Για πρώτη φορά στο τιμόνι της νέας BMW X5 xDrive50e    

Πρωταγωνιστεί στην κατηγορία της

Για πρώτη φορά στο τιμόνι της νέας BMW X5 xDrive50e    

Το τηλεφώνημα του διευθυντή δημοσιών σχέσεων της ελληνικής αντιπροσωπέίας της BMW Κωνσταντίνου Διαμαντή μας εξέπληξε ευχάριστα.«Έχω διαθέσιμη για δοκιμή τη νέα BMW X5 xDrive50e, θα ήθελες να την οδηγήσεις».

Δοκιμή της νέας BMW X5 xDrive50e    

Ερώτηση με αυτονόητη την απάντηση καθώς η νέα έκδοση του Sport Activity Vehicle (SAV) αποτελεί υπόδειγμα της κατηγορίας όχι μόνο για τις υβριδικές επιδόσεις αλλά και για το πλούσιο πακέτο συστημάτων αυτοματοποιημένης οδήγησης. Επιπλέον είχαμε την ευκαρία να δοκιμάσουμε τις δυνατότητες του πλήρους ψηφιακού συστήματος ελέγχου/λειτουργίας iDrive με BMW Curved Display, που βασίζεται στο BMW Operating System 8.  
Το μπροστινό μέρος της νέας BMW X5 xDrive50e        
Στο επιβλητικό αμάξωμα στο μπροστινό  μέρος επικρατεί μια φρέσκια αισθητική όσον αφορά τα φωτιστικά σώματα και την νέα μάσκα νεφρών που προσδιορίζει την ταυτότητα της μάρκας. Οι νέες μονάδες προβολέων έχουν πλέον ένα λεπτότερο περίγραμμα 35 χιλιοστών. ενώ τα  στοιχεία των φώτων ημέρας σε σχήμα βέλους χρησιμεύουν και ως φλας.

Τα φωτσιστικά σώματα της νέας BMW X5 xDrive50e    

Οι προβολείς LED Matrix με προσαρμοζόμενο έλεγχο και η αντιθαμβωτική μεγάλη σκάλα BMW Selective Beam, καθώς και τα φώτα M Shadowline, είναι ότι πιο σύγχρονο υπάρχει όσον αφορά την τεχνολογία φωτισμού.Στην εντυπωσιακή εμφάνιση συνηγορούν οι κάθετες αεροκουρτίνες και η κάτω εισαγωγή αέρα, με διακοσμητικές λεπτομέρειες σε Pearl-effect Chrome και τριγωνικά ανοίγματα στα εξωτερικά τμήματα. Όλα στοιχεία προχωρημένης αισθητικής.

Το πίσω μέρος της νέας BMW X5 xDrive50e    

Τα σμιλεμένα στοιχεία των μονάδων φωτισμού από οπτικές ίνες στα πίσω φώτα ενώ εντυπωσιακό είναι και το περίγραμμα στα φώτα φρένων.Οι εντυπωσ;αικές απολήξεις των εξατμίσεων σε προιδεάζουν για τις σπορ δυνατότητες της  ολοκαίνουργιας BMW X5 xDrive50e.     

Οι χώροι επιβατών της νέας BMW X5 xDrive50e    

Το εσωτερικό μας άφησε πραγματικά άφωνους. Εκπληκτική ποιότητα κατασκευής με απαράμιλλη  πολυτέλεια και τεχνολογία από το μέλλον.Δερμάτινες επενδύσεις υψηλής ποιότητας καλύπτουν όλες τις επιφάνειες.

Το εσωτερικό της νέας BMW X5 xDrive50e    

Ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει έναν πίνακα οργάνων με επένδυση Sensafin (ένα υλικό που μοιάζει με δέρμα) και ένα κομψό καμπυλωτό στοιχείο από υψηλής ποιότητας ξύλο. 

Τα ηλεκτρικά αεριζόμενα καθίσματα της νέας  BMW X5 xDrive50e    

Με υψηλής ποιότητας δέρματα έχουν ντυθεί και τα ηλεκτρικά αεριζόμενα και θερμαινόμενα καθίσματα, και οι πόρτες πάνω στις οποίες υπάρχουν και οι μνήμες ρύθμισης καθισμάτων. 

Οι ηλεκτρικές ρυθμίσεις των καθισμάτων της νέας BMW X5 xDrive50e    
Τα καθίσματα  έχουν άπειρες ηλεκτρικές ρυθμίσεις για πλάτες προσκέφαλα πόδια ,μέση με την κάθε λειτουργία να εεφανίζεται στην κεντρική οθόνη.

