Στο τιμόνι του νέου VW Polo 1.6 TDI

Πόλος έλξης

VW Polo

Το Polo  μεγάλωσε, ομόρφυνε , έγινε ακόμη πιο ποιοτικό,. εμπλουτίστηκε με νέα  συστήματα ασφάλειας και «φορά» αποδοτικούς και οικονομικούς κινητήρες. Όλα αυτά τα προσόντα κάνουν το νέο Polo  έναν πόλο έλξης για τους υποψηφίους αγοραστές.  Η νέα γενιά του επιτυχημένου μοντέλου έχει διαστάσεις που πλησιάζουν …επικίνδυνα το Golf το μήκος  είναι μεγαλύτερο κατά 8,1 εκατοστά φτάνοντας στα 4,05 μέτρα και το μεταξόνιό του έχει αυξηθεί κατά 9,4 εκατοστά αγγίζοντας τα 2,56 μέτρα. Το πλάτος επίσης έχει αυξηθεί κατά 6,9 εκατοστά φτάνοντας πλέον τα 1,75 μέτρα.. Οι σχεδιαστές στα πλαίσια της αεροδυναμικής το χαμήλωσαν κατά 7 χιλιοστά με αποτέλεσμα η τιμή να είναι στα 1,45 μέτρα,  Τοπ μοντέλο της δοκιμής μας φοράει το νέο υπερτροφοδοτούμενο  οικονομικό κινητήρα diesel των 1,6 λίτρων που καλύπτει τις σύγχρονες αυστηρές προδιαγραφές ρύπων.

 

 

Ας ξεκινήσουμε από τις επιδόσεις. Το νέο μοτέρ αρχικά  μπορεί να μην εντυπωσιάζει με την ιπποδύναμη  των 95 ίππων στις 4600 σ.α.λ. η ακόμη και με την ροπή των 250Nm .όμως στην πράξη τα πράγματα είναι διαφορετικά . Ο κινητήρας  στο πάτημα του γκαζιού από τα πρώτα χιλιόμετρα αρχίζει να δείχνει τις αρετές του. Αθόρυβος και πολιτισμένος στην λειτουργία κινεί με άνεση το αμάξωμα του Polo  το οποίο στον δρόμο εντυπωσιάζει με την ποιότητα κύλισης που παραπέμπει σε αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας . Τα 0-100 χλμ./ώρα με την βοήθεια του πού καλού σε κλιμάκωση μηχανικού κιβωτίου με τις 5 ταχύτητες  έρχονται σε 11 δευτερόλεπτα  με την τελική ταχύτητα να αγγίζει με άνεση στον ανοιχτό δρόμο τα  185 χλμ./ώρα. Τα ευχάριστα νέα συνεχίστηκαν και στον τομές της οικονομίας καυσίμου καθώς  με  ελαφρύ πόδι καταφέραμε να την κατεβάσουμε στα 4,5 λίτρα ανά 100 χλμ.

 

 

