Στο τιμόνι της BMW 420i Cabrio 184 PS Steptronic

Μια κούκλα με μεγάλα προσόντα

BMW 420i Cabrio δοκιμή

Σε μια χώρα όπως η Ελλάδα με την ηλιοφάνεια να επικρατεί τους περισσότερους μήνες του χρόνου η αγορά ενός ανοιχτού αυτοκινήτου δείχνει να είναι ιδανική υπόθεση. Στα χέρια μας ήρθε η BMW 420i ένα πανέμορφο αυτοκίνητο με το οποίο χαρήκαμε σχεδόν όλες τις ημέρες δοκιμής τον ανοιχτό ουρανό αν και είχε ξεκινήσει το φθινόπωρο.

Ανεξάρτητα από όλα αυτά η απόκτηση ενός  cabrio και μάλιστα με το σήμα της BMW αποτελεί μια σταθερή αξία στον χώρο της αυτοκίνησης και μάλιστα και με συλλεκτική αξία. Από τον κανόνα λοιπόν δεν μπορούσε να λείπει η νέα BMW 420i Cabrio ένα ανοιχτό πολυτελές τετραθέσιο παρακαλώ αυτοκίνητο με μαλακή οροφή έτσι όπως ταιριάζει σε ένα πραγματικό cabrio.


Μιλάμε για μια κούκλα με κλασσικό στυλ και εντυπωσιακές γραμμές η οποία κρατάει τις βασικές γραμμές της κλασσικής κλειστής έκδοσης. Όμως όλα είναι τόσο διαφορετικά. Τόσο όμορφα ,τόσο ελκυστικά."Nice car "μας είπε μια κυρία μάλλον Αμερικανίδα η οποία μας "τσάκωσε" την ώρα που το φωτογραφίζαμε. 

Μπροστά ξεχωρίζει η νέα μεγαλύτερη μάσκα με τα επιθετικά φωτιστικά σώματα τεχνολογία led, τα οποία κάνουν την νύχτα -ημέρα διαθέτοντας και αυτόματη λειτουργία.Όμως και το πίσω μέρος είναι διαίτερα ελκυστικό με μακρόστενα φωτιστικά σώματα τα οποία τονίζουν ακόμη περισσότερο το πλάτος του αυτοκινήτου.  

Στα θετικά σημεία για εμάς είναι πλέον η σωστή επιλογή της  υφασμάτινης οροφής αντί της μεταλλικής  που υπήρχε στα μοντέλα του παρελθόντος ενώ είναι κατά 40 % ελαφρύτερη. Αυτή η επιλογή δεν έγινε μόνο για λόγους εμφάνισης αλλά και πρακτικής καθώς ο μηχανισμός που ανοίγει και κλείνει είναι πιο απλός στην λειτουργία του, πιο αποδοτικός και πιο ανθεκτικός στον χρόνο.   


Το ανοιγόκλειμα της οροφής θυμίζει ...χορογραφία καθώς όλα γίνονται με περίσσια χάρη. Ο χρόνος που ανοίγει και κλείνει δεν ξεπερνάει τα 18 δευτερόλεπτα . Η διαδικασία αυτή γίνεται μέσω διακόπτη ο οποίος βρίσκεται στην βάση της κονσόλας ακριβώς πίσω από τον λεβιέ του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων.

Φυσικά δεν είναι ανάγκη να έχετε ακινητοποιημένο το αυτοκίνητο  όσο ανοιγοκλείνετε την οροφή καθώς μπορείτε να το κάνετε ακόμη και όταν η πανέμορφη...«μπέμπα» κινείται με ταχύτητα έως και 50 χιλιόμετρα την ώρα.Οι χώροι είναι άνετοι με  τους πίσω επιβάτες να είναι λίγο πιο μαζεμένοι στην θέση τους λόγω του μειωμένου πίσω πλάτους.  Αναγκαίο..."κακό" καθώς στο πίσω μέρος εντάσσεται ο ηλεκτρομηχανικός κινηματικός μηχανισμός για την οροφή  αλλά από εκεί  ξεκινούν και οι παραπάνω ενισχύσεις  του αμαξώματος για την εξάλειψη των στρεβλώσεων λόγω της έλλειψης κλειστής μεταλλικής οροφής.

