Αποχώρησε παίκτης του ΠΑΟΚ μετά από 4 χρόνια

Αποχωρήσεις από τον Δικέφαλο του Βορρά

ΠΑΟΚ: Αποχώρησε Παίκτης Μετά Από 4 Χρόνια

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Παρελθόν από τον ΠΑΟΚ αναμένεται να αποτελέσει ο Βλάντιμιρ Μπράντονιτς, μετά από μια περίπου μια τετραετία. Όπως προκύπτει αναμένεται να λυθεί το συμβόλαιο του και να συνεχίσει σε άλλη ομάδα την καριέρα του.

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο www.sportdog.gr

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top