GNTM: Δείτε το πρωινό ξύπνημα των κριτών λίγο πριν την οντισιόν!

Πήγαν στη Θεσσαλονίκη

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Στη Θεσσαλονίκη βρέθηκαν για κάποιες μέρες και οι τέσσερις κριτές προκειμένου να αναζητήσουν το επόμενο Greece’s Next Top Model… 

Στην έναρξη του σημερινού επεισοδίου είδαμε το πρωινό ξύπνημα των κριτών και οι διάλογοί τους ήταν πραγματικά απολαυστικοί. 

Η Βίκυ Καγιά ξύπνησε στο δωμάτιο του ξενοδοχείου και πήρε τηλέφωνο τον Άγγελο Μπράτη να πάνε για καφέ.

Πήραν το «ναι»! Οι έξι βορειοελλαδίτισσες που πέρασαν στο bootcamp του GNTM

Η Ηλιάνα έκανε την καθιερωμένη πρωινή γυμναστική της και ο Δημήτρης Σκουλός ξυριζόταν. 

 

Δείτε όλα τα επεισόδια του Greece’s Next Top Model
 

Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top