«15 καλά λογοτεχνικά βιβλία για το καλοκαίρι»

Επιλέξτε ποια θα πάρετε στις διακοπές σας

λογοτεχνικά βιβλία

Το star και η Γεωργία Χάρδα παρουσιάζουν σπουδαία διαχρονικά και σύγχρονα βιβλία που περιμένουν να τα ανακαλύψετε. Μυστήριο, ιστορικό μυθηστόρημα, καλή μεταφρασμένη πεζογραφία και ελληνική λογοτεχνία. Προσεγμένες εκδόσεις που ξεχωρίσαμε και αξίζουν την προσοχή σας.

«Μύχιες καταστροφές»  της Κριστίνα Πέρι Ρόσι

Σήμερα, που τα μέσα μαζικής επικοινωνίας έχουν μετατρέψει  την ατομική και συλλογική ιστορία σε θέαμα, η λογοτεχνία παραμένει ο προνομιούχος χώρος της υποκειμενικότητας. Στο βιβλίο αυτό η Κριστίνα Πέρι Ρόσι μάς επιτρέπει να κρυφοκοιτάξουμε στον ιδιωτικό κόσμο ανθρώπων παγιδευμένων στις προσωπικές τους μανίες: μιας ομάδας φετιχιστών που μοιράζονται τις ερωτικές τους εμμονές, ενός άντρα συνεπαρμένου από μια γυναίκα-φάλαινα, ενός συζύγου που η γυναίκα του τον εγκαταλείπει για κάποια άλλη, ή μιας υπέροχης γραμματέως-μοντέλου-μαμάς που ασφυκτιά μέσα στο οικογενειακό περιβάλλον. Λογοτεχνικοί ήρωες, όμοιοι με τρελαμένα παιδιά, κλεισμένα σε μια βιτρίνα με φιγούρες-σύμβολα, γεμάτα ορμές. «Κάθε φορά που διεισδύω στα μύχια της ψυχής αυτών των χαρακτήρων, βρίσκω κομμάτια του εαυτού μου», έχει δηλώσει η συγγραφέας.

Όπως χαρακτηρίστηκα αναφέρει η επιτροπή βραβείου Θερβάντες 2021 :«Το σύνολο του έργου της αποτελεί μια άσκηση συνεχούς κριτικής αναζήτησης, διατηρώντας πάντοτε την αξία του λόγου ως κύρια έκφραση μιας μαχητικής και αφοσιωμένης λογοτεχνίας σε καίρια θέματα της σύγχρονης πραγματικότητας, όπως η θέση της γυναίκας και η σεξουαλικότητα». Κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Καστανιώτη.

 «Τέκνο του Θεού» του Cormac McCarthy

«Το Τέκνο του Θεού» αποτελεί μια συγκλονιστική μαρτυρία για το που μπορεί να φτάσει η ανθρώπινη αγριότητα.
Με φόντο το άγριο και αφιλόξενο τοπίο του Τενεσί ο Κόρμακ Μακάρθι περιγράφει το σκοτάδι της ανθρώπινης ψυχής. Ο αντί-ήρωας του, Λέστερ Μπάλαρντ έχοντας χάσει το σπίτι του αποκόπτεται από τους ανθρώπους και επιδίδεται σε ολοένα και πιο αποτρόπαιες πράξεις. Σπάει κάθε κοινωνικό και ηθικό φραγμό. Ο συγγραφέας μέσα από μια ρεαλιστική προσέγγιση δεν προκαλεί απλά δυσφορία στον αναγνώστη, τον σοκάρει....το βιβλίο είναι μια γροθιά στο στομάχι.
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο μεταφραστής: « Το Τέκνο του Θεού είναι ένα ιδιαίτερο βιβλίο, με ιδιαίτερες απαιτήσεις , το οποίο ο αναγνώστης καλό θα ήταν να προσεγγίσει με προσοχή όπως άλλωστε και κάθε βιβλίο του Μακάρθι[...] Ο ίδιος ο Χάρολντ Μπλούμ έχει παραδεχτεί ότι χρειάστηκε να ξεκινήσει το Ματωβαμένο μεσημβρινό τρεις φορές για να μπορέσει να τον τελειώσει..» Είναι σημαντική η προσέγγιση του μεταφραστή στο έργο που ετοιμάζει, έχοντας περάσει αρκετό χρόνο με το βιβλίο του συγγραφέα. Ο Μακάρθι έφυγε από τη ζωή πριν από λίγες μέρες όμως η γραφή του θα παραμείνει βαθιά χαραγμένη στη συνείδηση των αναγνωστών του.
Κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Gutenberg στη σειρά Aldina.


