Σε τεστ για κορωνοϊό υποβλήθηκε και ο Πομπέο - Τα αποτελέσματα

Πότε συνάντησε τελευταία φορά τον Τραμπ

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Εκτός από τον Αμερικανό πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ και τη Μελάνια, σε τεστ για κορωνοϊό υποβλήθηκαν και ο υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ, Μάικ Πομπέο, και η σύζυγός του, Σούζαν.

ΗΠΑ: Θετικοί στον κορωνοϊό ο Ντόναλντ Τραμπ και η Μελάνια

Όπως δήλωσε ο Αμερικανός ΥΠΕΞ, τόσο ο ίδιος όσο και η Σούζαν βγήκαν αρνητικοί στον ιό. «Αισθάνομαι φανταστικά», δήλωσε.

Ξεκαθάρισε ότι η τελευταία φορά που συναντήθηκε με τον Τραμπ ήταν στον Λευκό Οίκο στις 15 Σεπτέμβρη όταν υπογράφηκε η συμφωνία μεταξύ Ισραήλ, Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων και Μπαχρέιν. «Προσευχόμαστε για τον Πρόεδρο και την Πρώτη Κυρία για γρήγορη ανάρρωση», δήλωσε ο Πομπέο.

«Μίλησα και με το γραφείο του Αντιπροέδρου σήμερα το πρωί. Αυτό το παίρνουμε προφανώς πολύ σοβαρά. Και θα κάνουμε ό, τι μπορούμε για να τους κρατήσουμε όλους ασφαλείς», συνέχισε.

ΗΠΑ: Το πρώτο tweet της Μελάνια Τραμπ για τον κορωνοϊό

Όπως μετέδωσε το CNN, πρόκειται για την τέταρτη φορά σε διάστημα 2,5 εβδομάδων που ο υπουργός Εξωτερικών υποβάλλεται σε διαγνωστικό τεστ.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top