Στην ασφαλή οδική συμπεριφορά συμβάλλει και το στιβαρό αμάξωμα το οποίο πατάει στη νέα μεταβλητή σπονδυλωτή πλατφόρμας MQB, την A0, πάνω στην οποία πατάει και το αδελφάκι του το Seat Ibiza. Με την συμβίωση της μιας εβδομάδας με το  Polo πρέπει να πούμε κυρίως ότι αποδείχθηκε πολύτιμος σύντροφος τόσο μέσα στην πόλη όσο και στον ανοιχτό δρόμο. Το  Polo είναι σταθερό στις ευθείες χάρη στο μεγάλο μεταξόνιο και τα μετατρόχια με ασφαλή πατήματα τόσο στις ανοιχτές στροφές όσο και στις κλειστές καμπές του δρόμου. Η  ρύθμιση  των αναρτήσεων με την διάταξη γόνατα McPherson μπροστά  και ημιάκαμπτο άξονα  πίσω  είναι σχετικά μαλακή άκτι που διευκολύνει στο  φιλτράρισμα των γνωστών ανωμαλιών  των Ελληνικών δρόμων. Το σύστημα διεύθυνσης  δίνει πολύ καλή  πληροφόρηση , τα φρένα άμεσα και αποτελεσματικά ενώ ο πιο σκληρός κριτής  της οικογένειας η γυναίκα μου έδωσε  την έγκριση της μετά από μισή ώρα οδήγησης. «Είναι ανάλαφρο στην οδήγηση με μαλακά πετάλια ,ωραίο τιμόνι αλλά και στιβαρό ταυτόχρονα. Μου αρέσει πολύ.» Δεν  θα διαφωνήσουμε μαζί της πως θα ….τολμούσαμε άλλωστε.  Η αλήθεια είναι ότι το Polo σαφώς μεγαλύτερο όπως είπαμε από πριν  μας  βόλεψε και στα ψώνια με τον χώρο αποσκευών να έχει ανέβει στα 355 λίτρα και στα 1255 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων. Οι χώροι άνετοι για 5 επιβάτες γεγονός που σου επιτρέπει πλέον να αγοράζεις το Polo  ως πρώτο αυτοκίνητο που καλύπτει και τις ανάγκες μιας οικογένειας. OΙ Γερμανοί δεν έκαναν καμία  έκπτωση στην ποιότητα  

 

 

Το ταμπλό είναι κατασκευασμένο από μαλακά πλαστικά  με άριστη συναρμολόγηση  και με μεγάλο  μέρος του ντυμένο με φιλέτα υψηλής ποιότητας πλαστικού στο ίδιο χρώμα με το αμάξωμα.  Εσωτερικά  επικρατεί η οριζόντια αρχιτεκτονική( με κρυφό φωτισμό) όπου ο πίνακας οργάνων βρίσκεται παράλληλα με την έγχρωμη οθόνη που αλλάζει διαστάσεις από 6,5 ως 8 ίντσες ανάλογα με την έκδοση . Σε αυτή προβάλλονται όλες οι ενδείξεις των ηλεκτρονικών συστημάτων  με εύκολη διαχείριση από τον χρήστη. Για πρώτη φορά στο Polo υπάρχει δυνατότητα προαιρετικής τοποθέτησης ηλεκτρονικού πίνακα οργάνων  διάστασης 10,25 ιντσών .Η συνδεσιμότητα και η παροχή πληροφοριών είναι πλήρης γεγονός που καθιστά το Polo ένα μοντέλο με πολλά hi tech στοιχεία. 

 

 

Ο εξοπλισμός είναι πλούσιος με  6 αερόσακους, ESP, EDL, Front Assist με City Emergency Braking - σύστημα φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης, σύστημα αναγνώρισης πεζών - Pedestrian monitoring, Multi-collision Brake ( σύστημα αποφυγής πολλαπλών συγκρούσεων και  σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού). Όσον αφορά τώρα την εξωτερική εμφάνιση η νέα γενιά ακολουθεί την σχεδιαστική ταυτότητα της προηγούμενης κάτι που συνηθίζει η VW στα μοντέλα της και καλά κάνει από την στιγμή που οι υποψήφιοι αγοραστές το εγκρίνουν με την προτίμηση στα μοντέλα της. Οι γραμμές είναι σαφώς πιο σύγχρονες προσδίδοντας πιο ανάγλυφη δομή στο αμάξωμα ενώ η  μάσκα σε συνδυασμό με τα νέα πιο στενόμακρα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας led σε παραπέμπουν στο μεγαλύτερο Golf ενώ στο πίσω μέρος το οποίο δείχνει και είναι πλατύτερο ξεχωρίζουν  πεντάγωνα  φωτιστικά σώματα. Η τιμή  για να το αποκτήσετε  είναι 16600 ευρώ .


Βαγγέλης Γκούμας
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top