Μαρίνα του Κάρλος Ρουίθ Θάφον:
Η Μαρίνα μού είπε κάποτε πως θυμόμαστε μόνο αυτό που δε συνέβη ποτέ. Θα περνούσε μια αιωνιότητα προτού καταλάβω το νόημα αυτών των λέξεων. Έτσι ξεκινά την αφήγησή του ο Όσκαρ Ντράι, ο οποίος εγκατέλειψε την πόλη όπου γεννήθηκε σε μια μάταιη προσπάθεια να ξεφύγει από τις αναμνήσεις του, πιστεύοντας πως, αν απομακρυνόταν αρκετά, οι φωνές του παρελθόντος θα σώπαιναν για πάντα. Δεκαπέντε χρόνια αργότερα επιστρέφει στη Βαρκελώνη για να ξορκίσει τα φαντάσματά του και να έρθει αντιμέτωπος με τη μνήμη του· τη μακάβρια περιπέτεια που στιγμάτισε τη νιότη του, τη φρίκη και την τρέλα που περιέβαλλαν, παραδόξως, την πιο όμορφη ερωτική ιστορία. Γιατί «όλοι έχουμε ένα μυστικό διπλοκλειδωμένο στη σοφίτα της ψυχής μας».
Γυναίκες τη Βαρκελώνης της Καρέ Σάντος:
Η Βιολέτα Λαξ αποφασίζει να κάνει ένα ταξίδι στη Βαρκελώνη προκειμένου να δει μια νωπογραφία που είχε ζωγραφίσει ο παππούς της στην εσωτερική αυλή του παλιού οικογενειακού τους αρχοντικού. Εκεί θα βρεθεί μπροστά σε μια μακάβρια έκπληξη. Κατά τη διάρκεια των εργασιών συντήρησης του έργου, αποκαλύπτεται πίσω απ' τον τοίχο ένα αποθηκάκι του οποίου την ύπαρξη κανείς δε γνώριζε έως τότε, και στο εσωτερικό του ένα πτώμα που έχει παραμείνει εκεί μέσα για περισσότερο από εβδομήντα χρόνια. Η Βιολέτα θα αναγκαστεί να ανατρέξει στις ρίζες της και να ανακαλύψει κάποιες αλήθειες που θα αλλάξουν τα πάντα. Από το Πασέο ντε Γκράθια στα χαμόσπιτα της Παραλέλο, και από τα αστικά σαλόνια στις πνευματιστικές συναντήσεις των φιλελεύθερων πνευμάτων της εποχής ή στα Μεγάλα Καταστήματα Ελ Σίγλο, ο αναγνώστης πραγματοποιεί ένα ταξίδι στην καρδιά της Βαρκελώνης του μοντερνισμού και των αλλαγών, μέσα από μια σαγηνευτική ιστορία μυστηρίου.
Ασυνήθιστη πρόταση του Γιώργου Πολυράκη:
Στη Θεσσαλονίκη του σήμερα, του Μνημονίου, του ΔΝΤ, του Μεσοπρόθεσμου και της μεγάλης ανεργίας, ο Μιχάλης Βλαντής, πολιτικός μηχανικός που πλέον κερδίζει τα προς το ζην κάνοντας τον οδηγό σε ταξί, δέχεται μια ασυνήθιστη πρόταση από τον επιχειρηματία Αριστείδη Κοντογιώργη. Η πρόταση φαντάζει ανήθικη στον Βλαντή, όμως η αμοιβή που προσφέρει ο επιχειρηματίας είναι δελεαστική: πενήντα χιλιάδες ευρώ. Ο νεαρός μηχανικός αποδέχεται την πρόταση και μπλέκει σε έναν παράφορο έρωτα με την αινιγματική Ελίζα Κοντογιώργη. Πολύ γρήγορα θα διαπιστώσει ότι έχει ��ρεθεί έξω από τον κόσμο του και θα βιώσει την ένταση του έρωτα, τον πόνο και την πρωτόγνωρη ευτυχία, την αλήθεια και το ψέμα, την αγάπη και το μίσος, τη θυσία και τον κίνδυνο του θανάτου. Κι όλα αυτά εναλλάσσονται διαδοχικά στους δρόμους και στις πλατείες τής πάντα ερωτικής Θεσσαλονίκης, που, όσο κι αν αλλάζουν οι εποχές, η φυσιογνωμία της παραμένει αναλλοίωτη. Ένα μυθιστόρημα με απροσδόκητο τέλος που φανερώνει ότι τη ζωή δεν την καθορίζουν οι δυσκολίες που συναντάμε, αλλά η ικανότητά μας να τις προσπερνάμε!
Ανατομία των ψευδαισθήσεων της Λιουντμίλα Φιλίποβα:
Η Άννα ήταν η πριγκίπισσα με τα κόκκινα μαλλιά, η εκλεκτή των παραμυθιών, η χαϊδεμένη εγγ��νή του Πρωθυπουργού. Χαρισματική και χαριτωμένη, περνά τα παιδικά της χρόνια μέσα στη χλιδή και υφαίνει τα μεγάλα όνειρά της στη Βουλγαρία του υπαρκτού σοσιαλισμού. Ο Τζεμάλ ήταν φτωχόπαιδο, στιγματισμένος λόγω της τουρκικής του καταγωγής, στριμωγμένος στο περιθώριο της κοινωνίας. Παθιασμένος και αποφασιστικός, θα κρατήσει για πάντα μέσα του τη μορφή της απρόσιτης πριγκίπισσας και θα την αναζητήσει αμέσως μόλις καταρρεύσει το καθεστώς. Στα συντρίμμια του συστήματος, οι ρόλοι αντιστρέφονται καθώς η Άννα πασχίζει να σταθεί στα πόδια της ως δημοσιογράφος ενώ ο Τζεμάλ, με παράνομες ενέργειες, χτίζει μια οικονομική αυτοκρατορία πάνω στα κόκκινα χρήματα του καθεστώτος. Ενάντια σε ένα πεπρωμένο που τους ξεπερνά και τους θέλει εχθρούς, οι δυο ερωτευμένοι θα α��ροβατήσουν στα όρια της ύπαρξης προσπαθώντας να υπερβούν τις ψευδαισθήσεις τους και να διεκδικήσουν μια ζωή χωρίς ψέματα. Μια ιστορία αγάπης που θριαμβεύει πάνω στα ερείπια της πολιτικής, της ιστορίας και του εγκλήματος και αποδεικνύει πως μόνο ο έρωτας, με μια ανατομία λυτρωτική, μπορεί να ελευθερώσει από τις ψευδαισθήσεις.
Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media.