Στο τιμόνι της BMW 420i Cabrio 184 PS Steptronic

Μια κούκλα με μεγάλα προσόντα

BMW 420i Cabrio δοκιμή

Σε μια χώρα όπως η Ελλάδα με την ηλιοφάνεια να επικρατεί τους περισσότερους μήνες του χρόνου η αγορά ενός ανοιχτού αυτοκινήτου δείχνει να είναι ιδανική υπόθεση. Στα χέρια μας ήρθε η BMW 420i ένα πανέμορφο αυτοκίνητο με το οποίο χαρήκαμε σχεδόν όλες τις ημέρες δοκιμής τον ανοιχτό ουρανό αν και είχε ξεκινήσει το φθινόπωρο.

Στο τιμόνι της BMW 420i Cabrio 184 PS Steptronic

Ανεξάρτητα από όλα αυτά η απόκτηση ενός  cabrio και μάλιστα με το σήμα της BMW αποτελεί μια σταθερή αξία στον χώρο της αυτοκίνησης και μάλιστα και με συλλεκτική αξία. Από τον κανόνα λοιπόν δεν μπορούσε να λείπει η νέα BMW 420i Cabrio ένα ανοιχτό πολυτελές τετραθέσιο παρακαλώ αυτοκίνητο με μαλακή οροφή έτσι όπως ταιριάζει σε ένα πραγματικό cabrio.

Στο τιμόνι της BMW 420i Cabrio 184 PS Steptronic
Μιλάμε για μια κούκλα με κλασσικό στυλ και εντυπωσιακές γραμμές η οποία κρατάει τις βασικές γραμμές της κλασσικής κλειστής έκδοσης. Όμως όλα είναι τόσο διαφορετικά. Τόσο όμορφα ,τόσο ελκυστικά."Nice car "μας είπε μια κυρία μάλλον Αμερικανίδα η οποία μας "τσάκωσε" την ώρα που το φωτογραφίζαμε. 

Στο τιμόνι της BMW 420i Cabrio 184 PS Steptronic

Μπροστά ξεχωρίζει η νέα μεγαλύτερη μάσκα με τα επιθετικά φωτιστικά σώματα τεχνολογία led, τα οποία κάνουν την νύχτα -ημέρα διαθέτοντας και αυτόματη λειτουργία.Όμως και το πίσω μέρος είναι διαίτερα ελκυστικό με μακρόστενα φωτιστικά σώματα τα οποία τονίζουν ακόμη περισσότερο το πλάτος του αυτοκινήτου.  

Στο τιμόνι της BMW 420i Cabrio 184 PS Steptronic

Στα θετικά σημεία για εμάς είναι πλέον η σωστή επιλογή της  υφασμάτινης οροφής αντί της μεταλλικής  που υπήρχε στα μοντέλα του παρελθόντος ενώ είναι κατά 40 % ελαφρύτερη. Αυτή η επιλογή δεν έγινε μόνο για λόγους εμφάνισης αλλά και πρακτικής καθώς ο μηχανισμός που ανοίγει και κλείνει είναι πιο απλός στην λειτουργία του, πιο αποδοτικός και πιο ανθεκτικός στον χρόνο.   

Στο τιμόνι της BMW 420i Cabrio 184 PS Steptronic
Το ανοιγόκλειμα της οροφής θυμίζει ...χορογραφία καθώς όλα γίνονται με περίσσια χάρη. Ο χρόνος που ανοίγει και κλείνει δεν ξεπερνάει τα 18 δευτερόλεπτα . Η διαδικασία αυτή γίνεται μέσω διακόπτη ο οποίος βρίσκεται στην βάση της κονσόλας ακριβώς πίσω από τον λεβιέ του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων.

Στο τιμόνι της BMW 420i Cabrio 184 PS Steptronic

Φυσικά δεν είναι ανάγκη να έχετε ακινητοποιημένο το αυτοκίνητο  όσο ανοιγοκλείνετε την οροφή καθώς μπορείτε να το κάνετε ακόμη και όταν η πανέμορφη...«μπέμπα» κινείται με ταχύτητα έως και 50 χιλιόμετρα την ώρα.Οι χώροι είναι άνετοι με  τους πίσω επιβάτες να είναι λίγο πιο μαζεμένοι στην θέση τους λόγω του μειωμένου πίσω πλάτους.  Αναγκαίο..."κακό" καθώς στο πίσω μέρος εντάσσεται ο ηλεκτρομηχανικός κινηματικός μηχανισμός για την οροφή  αλλά από εκεί  ξεκινούν και οι παραπάνω ενισχύσεις  του αμαξώματος για την εξάλειψη των στρεβλώσεων λόγω της έλλειψης κλειστής μεταλλικής οροφής.

