NASA: Μία μαγευτική εικόνα από την «καρδιά» του Milky Way!

Το τηλεσκόπιο James Webb έκανε πάλι το... θαύμα του

Το διαστημικό τηλεσκόπιο James Webb είχε «ανακαλύψει» πριν από λίγο και έξι τεράστιους πρώιμους γαλαξίες / Βίντεο αρχείου από ANT1

Συναρπάζει μια νέα εικόνα που μας έρχεται από τη NASA. Η αμερικανική διαστημική υπηρεσία, χρησιμοποιώντας το προηγμένο διαστημικό τηλεσκόπιο James Webb, αποκάλυψε την «καρδιά» του Γαλαξία μας με «πρωτοφανή λεπτομέρεια».

NASA: «Κάπου στο σύμπαν πρέπει να υπάρχει εξωγήινη ζωή»

Η εκπληκτική εικόνα δείχνει πάνω από 50.000 αστέρια και νεφελώματα στο γαλαξιακό κέντρο, περίπου 25.000 έτη φωτός μακριά από τη Γη. Το τηλεσκόπιο μπορεί να αναλύσει κάθε ένα από τα 50.000 αστέρια ξεχωριστά.

Το διαστημικό τηλεσκόπιο James Webb (JWST) της NASA αποκάλυψε για πρώτη φορά την «καρδιά» του Γαλαξία μας με «πρωτοφανή λεπτομέρεια».

H μαγική εικόνα της NASA που αποκαλύπτει την «καρδιά» του Γαλαξία μας με «πρωτοφανή λεπτομέρεια» / NASA

Οι αστρονόμοι γνώριζαν από καιρό για τα χαρακτηριστικά αυτού του ακραίου περιβάλλοντος, ωστόσο η νέα εικόνα θα μπορούσε επιτέλους να δώσει απαντήσεις σε πολλά άλυτα μυστήρια.

Η NASA παρουσίασε το μελλοντικό σπίτι στον πλανήτη Άρη

«Το διαστημικό τηλεσκόπιο Webb αποκαλύπτει μια απίστευτη λεπτομέρεια, επιτρέποντάς μας να μελετήσουμε τον σχηματισμό άστρων σε αυτό το είδος περιβάλλοντος με τρόπο που δεν ήταν δυνατό προηγουμένως» ανέφερε ο κύριος ερευνητής της ομάδας παρατήρησης, Σάμιουελ Κρόου.

Η εκπληκτική εικόνα αποτυπώθηκε χάρη στις προηγμένες δυνατότητες της κάμερας υπερύθρων της JWST, NIRCam (Near-Infrared Camera) που ανιχνεύει φως από τα αστέρια και τους γαλαξίες.

Ανακαλύφθηκε γιγάντιο άστρο που «αναβοσβήνει» στο κέντρο του γαλαξία μας

Σύμφωνα με την ερευνητική ομάδα, το JWST είναι αρκετά ισχυρό για να διερευνήσει μεμονωμένα αστέρια στο κέντρο του Milky Way, επιτρέποντας στους επιστήμονες να μάθουν πώς σχηματίζονται και πώς το περιβάλλον επηρεάζει έναν τέτοιο σχηματισμό.

Μήπως τελικά διαβάζεις λάθος ζώδιο; Δες τι λέει η ανακοίνωση της NASA

«Η εικόνα από τον Webb είναι εκπληκτική και τα επιστημονικά στοιχεία που θα πάρουμε από αυτήν είναι ακόμα καλύτερα», είπε ο Κρόου.