Άλλαξε τη διάθεσή σου στο πι και φι!

Ακολούθησε τις παρακάτω συμβουλές και θα ευτυχήσεις!

Τοίχος με φράση

Κοιμήσου όσο πρέπει


Δύο στους τρεις ανθρώπους υποφέρουν από έλλειψη ύπνου και κοιμούνται λιγότερο από οχτώ ώρες όπως επιβεβαιώνεται από Έρευνα του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας. Αν ανήκεις σε αυτή την κατηγορία ανθρώπων, ξεκίνα από τα πιο απλά. Άσε δηλαδή το smartphone ή το tablet όταν πέφτεις στο κρεβάτι και προτίμησε ένα βιβλίο. Επίσης, απόφυγε τους καφέδες αργά το απόγευμα.



Σταμάτα τις εξαντλητικές δίαιτες


Σεβάσου το σώμα σου και βάλε στόχο να ακολουθήσεις μια ισορροπημένη διατροφή με θρεπτικά συστατικά χωρίς πολλές στερήσεις.


Ξεκίνα ένα χόμπι


Αφιέρωσε λίγο χρόνο για τον εαυτό σου και κάνε κάτι που σε ευχαριστεί. Αυτό μπορεί να είναι γυμναστική, διάβασμα ή ενασχόληση με την τέχνη ή κάποια άλλη δημιουργική δραστηριότητα.


Περιόρισε τη χρήση της τεχνολογίας


Σε μια εποχή όπου όλη η ζωή μας κινείται γύρω από τα social media, το digital detox είναι μια πολυτέλεια. Λέγεται πως οι άνθρωποι περνούν κατά μέσο όρο 79' την ημέρα, «φτιάχνοντας» τις φωτογραφίες τους.


Μην ανησυχείς για κάτι πριν γίνει


Το βιβλίο The Worry Cure του Dr Robert L. Leahy's, εξηγεί πως το 85% των πραγμάτων για τα οποία ανησυχούμε, δεν συμβαίνει ποτέ. Αυτή όμως είναι και η μεγαλύτερη αιτία του χρόνιου στρες.

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top