Ελεονώρα Μελέτη: «Αν πάει του χρόνου ο Σάκης Ρουβάς στο Survivor, θα πάω κι εγώ»

Δείτε το σχετικό απόσπασμα

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Την πρόθεσή της να αφήσει το πόστο της παρουσιάστριας και να γίνει παίκτρια στον επόμενο κύκλο του Survivor εξέφρασε η Ελεονώρα Μελέτη κατά τη διάρκεια της εκπομπής της το μεσημέρι της Τετάρτης.

«Αν του χρόνου δηλώσει ο Σάκης, θα πάω κι εγώ», είπε αρχικά η δηλωμένη «Ρουβίτσα» παρουσιάστρια. Και συνέχισε: «Θα δεχθώ την πρόταση την φετινή. Δεν θα με αφήσει από έξω η παραγωγή του χρόνου αν πάει ο Σάκης; Λέω εγώ τώρα… Ή έστω να βγαίνει το Panorama από τον Άγιο Δομίνικο!».

Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top