ανανεωμένο SKODA SUPERB

Νέες τεχνολογίες και υβριδική έκδοση 

Ανανεωμένο SKODA SUPERB

Σχεδιαστική και τεχνολογική αναβάθμιση για το SKODA SUPERB, με τη ναυαρχίδα της μάρκας να εκσυγχρονίζεται πλήρως τρεισήμισι χρόνια μετά την παρουσίαση της τρίτης γενιάς. Επιπλέον, το κορυφαίο μοντέλο της SKODA θα είναι για πρώτη φορά διαθέσιμο ως SUPERB SCOUT, ενώ μέχρι το τέλος του έτους θα κυκλοφορήσει και το SUPERB iV plug-in hybrid. Τεχνολογικά highlights όπως οι προβολείς Full LED Matrix καθώς και μια ακόμα πιο πλήρης γκάμα καινοτόμων συστημάτων υποβοήθησης καθιστούν το SKODA SUPERB ένα από τα ασφαλέστερα και πιο άνετα αυτοκίνητα στο δρόμο. Μάλιστα, σε ότι αφορά τους χώρους, το νέο μοντέλο αποτελεί το σημείο αναφοράς στην κατηγορία του.

 

Το SKODA SUPERB, εξοπλίζεται με σύγχρονους κινητήρες, τρεις πετρελαίου και τρεις βενζίνης, η απόδοση των οποίων κυμαίνεται από τα 120 άλογα  έως τα 272 άλογα. Ο 2.0 TDI που αποδίδει 150 άλογα  - ο πρώτος diesel της SKODA από τη νέα γενιά κινητήρων Evo της Volkswagen - είναι μια εντελώς νέα σχεδίαση. Συνολικά μπορεί κάποιος να επιλέξει ανάμεσα σε δέκα διαφορετικούς συνδυασμούς κινητήρα / μετάδοσης, με το αυτόματο κιβώτιο DSG των 7 σχέσεων να είναι, ανάλογα με τον κινητήρα και το επίπεδο εξοπλισμού, είτε στάνταρ είτε προαιρετικό.

Ο κορυφαίος ντίζελ μπορεί, αν το επιθυμεί ο πελάτης, να συνδυαστεί και με τετρακίνηση, η οποία είναι στάνταρ στην πιο ισχυρή έκδοση βενζίνης.

Το SKODA SUPERB SCOUT διατίθεται αποκλειστικά με τους δύο αυτούς κινητήρες και στάνταρ τετρακίνηση.  
 Για όλες τις εκδόσεις του SUPERB υπάρχει ένας προαιρετικός ψηφιακός πίνακας οργάνων (Virtual Cockpit), καθώς και επιλογή από τρία διαφορετικά συστήματα infotainment με οθόνες 8 και 9,2 ιντσών.

Μία πλήρης σειρά από προηγμένα συστήματα ασφάλειας, προστατεύει οδηγό και επιβάτες στο νέο SKODA SUPERB. Κάποια από αυτά είναι πρωτοεμφανιζόμενα σε μοντέλα της SKODA. Ίσως το πιο σημαντικό είναι το Προσαρμοζόμενο Cruise Control (Adaptive Cruise Control).

Για ταχύτητες έως και 210 χλμ./ώρα, το σύστημα προσαρμόζει την ταχύτητα του αυτοκινήτου ανάλογα με τα προπορευόμενα οχήματα και – αν συνδυαστεί με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG – μπορεί να ακινητοποιήσει το αυτοκίνητο και – εφόσον αυτή η ακινητοποίηση δεν υπερβεί τα 3 δευτερόλεπτα – να το εκκινήσει και πάλι, τελείως αυτόματα.

Το σύστημα επίσης χρησιμοποιεί εικόνα από την κάμερα στο παρμπρίζ και δεδομένα από το σύστημα πλοήγησης που αφορούν τόσο σήματα περιορισμού ταχύτητας όσο και στροφές και ανάλογα προσαρμόζει την ταχύτητα του αυτοκινήτου!

Αξίζει επίσης να αναφερθεί το Side Assist (Πλευρική Υποβοήθηση) - το οποίο λειτουργεί σε απόσταση έως και 70 μέτρων πίσω από το αυτοκίνητο - αυξάνοντας ακόμη περισσότερο το υψηλό επίπεδο ασφάλειας της γκάμας του SUPERB. Τέλος, καινούργιο σύστημα είναι η Υποβοήθηση Έκτακτης Ανάγκης για δρόμους πολλαπλών λωρίδων (Emergency Assist for multi-lane roads), διαθέσιμη από τα μέσα του 2020, ενώ πλέον το Front Assist διαθέτει και προληπτική προστασία πεζών.

Βαγγέλης Γκούμας
 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top