Mεγάλη επιστροφή στον Ολυμπιακό

Το μήνυμα του ίδιου στα social media

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google
Ακούστε το άρθρο --:-- λεπτά

Και επίσημα ο Χρήστος Θέος αναλαμβάνει ξανά ως επικεφαλής του ιατρικού επιτελείου του Ολυμπιακού. Σε σχετική του ανάρτηση στα social media, γνωστοποίησε τη μεγάλη επιστροφή και δήλωσε υπερήφανος.

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο www.sportdog.gr

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top