Δοκιμάζουμε τη νέα BMW 218i Active Tourer

 Μια «μπέμπα» για όλη την οικογένεια 

BMW 218i Active Tourer δοκιμή

Η BMW αν και διαθέτει βαρύ όνομα και μοντέλα που απευθύνονται  κυρίως σε οδηγούς που έχουν αγωνιστικές  ανησυχίες, δεν μπόρεσε να μείνει έξω  και από την κατηγορία των πολυμορφικών που απευθύνονται σε οικογενειάρχες  που ζητούν έξυπνους  χώρους. Έκανε λοιπόν την κίνηση για να μπει σε μια κατηγορία όπου πριν από λίγα χρόνια θα φαινόταν αδιανόητη η παρουσία της. Παρουσίασε τη νέα BMW Σειρά 2 Active Tourer που κράτησε την ταυτότητα της μάρκας όσον αφορά την πολυτέλεια ,την εξαιρετική ποιότητα κατασκευής, την απόδοση των κινητήριων συνόλων της αλλά και την ασφάλεια. Για πρώτη φορά ξένισε με την επιλογή της μπροστινής κίνησης αλλά όπως θα δείτε πέρα από τη έλλειψη των “ παιχνιδιών”  που προφέρει  η πίσω κίνηση τίποτα ,δεν έχει χάσει την οδιγική ευχαρίστηση . Άλλωστε η εμπειρία με το  ΜΙΝΙ ,με την κίνηση στους εμπρός τροχούς,  που «πατάει»  στην πλατφόρμα “UKL1” της έδωσε την δυνατότητα να …μηδενίσει τις όποιες «παιδικές» ασθένειες που παρουσιάζουν μοντέλα που μπαίνουν  για πρώτη φορά σε μια τέτοια κατηγορία. Η σιλουέτα του μοντέλου «κραυγάζει»  ότι είναι BMW ενώ παρά τον πολυμορφικό χαρακτήρα ο αεροδυναμικός συντελεστής είναι στο Cd: 0,26.


Η τελευταία ανανέωση που έγινε έδωσε  μια φρεσκάδα στο μοντέλο. Οι…πινελιές των σχεδιαστών ομόρφυναν κυρίως το μπροστινό μέρος με τα ανανεωμένα φωτιστικά σώματα, τη νέα μάσκα σήμα κατατεθέν που έχει πλέον μεγαλύτερα τα χαρακτηριστικά «νεφρά»  και τα διακοσμητικά στο πίσω μέρος. Νέα χρώματα, νέες ζάντες  και νέοι χρωματισμοί στο εσωτερικό ,στα καλύμματα των καθισμάτων  έδωσαν νέο αέρα στο πολυμορφικό της Βαυαρικής  εταιρείας. Όμως σε ένα τέτοιο μοντέλο επικεντρώνεσαι κυρίως στους χώρους  αλλά και στην πρακτικότητα.

Η ευρυχωρία στο εσωτερικό είναι σημαντική χάρη στο μήκος αμαξώματος των  4,35 μέτρων  και του μεταξονίου των 2,67 μέτρων. Τόσο  οι μπροστινοί όσο και οι πίσω επιβάτες κάθονται άνετα  ενώ το συρόμενο κάθισμα τονίζει την πολυμορφικότητα του εσωτερικού . Η πόρτα του χώρου αποσκευών ανοίγει ηλεκτρικά και αποκαλύπτει πένα επίπεδο χώρο με διπλό κρυφό πάτωμα 468 λίτρων. Η τιμή αυτή εκτοξεύεται στα 1510 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων ,δημιουργώντας έναν χώρο που καλύπτει ι τις ανάγκες ενός επαγγελματία. Οι θήκες  για τα μικροαντικείμενα  σε ταμπλό πόρτες και περισσεύουν. 


 Στο εσωτερικό βλέπεις ότι δεν έχει γίνει καμία έκπτωση στην ποιότητα κατασκευής η οποία βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα με λεπτομέρειες που προσδίδουν πολυτέλεια.. Οι λευκές ραφές στο οδηγοκεντρικό ταμπλό μαζί με τα αλουμινένια ένθετα δίνουν την απαραίτητη νότα πολυτέλειας που πρέπει να έχει ένα μοντέλο της BMW. Από την θέση του οδηγού έχεις μεγάλη ορατότητα τόσο εσύ όσο και οι υπόλοιποι επιβάτες καθώς τα καθίσματα είναι τοποθετημένα ψηλά  Η κεντρική οθόνη αποτελεί το κέντρο ελέγχου των ηλεκτρονικών συστημάτων του αυτοκινήτου BMW ConnectedDrive μεταξύ των οποίων είναι το σύστημα ψυχαγωγίας. η συνδεσιμότητα, το σύστημα  και τα προγράμματα οδήγησης. Η λειτουργία της οθόνης  γίνεται και μέσω του στρογγυλού  διακόπτη στην βάση της κονσόλας. 


