Πώς να μην παχύνεις στο πρωτοχρονιάτικο τραπέζι

Ακόμα κι αυτές τις μέρες μπορείς να διατηρηθείς σε φόρμα

φαγητά

Είναι αυτές οι δύο εβδομάδες των Χριστουγέννων – Πρωτοχρονιάς που εκτός από πολύ όμορφες αναμνήσεις από στιγμές χαλάρωσης και διασκέδασης, μάς αφήνουν και περιττές θερμίδες και ίσως ένα-δυο παραπανίσια κιλάκια.

Το να κρατηθούμε σε φόρμα μετά το πρωτοχρονιάτικο τραπέζι, δε θέλει πολύ κόπο, αλλά τρόπο και οργάνωση!

Αρχικά, καλό είναι να αποφύγουμε τροφές που είναι πλούσιες σε ανθυγιεινά λιπαρά, όπως τηγανητά και πολύ επεξεργασμένα τρόφιμα, ενώ αντιθέτως, ποντάρουμε σε ένα μενού πλούσιο σε λαχανικά, χόρτα, φρούτα, αβοκάντο, λεμόνι, νερό, πράσινο τσάι, καστανό ρύζι, κινόα, καλαμπόκι, βρώμη, όσπρια, ξηρούς καρπούς, ψάρια, αυγά, κοτόπουλο, γαλοπούλα, ελαιόλαδο, βότανα και μπαχαρικά όπως, δεντρολίβανο, κύμινο, άνηθο, κουρκουμά και κανέλα.


Ακόμα, πρέπει να πίνουμε άφθονο νερό, πράσινο τσάι και αποφεύγουμε την υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ.
 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top