Εγκυμοσύνη: Πώς να αντιμετωπίσεις την αυπνία

Κι όμως υπάρχουν πολλοί φυσικοί τρόποι

εγκυμοσύνη-αυπνία

Όσο όμορφη περίοδος και αν είναι η εγκυμοσύνη στη ζωή μιας γυναίκας, αυτές οι άτιμες οι αυπνίες δεν παλεύονται με τίποτα. Και αυτή τη φάση, χρειάζεσαι τον ύπνο όσο ποτέ άλλοτε.

Eίσαι έγκυος; Τα τρία ροφήματα που πρέπει να αποφύγεις

Προετοιμάσου κατάλληλα

Να ξαπλώνεις όταν πραγματικά είσαι έτοιμη για ύπνο, διαφορετικά το στριφογύρισμα στο κρεβάτι δεν το γλυτώνεις. Πριν το κάνεις, άσε το κινητό στην άκρη και προτίμησε ένα βιβλίο για να χαλαρώσεις. 

Πρόσεχε τι θα φας 

Η εγκυμοσύνη αυξάνει τις πιθανότητες καούρας μετά από ένα γεύμα και άντε μετά να κοιμηθείς. Προτίμησε ένα ζεστό φλιτζάνι γάλα πριν τον ύπνο. 

Κάνε ένα χαλαρωτικό μπάνιο

Το μπάνιο ή το ντους θα σε χαλαρώσει και θα ετοιμάσει το ταλαιπωρημένο σώμα σου για ύπνο. 

Παιδί: Γιατί η σκληρή πειθαρχία έχει βλαβερές συνέπειες

Φρόντισε το δωμάτιό σου 

Η θερμοκρασία πάντα παίζει ρόλο στον ύπνο και την ποιότητά του, πόσω μάλλον τώρα, που είσαι έγκυος. Επίσης, φρόντισε τα σεντόνια και το πάπλωμα να σε βολεύουν και μην ξεχάσεις τα μαξιλάρια. Στην περίοδο της εγκυμοσύνης θα τα αγαπήσεις, όσο δεν φαντάζεσαι.

Επιμέλεια: MyLife Team

Πηγή:mylife.com.cy 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top