Ο αυτόματος ηλεκτρονικός κλιματισμός της νέας BMW X5 xDrive50e    

Οι πίσω επιβάτες μεταξύ άλλων έχουν την δυνατότητα να ρυθμίσουν ξεχωριστα τις λειτουργίες του αυτόματου ηλεκτρονικού κλιματισμού.

Η οθόνη BMW Curved Display της νέας BMW X5 xDrive50e    
Την προσοχή τραβάει η εντυπωσιακή κυρτή οθόνη BMW Curved Display. Περιλαμβάνει την οθόνη πληροφοριών 12,3 ιντσών πίσω από το τιμόνι που αποτελεί και τον πίνακα οργάνων και μια οθόνη ελέγχου με διαγώνιο 14,9 ιντσών.

Η κάμερα οπισθοπορείας της νέας BMW X5 xDrive50e    

Η κάμερα υποβοήθησης οπισθοπορείας (Reversing Assist Camera) ο βοηθός οπισθοπορείας (Reversing Assistant), το στάνταρ σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης (Parking Assistant) περιλαμβάνει τώρα και τις λειτουργίες παρακολούθησης παρέκκλισης από την πορεία και βοηθού ρυμούλκησης (Trailer Assistant).

Η κάμερα υποβοήθησης οπισθοπορείας της νέας BMW X5 xDrive50e

Το Parking Assistant Professional επιτρέπει την αυτοματοποιημένη στάθμευση μέσα και έξω από χώρους, και πλήρεις ελιγμούς σε απόσταση έως και 200 μέτρων που μπορούν να ελέγχονται από το εξωτερικό του αυτοκινήτου μέσω της εφαρμογής My BMW App σε ένα Apple iPhone. 

Η λειτουργία της οθόνης μέσω αφής έχει μειώσει τα κουμπιά και τους διακόπτες στο ελάχιστο.Γίνεται και μέσω του περιστροφικού διακόπτη αλλά και μέσω φωνητικψν εντολών.Ένα άλλο νέο χαρακτηριστικό είναι η μπάρα φωτισμού περιβάλλοντος με εντυπωσιακό κρυφό φωτισμό LED και με την σχετική επιγραφή του μοντέλου «X5». 

Η κυρτή οθόνη BMW Curved Display της νέας BMW X5 xDrive50e    
Επιπλέον ο πίνακας ελέγχου στην κεντρική κονσόλα περιλαμβάνει πρόσθετες επιφάνειες αφής και έναν νέας σχεδίασης επιλογέα ταχυτήτων.Στα στοιχεία άνεσης και πολυτέλειας περιλαμβάνονται το νέο Comfort Package με θέρμανση πάνελ και λειτουργία "thermo" για τις ποτηροθήκες.

Η πανοραμική γυάλινη ηλιοροφή Sky Lounge της νέας BMW X5 xDrive50e    

Η πανοραμική γυάλινη ηλιοροφή Sky Lounge φωτισμένη με μονάδες LED αλλάζει τα επίπεδα άνεσης και πολυτέλειας . Η χρήση γυαλιού σε επιλεγμένα χειριστήρια, το σύστημα ήχου Bowers & Wilkins Diamond Surround και το πρόσφατα σχεδιασμένο σύστημα Travel & Comfort System.X6 απλά συμπληρώνουν την άριστη εικόνα που αποκομίζεις από την πολυτελέστατη BMW X5 xDrive50e


Το στάνταρ BMW Live Cockpit Plus περιλαμβάνει επίσης το σύστημα πλοήγησης BMW Maps που βασίζεται στο cloud. Το  BMW Live Cockpit Professional προσφέρει επίσης στους πελάτες το προηγμένο head-up display της BMW και τη λειτουργία Augmented View.


Στα συστήματα περιλαμβάνεται επίσης  βελτιστοποιημένη ενσωμάτωση smartphone, το εξατομικευμένο BMW ID και μια προσωπική eSIM σχεδιασμένη να λειτουργεί με τη νέα τεχνολογία κινητής τηλεφωνίας 5G. Οι ψηφιακές υπηρεσίες της BMW Charging για την BMW X5 xDrive50e έχουν πλέον ενσωματωθεί στην εφαρμογή My BMW App.


Οι χώροι για τους επιβάτες είναι αρχοντικοί ενώ για τις αποοκευές τους έχουν διαθέσιμα από  500 - 1720 λίτρα.. Μήκος / Πλάτος / Ύψος σε mm 4.935 / 2.004 / 1.755. Η πόρτα του χώρου αποσκευών αποτελείται από δυο τμήματα τα οποία ανοίγουν και κλείνουν ηλεκτρικά.


