«Στο γύρισμα του Λόγω Τιμής ήταν σαν να μην πέρασε μια μέρα»

Τι αποκάλυψε μια από τις πρωταγωνίστριες

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Μια από τις πρωταγωνίστριες του Λόγω Τιμής, η Αγγελική Δημητρακοπούλου μίλησε για την αγαπημένη σειρά, η οποία ξανααρχίζει αλλά και για τη ζωή της σήμερα.

«Πάντα υπήρχε η επιθυμία να ξαναγίνει…Κάποια στιγμή λοιπόν, ο Λάμπης και η Μιρέλλα μας είπαν ''πάμε να κάνουμε ένα βιντεάκι ότι ξεκινάει το Λόγω Τιμής'' και εμείς σαν ψαράκια πήγαμε αμέσως! Ήταν σαν να μην πέρασε μια μέρα» είπε η Αγγελική Δημητρακοπούλου «Στη Φωλιά των Κου Κου».

Σήμερα είναι μαμά δυο παιδιών και έχει ένα μαγαζί με ρούχα, τα οποία τα ράβει η ίδια.

Όταν έκανε τα παιδιά της σταμάτησε τη δουλειά και ήταν μια δύσκολη περίοδος για εκείνη.

«Κάποια στιγμή είπα: ''Ρε φίλε δεν έχω πάει 1,5 χρόνο κομμωτήριο''»…

 


Δείτε όλη την εκπομπή «Στη Φωλιά των Κου Κου». 
 

Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top