Πάμε όμως να δούμε τι κάνει στον δρόμο. Ο κινητήρας «ζωντανεύει» με το πάτημα του διακόπτη εκκίνησης  στο ταμπλό . Στην «καρδιά» της πολυμορφικής «μπέμπας»  βρίσκεται ο τρικύλιδρος  βενζινοκινητήρας 1.5 TwinPower Turbo ο οποίος αποδίδει 140 ίππους στις 6000 σ.α.λ.  με την ροπή των 22 κιλών να κάνει την εμφάνιση  του μόλις στις 1.250 σ.α.λ. Τιμή που σε προϊδεάζει για την ελαστικότητα του μοτέρ στα χαμηλά, με θετική συνέπεια και στην μέση κατανάλωση καυσίμου. Η τελευταία στην επιλογή Eco του συστήματος  Driver Experience Control με τα τρία προγράμματα του (Eco Pro, Comfort και Sport). δεν ξεπερνά τα  7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα..

Πατάμε το γκάζι και οι ταχύτητες αλλάζουν χωρίς… κρεμάσματα στο αυτόματο κιβώτιο  ταχυτήτων με τις 7 σχέσεις.  Το μοτέρ αν και τρικύλινδρο δεν ακούγεται γεγονός που αποδεικνύει το πόσο καλή δουλειά έχει γίνει για να είναι «πολιτισμένο» αλλά και  στην ηχομόνωση. Η BMW Σειρά 2 Active Tourer 218i, στην επιλογή προγράμματος Sport , το αμάξωμα των 1320 κιλών  αναπτύσσει με γραμμικό τρόπο ταχύτητα, με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 9,3 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα είναι στα 200 χλμ./ώρα τιμές που κάθε άλλο  παρά αδιάφορες  είναι με βάση τον πολυμορφικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

   


Στον δρόμο τώρα ξη οδική  συμπεριφορά της BMW Σειρά 2 Active Tourer  ακολουθεί την συνταγή των υπολοίπων μοντέλων της Βαυαρικής εταιρείας  . Η σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης δεν αφήνει περιθώρια για… ανησυχητικές κλίσεις στις στροφές ,με τον οδηγό να ελέγχει πλήρως το αυτοκίνητο που δείχνει και είναι στιβαρό στον δρόμο. Οι πληροφορίες που έφταναν στα χέρια μας από το σύστημα διεύθυνσης ήταν συνεχείς ενώ ακόμη και με γρήγορη οδήγηση σε συνεχείς στροφές το αυτοκίνητο δεν μας έφερε σε δύσκολή θέση. Το τελευταίο είναι πολύ σημαντικό  αν σκεφτείς ότι έχεις να κάνεις  με όχημα τέτοιου χαρακτήρα.

Η BMW 218i Active Tourer είναι ευθύβολο στον ανοιχτό δρόμο με πολύ καλή ποιότητα κύλισης και μόνο ο θόρυβος από τα run run flat ελαστικά μπορεί να ενοχλήσει λίγο. Τα φρένα σε όλη την διάρκεια της δοκιμής μας αποδείχθηκαν άμεσα και αποτελεσματικά.Επιπλέον το κουμπάκι στην μέση του ταμπλό  ενεργοποιεί τα ηλεκτρονικά συστήματα αποφυγής σύγκρουσης με ταυτόχρονο φρενάρισμα, σύστημα   το οποίο σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα αυξάνει τα επίπεδα ασφαλείας.H τιμή της βασικής έκδοσης ενός μοντέλου που μπήκε επιτυχημένα σε μια κατηγορία που δεν είχε παρουσία στο παρελθόν  ,με βαρύ όνομα, πλούσιο εξοπλισμό και ιδανικό ια τις οικονομικές συνθήκες μοτέρ είναι στα  30540 ευρώ. 

Βαγγέλης Γκούμας
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top