Στο τιμόνι της BMW 420i Cabrio 184 PS Steptronic

Το θετικό είναι ότι το  ωφέλιμο ύψος, με κλειστή την οροφή χαρακτηρίζεται ικανοποιητικό λόγω της τοποθέτησης του εδράνου του πίσω καθίσματος πιο χαμηλά έτσι ώστε να υπάρχει...αέρας πάνω από τα κεφάλια των πίσω επιβατών.O χώρος απoσκευών είναι μειωμένος λόγω διάταξης της οροφής στα 385 λίτρα.

Στο τιμόνι της BMW 420i Cabrio 184 PS Steptronic

Οι επιβάτες φιλοξενούνται σε ένα ποιοτικότατο και πολυτελές εσωτερικό με δερμάτινα θερμαινόμενα καθίσματα ,τα οποία αγκαλιάζουν το σώμα. Υπάρχει προσεγμένη ηχομόνωση αλλά και ειδική θερμομόνωση με θερμό αέρα να ζεσταίνει ακόμη και τον λαιμό σου πατώντας τον ειδκό διακόπτη στην κονσόλα για τις κρύες ημέρες του χειμώνα αλλά και κρύο για τις πολύ ζεστές ημέρες του καλοκαιριού.Το αποτέλεσμα είναι να αισθάνεσαι ότι είσαι μέσα σε ένα κανονικό κλειστό αυτοκίνητο.

Στο τιμόνι της BMW 420i Cabrio 184 PS Steptronic
Όσον αφορά την διάταξη του εσωτερικού και τον σχεδιασμό του ταμπλό αυτές δεν διαφέρουν από αυτές της Coupé ή της Gran Coupé εκδοχής του. Εντυπωσιακή είναι η οθόνη 10,25” του συστήματος iDrive, το οποίο είναι εύκολο και κατανοητό στην χρήση του.

Στο τιμόνι της BMW 420i Cabrio 184 PS SteptronicΣτην οθόνη αφής ο χειρισμός της οποίας γίνεται και μέσω του περιστροφικού διακόπτη στην βάση της κονσόλας προβάλλονται όλες οι πληροφορίες για τα ηλεκτρονικά συστήματα του αυτοκινήτου. Στα συν είναι και τα φυσικά εύχρηστα πλήκτρα του κλιματισμού.

Στο τιμόνι της BMW 420i Cabrio 184 PS Steptronic

Στην οθόνη προβάλλονται και οι εικόνες από το σύστημα οπισθοπορείας με τις περιμετρικές κάμερες. Από την θέση του οδηγού η πληροφόρηση είναι άμεσηχάρη στον ψηφιακό πίνακα οργάνων διαστάσεων 12,3 ιντσών ο οποίος αλλάζει εμφάνιση ανάλογα με το πρόγραμμα οδήγησης το οποίο επιλέγεις.

Στο τιμόνι της BMW 420i Cabrio 184 PS Steptronic

Βέβαια η  νέα Σειρά 4 Cabrio έρχεται πιο "γεμάτη"  με στάνταρ τα προσόντα της M Sport η οποία συμπεριλαμβάνει 18άρες αλουμινένιες ζάντες αλουμινίου με σπορ ανάρτηση, φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED και M-Sport bodykit. και στο εσωτερικό με τα  δερμάτινα καθίσματα της M-Sport.

Στο τιμόνι της BMW 420i Cabrio 184 PS Steptronic
Φυσικά εμείς εκμεταλλευτήκαμε κάθε στιγμή ηλιοφάνειας αλλά και ...φεγγαριού για να χαρούμε τον ανοιχτό ουρανό. Η αλήθεια είναι ότι σε...φτιάχνει αυτό το αυτοκίνητο. Όσο άσχημη και αν είναι η διάθεση σου, το αεράκι που σε...χαιδεύει την ώρα που αναπτύσεις ταχύτητα, ο μεταξένιος ήχος του κινητήρα και το αίσθημα της ασφάλειας που σου εμπνέει η πολυτελής BMW,γρήγορα σε κάνουν να χαμογελάσεις. Όχι μόνο εσύ αλλά και οι υπόλοιποι επιβάτες καθώς όπως είπαμε μιλάμε για ένα τετραθέσιο ανοιχτό αυτοκίνητο.