Το θετικό είναι ότι το  ωφέλιμο ύψος, με κλειστή την οροφή χαρακτηρίζεται ικανοποιητικό λόγω της τοποθέτησης του εδράνου του πίσω καθίσματος πιο χαμηλά έτσι ώστε να υπάρχει...αέρας πάνω από τα κεφάλια των πίσω επιβατών.O χώρος απoσκευών είναι μειωμένος λόγω διάταξης της οροφής στα 385 λίτρα.

Οι επιβάτες φιλοξενούνται σε ένα ποιοτικότατο και πολυτελές εσωτερικό με δερμάτινα θερμαινόμενα καθίσματα ,τα οποία αγκαλιάζουν το σώμα. Υπάρχει προσεγμένη ηχομόνωση αλλά και ειδική θερμομόνωση με θερμό αέρα να ζεσταίνει ακόμη και τον λαιμό σου πατώντας τον ειδκό διακόπτη στην κονσόλα για τις κρύες ημέρες του χειμώνα αλλά και κρύο για τις πολύ ζεστές ημέρες του καλοκαιριού.Το αποτέλεσμα είναι να αισθάνεσαι ότι είσαι μέσα σε ένα κανονικό κλειστό αυτοκίνητο.


Όσον αφορά την διάταξη του εσωτερικού και τον σχεδιασμό του ταμπλό αυτές δεν διαφέρουν από αυτές της Coupé ή της Gran Coupé εκδοχής του. Εντυπωσιακή είναι η οθόνη 10,25” του συστήματος iDrive, το οποίο είναι εύκολο και κατανοητό στην χρήση του.

Στην οθόνη αφής ο χειρισμός της οποίας γίνεται και μέσω του περιστροφικού διακόπτη στην βάση της κονσόλας προβάλλονται όλες οι πληροφορίες για τα ηλεκτρονικά συστήματα του αυτοκινήτου. Στα συν είναι και τα φυσικά εύχρηστα πλήκτρα του κλιματισμού.

Στην οθόνη προβάλλονται και οι εικόνες από το σύστημα οπισθοπορείας με τις περιμετρικές κάμερες. Από την θέση του οδηγού η πληροφόρηση είναι άμεσηχάρη στον ψηφιακό πίνακα οργάνων διαστάσεων 12,3 ιντσών ο οποίος αλλάζει εμφάνιση ανάλογα με το πρόγραμμα οδήγησης το οποίο επιλέγεις.

Βέβαια η  νέα Σειρά 4 Cabrio έρχεται πιο "γεμάτη"  με στάνταρ τα προσόντα της M Sport η οποία συμπεριλαμβάνει 18άρες αλουμινένιες ζάντες αλουμινίου με σπορ ανάρτηση, φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED και M-Sport bodykit. και στο εσωτερικό με τα  δερμάτινα καθίσματα της M-Sport.


Φυσικά εμείς εκμεταλλευτήκαμε κάθε στιγμή ηλιοφάνειας αλλά και ...φεγγαριού για να χαρούμε τον ανοιχτό ουρανό. Η αλήθεια είναι ότι σε...φτιάχνει αυτό το αυτοκίνητο. Όσο άσχημη και αν είναι η διάθεση σου, το αεράκι που σε...χαιδεύει την ώρα που αναπτύσεις ταχύτητα, ο μεταξένιος ήχος του κινητήρα και το αίσθημα της ασφάλειας που σου εμπνέει η πολυτελής BMW,γρήγορα σε κάνουν να χαμογελάσεις. Όχι μόνο εσύ αλλά και οι υπόλοιποι επιβάτες καθώς όπως είπαμε μιλάμε για ένα τετραθέσιο ανοιχτό αυτοκίνητο.


