Κικίλιας: Αυξάνονται οι νοσηλεύτριες που πάνε εθελοντικά στη Θεσσαλονίκη

«Συγκινητική η συμπαράσταση» αναφέρει για τον αυξανόμενο αριθμό τους

Βασίλης Κικίλιας

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Στον διαρκώς αυξανόμενο αριθμό νοσηλευτριών που μεταβαίνουν εθελοντικά στη Θεσσαλονίκη αναφέρθηκε σε ανάρτησή του στο twitter ο Υπουργός Υγείας Βασίλης Κικίλιας.   

 

Κικίλιας: Με SMS και online ραντεβού ο εμβολιασμός - Όλη η διαδικασία   

«Είναι συγκινητική η συμπαράσταση στη Θεσσαλονίκη. Μετά τις 10 νοσηλεύτριες από την Κρήτη, μεταβαίνουν εκεί ακόμα 23 συνάδελφοί τους: 6 από Άργος, 5 από Κομοτηνή, 5 από Κόρινθο, 3 από Κέρκυρα, 3 από Γιάννενα και 1 από Σπάρτη.  Οι Έλληνες ενωμένοι, μπορούμε να καταφέρουμε τα πάντα» επισήμανε ο Υπουργός Υγείας στην ανάρτησή του.    

«Ιατρική απόβαση» εν μέσω πανδημίας- Τι λένε οι εθελοντές στο star.gr

 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top