Στο τιμόνι της BMW 420i Cabrio 184 PS Steptronic
Οταν έχεις  κατεβασμένη την οροφή και τα παράθυρα, ο αέρας που μπαίνει  στο εσωτερικό γίνεται αντιληπτός όταν ξεπεράσεις τα 80 χλμ./ώρα. Βέβαια αυτό δεν ισχύει όταν ανεβάσεις  τα παράθυρα καθώς ο αέρας δεν περνάει στο εσωτερικό έίναι ελάχιστος με αποτέλεσμα να ανεβάσεις κατά πολύ την ταχύτητα του αυτοκινήτου. Όμως δεν αγοράζεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο για να... πλακωθείς στα γκάζια αν και το μορτέρ έχει αυτές τις δυνατότητες. 

Στο τιμόνι της BMW 420i Cabrio 184 PS Steptronic
Στην «καρδιά» της BMW 420i Cabrio υπήρχε ο δίλιτρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας  4 Κύλινδρος, σε σειρά ο οποίος αποδίδει 184 ίππους στις 5.000-6.000  σ.α.λ.  με ροπή 300/1.350-4.000 Nm/rpm Η ιπποδύναμη αυτή και στην επιλογή του προγράμματος οδήγησης στο Sport δίνουν εξαιρετικές επιδόσεις για ένα μοντέλο...βόλτας.

Στο τιμόνι της BMW 420i Cabrio 184 PS Steptronic

Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε μόλις 8,2 δευτερόλεπτα με την βοήθεια του εξαιρετικού αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων Steptronic  με  την σειριακή λειτουργία(  και με paddles) που αλλάζει με γρήγορους ρυθμούς τις  8 σχέσεις . Όσο για την τελική ταχύτητα τα 236 χλμ./ώρα είναι τιμή η οποία ικανοποιεί και τους πιο...ανήσυχους οδηγούς.

Στο τιμόνι της BMW 420i Cabrio 184 PS Steptronic

Βέβαια για τις χαλαρές βόλτες με επιλεγμένο το πρόγραμμα «Eco Pro» ή και το πρόγραμμα Comfort η μέση κατανάλωση καυσίμου κατεβάνει και στα 7,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Πάντως και στο σπορ πρόγραμμα η μέση κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 9,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. (εκπομπές CO2 στα 152 γρμ./χλμ.)

Στο τιμόνι της BMW 420i Cabrio 184 PS Steptronic
Η οδική συμπεριφορά είναι αντάξια της κλειστής έκδοσης . Το ενισχυμένο πλαίσιο ,η σφιχτή ρύθμισης της ανάρτησης σε συνδυασμό με το πλούσιο σε πληροφόρηση σύστημα διεύθυνσης προσφέρουν  μειωμένες κλίσεις στις στροφές ακόμη και σε υψηλές ταχύτητες. Η πισωκίνητη «μπέμπα» ακολουθεί πιστά την τροχιά που της χαράζεις με την υψηλή πρόσφυση που προσφέρουν τα ελαστικά 255/35/19 ενώ στις ευθείες ενώ καταπίνει τα χιλιόμετρα προσφέροντας την οδηγική ευχαρίστηση ενός πολυτελούς ανοιχτού αυτοκινήτου.

Στο τιμόνι της BMW 420i Cabrio 184 PS Steptronic

Το πλούσιο πακέτο των ηλεκτρονικών συστημάτων και το head up display συμπληρώνει την ασφαλή οδική συμπεριφορά της  BMW 420i Convertible 184 PS Steptronic η οποία ακινητοποιείται άμεσα και σταθερά  χάρη στα δυνατά φρένα ακόμη  σε καταστάσεις...πανικού. 

Στο τιμόνι της BMW 420i Cabrio 184 PS Steptronic
Η BMW 420i Cabrio  184 PS Steptronic είναι όπως είπαμε «κούκλα». Εχει μεγάλα προσόντα, σου φτιάχνει την διάθεση ενώ όπου περνά γυρίζουν τα βλεμματα με θαυμασμό και...ζήλια .Θα λέγαμε ότι είναι από τα πιο ολοκληρωμένα αυτοκίνητα της κατηγορίας με κύρος και τεχνολογία αιχμής.Για να την αποκτήσετε χρειάζεστε 67300 ευρώ.  
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top