Αποκάλυψη Star: Σχεδόν νεκρή η τηλεδιοίκηση το 2012 – 2019  

Κλοπές, αδιαφορία και μια πυρκαγιά κατέστρεψαν την τηλεδιοίκηση

Ένα τυφλό σύστημα που έβαζε σε κίνδυνο εργαζομένους και επιβάτες ήταν η τηλεδιοίκηση από το 2012 έως το 2019, όταν και έπαψε οριστικά να υπάρχει.  Αυτό καταγγέλλουν άνθρωποι – κλειδιά στον ΟΣΕ στην κάμερα του Star μετά το δυστύχημα στα Τέμπη. Και δεν είναι μόνο αυτό. Ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Σιδηροδρόμων κρίνει ως ανεπαρκή τη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων της χώρας μας για να ελέγξει την κατάταση. 

Τέμπη: Γιαπί…ο σταθμός τηλεδιοίκησης του ΟΣΕ στη Λάρισα

Τα στόματα ανοίγουν και οι εργαζόμενοι καταλήγουν στην ίδια αλήθεια.  Από το 2012 έως το 2019 η τηλεδιοίκηση  υπολειτουργούσε. Ήταν σχεδόν νεκρή,  καταγγέλλει ο σταθμάρχης που έφτασε πρώτος στη Λάρισα τη μοιραία νύχτα της σύγκρουσης των τρένων. 
«Μετά το 2011 άρχισε η φθίνουσα πορεία με το  να μην βλέπουμε σταθμούς, εκτός από  φθορές και από δολιοφθορές» αποκαλύπτει ο σταθμάρχης Γιώργος Ζήνδρος. Όπως προσθέτει, τελικά, από το 2012 έως το 2019, για μια ολόκληρη 7ετία ηγ τηλεδιοίοκηση υπολειτουργούσε.

Η αποκάλυψη του σταθμάρχη Γ. Ζήνδρου στο Star για την τηλεδιοίκηση

Η αποκάλυψη του σταθμάρχη Γ. Ζήνδρου στο Star για την τηλεδιοίκηση  

ΟΣΕ σε Τσίπρα: Η τηλεδιοίκηση Λάρισας άρχισε να υπολειτουργεί το 2015

«Και το 2019 έκλεισε οριστικά γιατί δεν βλέπαμε καθόλου. Ηταν η τηλεδιοίκηση λες και ήταν νεκρή» τονίζει ο ίδιος. 

Οι κλοπές υλικού και η φωτιά που κατέστρεψαν οριστικά την τηλεδιοίκηση  

Αλλά και ο περιφερειακός σύμβουλος Αθανάσιος Παίδης αποκαλύπτει στο Star:   

«Γίνονταν κλοπές υλικού. Άρπαξε και μια φωτιά το 2019 στον χώρο της τηλεδιοίκησης στη Λάρισα και τελείωσε οριστικά από τότε».

Από το 2012 λοιπόν οι εργαζόμενοι ενημέρωναν ότι γίνονται κλοπές σε καλώδια και μηχανισμούς του ΟΣΕ. Η οικονομική κρίση και το μνημόνιο καθυστερούσαν τις επισκευές. Όσο περνούσαν τα χρόνια τα προβλήματα στην τηλεδιοίκηση αυξάνονταν. Αστυνόμευση δεν υπήρχε και οι σταθμαρχες δεν εμπιστεύονταν πλέον τον πίνακα. Έστελναν τον κλειδούχο να ελέγξει τις γραμμές για την ασφάλεια των επιβατών και των εργαζομένων. Οι φωνές δεν εισακούστηκαν και 7επί  χρόνια η τηλεδιοίκηση δικτύου υπήρχε, όπως καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι, μόνο στα χαρτιά. Από το 2019 και μετά έσβησε εντελώς. Λειτουργούσαν μόνο οι τοπικοί ηλεκτρονικοί πίνακες ελέγχου.

«Φωνάζαμε συνέχεια. Ε, και τι έγινε; Δεν μας απαντούσε κανείς. Όταν μας απαντούσαν έλεγαν ότι υπάρχει πρόοδος» δηλώνει ο προϊστάμενος της Διεύθυνσης Συντήρησης του ΟΣΕ Ζαχαρίας Στουρνάρας.  

Έτσι ο σταθμάρχης με τον τοπικό ηλεκτρονικό πίνακα, έβλεπε το τρένο λίγα χιλιόμετρα στην άνοδο και την κάθοδο μετά τον σταθμό.

ΕυρωπαΙκός Οργανισμός Σιδηρόδρομων προς ΡΑΣ: Είστε ανεπαρκείς στη διεξαγωγή ελέγχων 

Ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Σιδηροδρόμων κρίνει ως ανεπαρκή την Ρυθμιστική Αρχή της Ελλάδας για να διεξάγει ελέγχους ασφαλείας και ζητά αποδείξεις πιστοποίησης των εργαζομένων. 

Το έγγραφο του ΟΣΕ για την ανεπάρκεια της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων

Το έγγραφο του Οργανισμού Ευρωπαϊκού Σιδηρόδρομου για την ανεπάρκεια της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων   

Σε έρευνα αναφέρεται ότι η Ρυθμιστική Αρχή επιβεβαιώνει τους Ευρωπαίους απαντώντας επί χρόνια ότι «δεν υπάρχει ακόμη πιστοποίηση για το σύστημα διαχείρισης ικανοτήτων». 

Και όλες αυτές οι προειδοποιήσεις δεν ξεκίνησαν τώρα, αλλά το 2012. 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top