Κοιλιακοί- πέτρα με άσκηση που δεν έχεις δοκιμάσει

Thank us later!

κοπέλα

Θέλεις επίπεδη κοιλιά, αλλά εκείνη δείχνει να «μην σε θέλει»; Έχεις κάνει κατά καιρούς ό,τι άσκηση σου έχουν δείξει για κοιλιακούς πέτρα αλλά τίποτα; Ήρθε η ώρα να δοκιμάσεις τη «V Prayer Reach»! Δε χρειάζεσαι εξοπλισμό ούτε πολύ χώρο.

Απλώς ακολούθησε τις οδηγίες: 

  • Ξάπλωσε ανάσκελα και σήκωσε τα πόδια σου κάθετα στον αέρα ανοίγοντάς τα τόσο ώστε να σχηματίσεις το γράμμα “V”.
  • Σήκωσε τα χέρια σου τεντωμένα μπροστά στο στήθος.
  • Κράτα τις μύτες των ποδιών σου τεντωμένες και καθώς εκπνέεις, σήκωσε το κεφάλι, τους ώμους και την ωμοπλάτη σου, ώστε τα χέρια σου να βρεθούν ανάμεσα στα πόδια σου.
  • Επίστρεψε στην αρχική σου θέση. 

Κάνε 3 sets των 15 επαναλήψεων.

Extra tip: Το πιγούνι σου μακριά από το στήθος. Οι ώμοι σου μακριά από τα αυτιά.
Thank us later!
 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top