Κρατούμενος απέδρασε από το νοσοκομείο «Ευαγγελισμός»

Νοσηλευόταν με κορωνοϊό

Ευαγγελισμός

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Συναγερμός έχει σημάνει στην ΕΛ.ΑΣ. μετά από απόδραση κρατουμένου από το νοσοκομείο «Ευαγγελισμός».

Ο άνδρας είχε μεταφερθεί στο νοσοκομείο από το Α.Τ Ακρόπολης και νοσηλευόταν με Covid- 19 στο νοσοκομείο. Πρόκειται για άνδρα, πακιστανικής καταφωγής, για τον οποίο εκκρεμούσε ένταλμα σε βάρος του.

Η αστυνομία διεξάγει έρευνες για τον εντοπισμό και τη σύλληψή του.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top