Στην  «καρδιά» της νέας  plug - in υβριδική BMW X 5  xDrive 50 e είναι ένας εξακύλινδρος εν σειρά βενζινοκινητήρας τελευταίας γενιάς και  ένας επίσης νέος ηλεκτροκινητήρας.Η ονομαστική ισχύς του βενζινοκινητήρα είναι 313 ίπποι και έχει αύξηση 27 ίππων  σε σχέση με τη μονάδα που αντικαθιστά.

Ο ηλεκτροκινητήρας ο οποίος είναι ενσωματωμένος στο εξαιρετικό οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic Sport αποδίδει 197 ίππους (+84 ίππους). Συνδυαστικά αποδίδουν 490 ίππους (συμπεριλαμβανομένου του προσωρινού boost).

Τα προγράμματα οδήγησης της νέας BMW X5 xDrive50e    

Σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο έχουμε συνολική αύξηση ισχύος 96 ίππους  με συνδυασμένη  ροπή 700 Nm, η οποία έχει αυξηθεί κατά 100 Nm. Επιπλέον, ένα καινοτόμο σύστημα pre-gearing - που χρησιμοποιείται για την αύξηση της ωφέλιμης ροπής που παράγεται από τον ηλεκτροκινητήρα στα έως και 450 Nm – συμβάλλει στην πιο άμεση απόδοση ισχύος.

Η εκκίνηση γίνεται ηλεκτρικά ενώ μπορείς να κινηθείς μόνο με ρεύμα με τελική ταχύτητα έως 140 χλμ./ώρα. Η επιλογή της ηλεκτρικής λειτουργίας κινεί με άνεση και άμεσα το βαρύ αμάωμα . .

Τα προγράμματα οδήγησης της νέας BMW X5 xDrive50e  

Στην πράξη στο πάτημα του γκαζιού η «μπέμπα» μας στο πάτημα του γκαζιού «απογειώνεται» με ένα γλυκό ...γουργουρητό του βενζινοκινητήρα και πιάνει  από στάση τα 100 χλμ./ώρα σε 4,8 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 250 χλμ./ώρα.

Το νέο οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic Sport αλλάζει σχέσεις σε ιδανικό χρόνο ενώ για μεγαλύτερη συμμετοχή μας υπάρχουν τα αλουμινένια   χειριστήρια αλλαγών ταχυτήτων στο τιμόνι. 

Τα προγράμματα οδήγησης της νέας BMW X5 xDrive50e  

Η ισχύς μεταφέρεται στήν άσφαλτο αλλά και σε εκτός δρόμου διαδρομές  ανάλογα με τις ανάγκες  μέσω του έξυπνου συστήματος τετρακίνησης BMW xDrive.Η αίσθηση που ακομίζεις από την δύναμη του αυτοκινήτου είναι εντυπωσιακή.

Προσπερνάς στον ανοιχτό δρόμο σε σημεία όπου επιτρέπεται τα διπλανά αυτοκίνητα λες και είναι σταματημένα Έχεις παντού δύναμη σε όλη την κλίμακα  Η μέση κατανάλωση καυσίμου είναι σε  χαμηλά επίπεδα παρά το βαρύ βεξί μας πόδι και κυμάνθηκε από 1,8 έως τα 8 λίτρα ανά 100 χλμ.με άδεια την μπαταρία . Επίπεδα CO2 : 26 – 18 γρμ./χλμ.με μετρήσεις  WLTP 

Δοκιμάζουμε τη νέα BMW X5 xDrive50e
Και όλα αυτά με εκπληκτική σταθερότητα παρά το αυξημένη απόσταση του αυτοκινήτου από τον δρόμο.Στον ανοιχτό δρόμο ταξιδεύει σαν βέλος με εξαιρετική ποιότητα κύλισης λες και είσαι πάνω σε«μαγικό χαλί» και με υποδειγματική ευστάθεια αφήνοντας οδηγό και επιβάτες ξεκούραστους μετά από πολύωρα ταξίδια.Το σύστημα διεύθυνσης διαθέτει εξαιρετική πληροφόρηση για την θέση τυων τροχών και την κατάσταση του οδοτρώματος.

Δοκιμάζουμε τη νέα BMW X5 xDrive50e
 Η χρήση προσαρμοζόμενης ανάρτησης , η τροποποίηση των αντιστρεπτικών δοκών ως απόρροια των αλλαγών στην κατανομή του βάρους και η αντίστοιχη ενίσχυσή τους προσδίδουν στη νέα BMW X5 μαι εξαιρετική οδική συμπεριφορά με μειωμένες  τις κλίσεις στον δρόμο παρά το αυξημένο ύψος.

