Εκλογές: Aπό τη μάχη της πλατείας στη μάχη των social media

Πώς άλλαξαν οι εποχές και η στρατηγική των κομμάτων

Κόμματα και υποψήφιοι επένδυσαν πολλά σε αυτές τις εκλογές στην προβολή τους μέσω των social media.  Ειδικοί  και πολίτες εξηγούν στο ρεπορτάζ του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του Star γιατί απο τη μάχη της πλατείας περάσαμε στη μάχη του Facebook, του twitter και του Instagram.  

Στο Σύνταγμα τις δεκαετίες του ‘80 και του ‘90 στήνονταν μεγαλειώδεις συγκεντρώσεις,  επιστρατεύονταν δεκάδες κάμερες, γερανοί,  ακόμα και ελικόπτερα. Ο κόσμος πλημμύριζε τους κεντρικούς δρόμους.  

Απο τότε τα πράγματα άλλαξαν  οι συγκεντρώσεις δεν έχουν πια τον ίδιο παλμό  και πλέον η μάχη δίνεται κυρίως στα social media. Διόλου τυχαίο,  καθώς ένας στους δύο Έλληνες ενημερώνεται μέσω ίντερνετ,  ενώ 8 στους 10 εχουν προσωπικό λογαριασμό στο facebook

Οι κόρνες, οι σημαίες, τα συνθήματα  και οι αφίσες στις συγκεντρώσεις αντικαταστάθηκαν απο το likes  και τους followers. 

«H τάση στην πολιτική  έχει αλλάξει και δίνει άλλο style μέχρι στιγμής. Θεωρώ ότι όλο αυτό  δύσκολα θα το ξανασυναντήσουμε» επισημαίνει  στο Star η σύμβουλος στρατηγικής Δήμητρα Ψαχούλια και προσθέτει:   «Ο κόσμος ενημερώνεται πλέον απο τα social media και δεν κατεβαίνει πλέον σε τέτοιο μεγάλο όγκο στις πλατείες και στις συγκεντρώσεις».  

Τα κόμματα πλέον δεν επενδύουν στο να γεμίσουν πλατείες αλλά στο να προσελκύσουν στις επίσημες σελίδες τους στα social media όσο περισσότερους ψηφοφόρους μπορούν. 

Στόχος τους κυρίως οι νέοι. «Εκείνο που έχω μια αμφιβολία ειναι αν μόνο το διαδίκτυο μπορεί να επιφέρει θετικό εκλογικό αποτέλεσμα» επισημαίνει πάντως ο σύμβουλος επικοινωνίας Ηλίας Κωνσταντινίδης. Όπως υπογραμμίζει «πολλοί υποψήφιοι χρησιμοποίησαν το χιούμορ σε πολλά βιντεάκια και έκαναν καλή εντύπωση».  

Υπάρχουν πάντως και οι ψηφοφόροι που συνεχίζουν να κατεβαίνουν στις συγκεντρώσεις...  
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top