Οταν έχεις  κατεβασμένη την οροφή και τα παράθυρα, ο αέρας που μπαίνει  στο εσωτερικό γίνεται αντιληπτός όταν ξεπεράσεις τα 80 χλμ./ώρα. Βέβαια αυτό δεν ισχύει όταν ανεβάσεις  τα παράθυρα καθώς ο αέρας δεν περνάει στο εσωτερικό έίναι ελάχιστος με αποτέλεσμα να ανεβάσεις κατά πολύ την ταχύτητα του αυτοκινήτου. Όμως δεν αγοράζεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο για να... πλακωθείς στα γκάζια αν και το μορτέρ έχει αυτές τις δυνατότητες. 


Στην «καρδιά» της BMW 420i Cabrio υπήρχε ο δίλιτρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας  4 Κύλινδρος, σε σειρά ο οποίος αποδίδει 184 ίππους στις 5.000-6.000  σ.α.λ.  με ροπή 300/1.350-4.000 Nm/rpm Η ιπποδύναμη αυτή και στην επιλογή του προγράμματος οδήγησης στο Sport δίνουν εξαιρετικές επιδόσεις για ένα μοντέλο...βόλτας.

Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε μόλις 8,2 δευτερόλεπτα με την βοήθεια του εξαιρετικού αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων Steptronic  με  την σειριακή λειτουργία(  και με paddles) που αλλάζει με γρήγορους ρυθμούς τις  8 σχέσεις . Όσο για την τελική ταχύτητα τα 236 χλμ./ώρα είναι τιμή η οποία ικανοποιεί και τους πιο...ανήσυχους οδηγούς.

Βέβαια για τις χαλαρές βόλτες με επιλεγμένο το πρόγραμμα «Eco Pro» ή και το πρόγραμμα Comfort η μέση κατανάλωση καυσίμου κατεβάνει και στα 7,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Πάντως και στο σπορ πρόγραμμα η μέση κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 9,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. (εκπομπές CO2 στα 152 γρμ./χλμ.)


Η οδική συμπεριφορά είναι αντάξια της κλειστής έκδοσης . Το ενισχυμένο πλαίσιο ,η σφιχτή ρύθμισης της ανάρτησης σε συνδυασμό με το πλούσιο σε πληροφόρηση σύστημα διεύθυνσης προσφέρουν  μειωμένες κλίσεις στις στροφές ακόμη και σε υψηλές ταχύτητες. Η πισωκίνητη «μπέμπα» ακολουθεί πιστά την τροχιά που της χαράζεις με την υψηλή πρόσφυση που προσφέρουν τα ελαστικά 255/35/19 ενώ στις ευθείες ενώ καταπίνει τα χιλιόμετρα προσφέροντας την οδηγική ευχαρίστηση ενός πολυτελούς ανοιχτού αυτοκινήτου.

Το πλούσιο πακέτο των ηλεκτρονικών συστημάτων και το head up display συμπληρώνει την ασφαλή οδική συμπεριφορά της  BMW 420i Convertible 184 PS Steptronic η οποία ακινητοποιείται άμεσα και σταθερά  χάρη στα δυνατά φρένα ακόμη  σε καταστάσεις...πανικού. 


Η BMW 420i Cabrio  184 PS Steptronic είναι όπως είπαμε «κούκλα». Εχει μεγάλα προσόντα, σου φτιάχνει την διάθεση ενώ όπου περνά γυρίζουν τα βλεμματα με θαυμασμό και...ζήλια .Θα λέγαμε ότι είναι από τα πιο ολοκληρωμένα αυτοκίνητα της κατηγορίας με κύρος και τεχνολογία αιχμής.Για να την αποκτήσετε χρειάζεστε 67300 ευρώ.  
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top