Δοκιμάζουμε τη νέα BMW X5 xDrive50e

Η προσαρμοζόμενη αερανάρτηση και στους δύο άξονες και το πακέτο xOffroad προσφέρονται στην έκδοση της δοκιμής μας . Τα κορυφαία μοντέλα της γκάμας εξοπλίζονται στάνταρ με Integral Active Steering. Αυτό διατίθεται ως μέρος της προσαρμοζόμενης ανάρτησης M Professional, η οποία περιλαμβάνει επίσης ένα διαφορικό M Sport και ενεργές αντιστρεπτικές δοκούς.

Δοκιμάζουμε τη νέα BMW X5 xDrive50e  
Κινηθήκαμε και σε εκτός δρόμου διαδρομές όπου η «μπέμμπα» της δοκιμής μας δεν κόλλησε πουθενά. Η προηγμένη ττετρακίνηση σε συνδυασμό με το ανάλογο πρόγραμμα οδήγησης έκανε την BMW X5 xDrive50e ένα όχημα με «πολεμικές» δυνατότητες.

Με το σχετικό μπουτόν είχαμε την δυνατότητα να αυξομιεώσουμε ηλεκτρονικά την απόσταση από το έδαφος ,αυξάνοντας ακομη περισσότερο τις δυνατότητες της σε κακοτράχαλα οδοστρώματα.

Δοκιμάζουμε τη νέα BMW X5 xDrive50e      

Όμως δεν πάει η... καρδιά σου να την ταλαιπωρήσεις ή να την πληγώσεις παρά τις προσατευτικές επενδύσεις που υπάρχουν μπροστά και πίσω.Τα φρένα αποδείχθηκαν άμεσα και αποτελεσματικά ακόμη και σε οριακές συνθήκες οδήγησης.    Τα συστήματα ασφαλείας της νέας BMW X5 xDrive50e
Όσον αφορά τα συστήματα ασφαλείας της νέας BMW X5 xDrive50e ο κατάλογος είναι πληρέστατος. Περιλαμβάνει στάνταρ σύστημα προειδοποίησης εμπρόσθιας σύγκρουσης, που μειώνει επίσης τον κίνδυνο σύγκρουσης  με ποδηλάτες, πεζούς ή την αντίθετη κυκλοφορία σε μία στροφή του δρόμου.

Τα συστήματα ασφαλείας της νέας BMW X5 xDrive50e

Υπάρχει η αυτόματη υποβοήθηση ορίου ταχύτητας, η προειδοποίηση εξόδου, η ενεργή πλοήγηση,  έλεγχος ταχύτητας διαδρομής,  αναγνώριση φωτεινών σηματοδοτών, βοηθό στάσης έκτακτης ανάγκης, προειδοποίηση και διατήρηση  λωρίδας Lane Change Assistant και το σύστημα Merging Assistant.

Η ηλεκτρική αυτονομία της νέας BMW X5 xDrive50e

Η ποσότητα της ωφέλιμης ενέργειας που μπορεί να αποθηκευτεί από την μπαταρία υψηλής τάσης η οποία είναι ενσωματωμένη στην περιοχή κάτω από το αμάξωμα έχει αυξηθεί κατά σχεδόν 25% σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, φτάνοντας τώρα τα 25,7 kWh.

Η ηλεκτρική αυτονομία της νέας BMW X5 xDrive50e

Μια νέα μονάδα συνδυασμένης φόρτισης (Combined Charging Unit) διπλασιάζει τη μέγιστη ισχύ φόρτισης εναλλασσόμενου ρεύματος (AC) στα 7,4 kW με τον χρόνο φόρτισης να είναι  4 ώρες, 30 λεπτά.Η ηλεκτρική αυτονομία της νέας BMW X5 xDrive50e είναι 94 - 110 χιλιόμετρα στον κύκλο WLTP.

Δοκιμάζουμε τη νέα BMW X5 xDrive50e
Η BMW X5 xDrive50e έιναι ένα τετρακίνητο όχημα με ιδαίτερα επιβλητική εμφάνιση που προσδίδει κύρος στον ιδιοκτήτη της. Με μεγάλους χώρους για τους επιβάτες οι οποίοι έχουν αρχοντικές ανέσεις, με τεχνολογία αιχμής και έναν πλήρη κατάλογο ηλεκτρονικών συστημάτων άνεσης και ασφάλειας. Για να την αποκτήσετε πρέπει να διαθέσετε από 111 150 ευρώ ενώ για την έκδοση Μ η βασική τιμή είναι στα 137.650 ευρώ.
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top