Πώς ο ύπνος ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα - Συμβουλές για καλό ύπνο

Απορρυθμίζεται ο οργανισμός εν μέσω καραντίνας

Την μέρα νύχτα έχουν κάνει πολλοί Έλληνες λόγω καραντίνας, καθώς ο κορωνοϊός έφερε τα πάνω κάτω στις δουλειές και τα ωράρια τους, με αποτέλεσμα κάποιοι να έχουν χάσει τον ύπνο τους.

Ωστόσο, όπως θα δείτε στο ρεπορτάζ, οι γιατροί προειδοποιούν πως η έλλειψη ύπνου επηρεάζει αρνητικά το ανοσοποιητικό σύστημα και μας κάνει πιο ευάλωτους στον ιό. 

Βιταμίνη D για την προστασία από τον κορωνοϊό: Σε ποιες τροφές υπάρχει

Όσο περνάει η καραντίνα τόσο, αυξάνονται οι σκέψεις, οι ανησυχίες και τα ξενύχτια για τους περισσότερους που μένουν σπίτι. Η έλλειψη ύπνου, όμως, μπορεί να προκαλέσει σοβαρά προβλήματα. 

Ο καλός ύπνος ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα 

Η μη φυσιολογική συμπεριφορά όσον αφορά στον ύπνο δημιουργεί πολλά προβλήματα στο ανοσοποιητικό, δημιουργεί επίσης κόπωση του καρδιαγγειακού ταχυκαρδίες και εφιδρώσεις. 

Κράτησε μακριά τα κιλά… στην καραντίνα- Τι πρέπει να αποφύγεις

Όπως αναφέρει ο Σωτήρης Αδαμίδης, διευθυντής παθολογίας ιατρικού Αθηνών, τα παιδιά που δεν κοιμούνται σωστά παρουσιάζουν προβλήματα στην ανάπτυξη. Αυτοί που κοιμούνται νωρίτερα κατά τη διάρκεια του βραδιού, έχουν καλύτερη ανταπόκριση στις προκλήσεις των λοιμώξεων.

Συμβουλές για έναν καλό ύπνο 

Σύμφωνα με τον Αργύρη Μάρδα Στραβελάκη, σύμβουλο προσωπικής βελτίωσης, καλό ειναι το κρεβάτι να είναι μόνο για τον ύπνο, να μην έχουμε κοντά μας τάμπλετ και κινητά ή οθόνες.

Θέλετε γερό ανοσοποιητικό; Ποιες τροφές να αποφύγετε

Επίσης, η θερμοκρασία δωματίου πρέπει να ειναι λίγο πάνω από 17 βαθμούς κελσίου. Η καλύτερη συμβουλή ειναι να έχουμε ένα βιβλίο πριν κοιμηθούμε. Να έχουμε κλείσει τα παντζούρια, γιατί θέλουμε σκοτάδι την ώρα του ύπνου. Καλό ειναι να μην έχουμε πιει καφέ και τσάι δυο ώρες πριν τον ύπνο.

Τέλος, μπορούμε να κάνουμε έναν μικρό διαλογισμό πριν κοιμηθούμε, είναι εύκολο γιατί υπάρχουν πολλοί διαλογισμοί στο διαδίκτυο.


 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top