Eφτά tips για να χάσετε ευκολότερα βάρος

Τι προτείνουν οι ειδικοί

δίαιτα-κιλά

Πολλές γυναίκες δίνουν μάχη με τη ζυγαριά, και θέλουν διακαώς να χάσουν βάρος. Οι ειδικοί προτείνουν κάποιες λύσεις.

Πιείτε περισσότερο νερό και λιγότερο αλκοόλ

Η κατανάλωση νερού βοηθά αρκετά στο αδυνάτισμα όχι επειδή οι θερμίδες «εξαφανίζονται» ως δια μαγείας αλλά επειδή βοηθά στο να αισθανόμαστε χορτάτοι και να καταναλώνουμε λιγότερη τροφή.

Επιλέξτε τροφές πλούσιες σε ίνες

Πείτε «ναι» στις τροφές που είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες όπως τα φρούτα και τα λαχανικά, το ψωμί ολικής αλέσεως, τα ζυμαρικά, το καστανό ρύζι, τα φασόλια, τον αρακά, τις φακές και τη βρώμη.

Μη «βγάζετε» καμία τροφή από το διατροφολόγιό σας

Το NHS αναφέρει πως δε θα πρέπει να στερούμαστε καμία τροφή γιατί έτσι θα καταναλώνουμε περισσότερες θερμίδες. Φάτε λοιπόν απ’ όλα όμως από λίγο.

Φάτε περισσότερα φρούτα και λαχανικά

Αν σας αρέσουν τα φρούτα και τα λαχανικά μπορείτε να καταναλώσετε άφθονα καθώς και πλούσια σε φυτικές ίνες είναι και λίγες θερμίδες έχουν.

Προτιμήστε συχνά γεύματα και όχι σνακς

Επιλέξτε να τρώτε υγιεινά γεύματα ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Έτσι θα αποφύγετέ να τρώτε σνακς.

Βρείτε χρόνο για γυμναστική

Καλό θα είναι να βάλετε στη ζωή σας το περπάτημα. Αφιερώστε λίγο από τον χρόνο σας για να πάτε για τρέξιμο ή μία βόλτα με το ποδήλατο.

Διαβάστε καλύτερα τις ετικέτες

Μπορεί κάποια τρόφιμα να μην έχουν πολλές θερμίδες όμως μπορεί να προκαλούν κατακράτηση υγρών. 
 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top