«Είναι πάρα πολύ ευγνώμονες»: Ο Ηλίας Ψινάκης για τους πληγέντες στο Μάτι!

«Με βρίζουν αυτοί που έχουν πάθει λιγότερη ζημιά…»

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Καλεσμένος στο «Ευτυχείτε» της Κατερίνας Καινούργιου ήταν το πρωί της Παρασκευής ο Ηλίας Ψινάκης.

Ο δήμαρχος Μαραθώνα, μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στις πληγείσες οικογένειες, μετά την καταστροφική πυρκαγιά στο Μάτι που συγκλόνισε το πανελλήνιο το περασμένο καλοκαίρι.

Έξαλλοι με τον Ψινάκη στο Πρω1νό: «Πώς κοιμάσαι με 100 νεκρούς, ρε φίλε;»

«Έχω έρθει τετ-α-τετ με ανθρώπους που έχουν χάσει δικούς τους ανθρώπους. Κοίταξε, αυτοί που έχουν χάσει τα πάντα και είναι ακόμα σε κατασκηνώσεις είναι πάρα πολύ ευγνώμονες σου λένε: “Ευχαριστούμε που ήρθατε… θέλουμε αυτό, κάνουμε αυτό…”. Εγώ απορώ… Από αυτούς που έχουν πάθει λιγότερη ζημιά, βγαίνουν μερικοί και βρίζουν…», είπε ο γνωστός καλλιτεχνικός μάνατζερ.

Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top