Δύο τρικ για να μη βασανίζεσαι από αρνητικές σκέψεις

Όλα θα είναι στο μυαλό εκτός από αυτές

αρνητικές σκέψεις

Είναι αυτές οι μέρες οι λίγο περίεργες. Που ξυπνάς με μια αίσθηση ότι κάτι κακό θα συμβεί. Που πηγαίνεις στη δουλειά και νιώθεις μέσα και γύρω σου μια αύρα αρνητική. Που τα πάντα έχουν μπει ξαφνικά στο μείον. 

Θα έρθουν και αυτές οι μέρες στη ζωή μας, δεν μπορούμε να είμαστε διαρκώς με ένα χαμόγελο στα χείλη. Πρέπει να μάθουμε να αναγνωρίζουμε και να αποδεχόμαστε το κάθε μας συναίσθημα. 

Τι γίνεται όμως όταν αυτός ο αρνητισμός γιγαντώνεται στο μυαλό σου; Όταν πρέπει οπωσδήποτε να τον πατάξεις στη στιγμή;

Δοκίμασε την τεχνική της σκάλας και του κάδου, που θα αποδειχθούν πολύ αποτελεσματικές:

Πρώτα πρώτα προσπάθησε να χαλαρώσεις παίρνοντας μερικές βαθιές ανάσες.

1. Κλείσε τα μάτια σου και φτιάξε στο μυαλό σου την εικόνα μιας μεγάλης σκάλας. Πώς είναι; Από τι υλικό είναι φτιαγμένη; Είναι φωτισμένη; Καθαρή; Ακούς και ήχους; Έχει διακοσμητικά στοιχεία γύρω της;

Σκέψου τώρα ότι ανεβαίνεις αυτή τη σκάλα. Άκου τους ήχους που κάνουν τα πόδια σου καθώς ανεβαίνεις σιγά σιγά. Μπες στην εικόνα που δημιούργησες με το μυαλό σου και νιώσε όμορφα. 

2. Το να γράφεις τις σκέψεις σου είναι μια τεχνική που πάντα μας βοηθάει να τις ξεκαθαρίσουμε και να νιώσουμε καλύτερα. Κάντο. Άνοιξε ένα σημειωματάριο ή πάρε απλά μια κόλλα χαρτί και ξεκίνα να γράφεις. Μόλις αρχίσεις δεν θα θέλεις να τελειώσεις.

Στάσου μια στιγμή και διάβασε τι έχεις γράψει. Είναι αυτές οι αρνητικές σκέψεις πραγματικά άξιες λόγου; Πάρε το χαρτί στα χέρια σου, τσαλάκωσέ το και πέταξέ το σε έναν κάδο. Δεν φαντάζεσαι πόσο όμορφα θα νιώσεις! 

Συντάκτης:Αλεξάνδρα Παπαδάκη

Πηγή:allyou.gr

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top