Από το πλατό… στο καράβι! ΣΑΛΠΑΡΕ για τριήμερο η Ελένη Μενεγάκη

Δείτε τη νέα φωτογραφία

Από το πλατό… στο καράβι! ΣΑΛΠΑΡΕ για τριήμερο η Ελένη Μενεγάκη

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

«Έκλεισε» την εκπομπή της, μπήκε στο αυτοκίνητό της και έφυγε «τρέχοντας» για το λιμάνι, μιας και έπρεπε να προλάβει το πρώτο διαθέσιμο δρομολόγιο.

Η Ελένη Μενεγάκη δε θέλησε να χάσει λεπτό από το τριήμερο της Πρωτομαγιάς και αμέσως επιβιβάστηκε στο καράβι για να πάει – όπως πολλοί μαντεύουν για τον αγαπημένο της προορισμό, που δεν είναι άλλος από την Άνδρο.

Έχοντας πάντα στο πλευρό της τον αγαπημένο της, Ματέο Παντζόπουλο και τα παιδιά της, η ωραία Ελένη ανέβασε το απόγευμα της Παρασκευής την πρώτη φωτογραφία στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram.

Φορώντας το καπέλο του καπετάνιου, η παρουσιάστρια δείχνει να βρίσκεται στο πιλοτήριο και για όσους θυμούνται δεν είναι η πρώτη φορά!

Από το πλατό… στο καράβι! ΣΑΛΠΑΡΕ για τριήμερο η Ελένη Μενεγάκη

Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top