Το VW ID.7 είναι «πρωταθλητής» σε ενεργειακή απόδοση

Ο ρόλος της αεροδυναμικής σχεδίασης του VW ID.7

Το VW ID.7 είναι «πρωταθλητής» σε ενεργειακή απόδοση

Tο ID.7 είναι το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της Volkswagen της μεσαίας κατηγορίας. Με αυτονομία έως και 700 χιλιόμετρα (WLTP), η λιμουζίνα της Volkswagen είναι πρωταθλητής σε ενεργειακή απόδοση. Εκτός από τη νέα γενιά ηλεκτρικού κινητήρα, η εξελιγμένη αεροδυναμική συμβάλλει στη μεγάλη αυτονομία του ID.7. Το αεροδυναμικά ευνοϊκό βασικό σχήμα, ο χαμηλός αεροδυναμικός συντελεστής οπισθέλκουσας (Cd) 0,23 και η μετωπική επιφάνεια 2,46 m2 είναι αποτέλεσμα στενής συνεργασίας των τμημάτων Σχεδιασμού και Ανάπτυξης. 

Η αεροδυναμική σχεδίαση του VW ID.7

Σε λιμουζίνες όπως το ID.7, το σχήμα του αμαξώματος αντιπροσωπεύει περίπου το 50% της τιμής του Cd. Οι τροχοί και τα ελαστικά επηρεάζουν περίπου το 30%, το δάπεδο 10% και τα λειτουργικά ανοίγματα στο μπροστινό άκρο του οχήματος μέσω των οποίων ο αέρας ρέει προς το ψυγείο, για παράδειγμα, επίσης 10%. Το γεγονός ότι το νέο ID.7 είναι το πιο αεροδυναμικό ID. μοντέλο μέχρι στιγμής μπορεί να φανεί με την πρώτη ματιά κοιτάζοντας τη σιλουέτα του οχήματος, το οποίο έχει μήκος σχεδόν πέντε μέτρα.

Η αεροδυναμική σχεδίαση του VW ID.7

Το κάτω μέρος του αμαξώματος του ID.7 είναι σχεδόν τελείως κλειστό. Αυτό συμπληρώνεται από νέες αεροτομές στους μπροστινούς τροχούς. Αυτά οδηγούν τον αέρα κατά μήκος των τροχών κάτω από το όχημα με ελάχιστες αναταράξεις. Οι αεροκουρτίνες στα πλάγια του μπροστινού προφυλακτήρα κατευθύνουν τον αέρα γύρω από το μπροστινό άκρο του οχήματος επίσης με ελάχιστη απώλεια.

Η αεροδυναμική σχεδίαση του VW ID.7

Τα διογκωμένα πλαϊνά μαρσπιέ εμποδίζουν τη ροή του αέρα στο κάτω μέρος του αμαξώματος και προστατεύουν τα πίσω ελαστικά από τον αέρα που ρέει προς αυτά. Επιπλέον, μικρά σπόιλερ και πάνελ καθοδηγούν τη ροή του αέρα στο κάτω μέρος του αμαξώματος. 

 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top