«Διαιτητής βγαλμένος από τις χειρότερες εποχές του ελληνικού ποδοσφαίρου»

Ανακοίνωση με τεράστια παράπονα για την διαιτησία

«Διαιτητής Βγαλμένος Από Τις Χειρότερες Εποχές!»

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Έντονα παράπονα από τη διαιτησία του Δημήτρη Κεφαλά έχουν στον ΠΑΣ Γιάννινα, με την ΠΑΕ να βγάζει ανακοίνωση λίγες ώρες μετά την αναμέτρηση με την ΑΕΛ στη Λάρισα (1-1).

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο sportdog.gr

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top