«Ο Παράδεισος» της Mieko Kawakami

«Μου τράβηξαν προς τα πίσω το κεφάλι απ᾿ τα μαλλιά, έσπρωξαν τις δυο κιμωλίες βαθιά στη μύτη μου και μ᾿ έβαλαν να φάω την τρίτη. Ο Νινομίγια και οι φίλοι του παρακολουθούσαν, γελώντας σαν τρελοί. Μέχρι τότε είχα αναγκαστεί να καταπιώ νερό από τα λεκάνη της τουαλέτας, ένα χρυσόψαρο…»

O Παράδεισος είναι ένα πορτρέτο της εφηβικής δυστυχίας. Η Γιαπωνέζα συγγραφέας έχοντας ζήσει και η ίδια την κόλαση αφηγείται ωμά, ρεαλιστικά ,χωρίς να παίρνει θέση, τη ζωή δυο εφήβων. Είναι η Κοτζίμα κι ο «Μάτια». Αυτό είναι το παρατσούκλι του αφηγητή επειδή όπως χαρακτηριστικά λέει η Kavakami έχει ένα «τεμπέλικο» μάτι. Ο 14χρονος μαθητής υφίσταται καθημερινό εκφοβισμό από τα αγόρια της τάξης. Τον χτυπούν, τον κοροϊδεύουν, του δίνουν να φάει κιμωλία. Η Κοτζίμα πηγαίνει στην ίδια τάξη με τον νεαρό και γρήγορα θα γίνουν φίλοι. Του αφήνει γράμματα κάτω από το θρανίο του. Θα τους ενώσει ένα κοινό στοιχείο: ο αγώνας τους για το αυτονόητο, για τη ζωή τους και αυτή η αλληλογραφία θα δώσει νόημα στην καθημερινότητα τους.

Η «σύγχρονη βασίλισσα της ιαπωνικής λογοτεχνίας» (The Japan Times) Μιέκο Καβακάμι (γενν. 1976) μας δίνει μια συγκλονιστική ιστορία σχολικού εκφοβισμού εστιάζοντας στα θύματα αλλά και στους θύτες. Κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Gutenberg στη σειρά Aldina σε μετάφραση της Κίκας Κραμβουσάνου.

 

«Τριαντάφυλλα Επί Πιστώσει» της Elsa Triolet

Η φύση έχει σταθεί πολύ γενναιόδωρη με την Μαρτίν, η ζωή καθόλου. Είναι όμορφη και αξιαγάπητη, αλλά μεγαλώνει σε άθλιες οικογενειακές συνθήκες, σε μια φτωχή πόλη.  Μια δουλειά μανικιουρίστα είναι ἡ μόνη της ευκαιρία να φύγει για το λαμπερό Παρίσι. Ο Ντάνιελ, καλλιεργητής τριαντάφυλλων, είναι μια ακόμα υπόσχεση ευτυχίας. Ερωτεύονται με πάθος, αλλά τα όνειρά τους ακολουθούν διαφορετικές τροχιές.

Η Έλσα Τριολέ (1896-1970), η πρώτη γυναίκα που τιμήθηκε με το βραβείο Goncourt (1944), ήταν μούσα και σύζυγος του Λουί Αραγκόν, φίλη των Μαγιακόφσκι, Γκόρκι, Παστερνάκ, Μπρετόν, Ελιάρ, ενεργό μέλος των προοδευτικών κινημάτων των αρχών του 20ού αιώνα στη Γαλλία, αλλά και της Αντίστασης στον Β΄Παγκόσμιο Πόλεμο.

Τo Τριαντάφυλλα επί πιστώσει δεν είναι απλώς η τραγική ιστορία ενός έρωτα, αλλά έντονη κριτική της καταστροφικής αλλοτρίωσης μέσα στον βιομηχανικό καπιταλισμό.Κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Gutenberg στη σειρά Aldina σε μετάφραση της Κατερίνας Γούλ.


«Εβαρίστ» του  Φρανσουά – Ανρί Ντεζεράμπλ

Ο Φρανσουά – Ανρί Ντεζεράμπλ παρουσιάζει τον ανατρεπτικό δημιουργό μιας νέας θεωρίας των μαθηματικών, τον Εβαρίστ Γκαλουά. Αφηγείται την ιστορία σύντομα όπως άλλωστε ήταν και η ζωή του όχι όμως επιφανειακά. Η γραφή είναι πνευματώδης αλλά όχι σχολαστική και την ίδια ώρα απολαυστικά αστεία.
Ο Εβαρίστ είναι μια μαθηματική ιδιοφυΐα. Όμως ο συγγραφέας ενδιαφέρεται περισσότερο για την προσωπικότητα του Γκαλουά, για τον ακτιβιστή, τον άνθρωπο που γνώρισε δύο πικρές αποτυχίες για την είσοδο του στην πολυτεχνική σχολή, που φυλακίστηκε δύο φορές, έκανε σταθερές φιλίες, έζησε δύο έρωτες – λάτρεψε τα μαθηματικά και τη μυστηριώδη Στεφανί ενώ βρήκε τραγικό θάνατο σε μια μονομαχία… ξημερώματα.

Ο «Εβαρίστ» είναι το δεύτερο βιβλίο του Φρανσουά – Ανρί Ντεζεράμπλ που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Opera σε σύντομο χρονικό διάστημα. Εξίσου υπέροχο και το βραβευμένο έργο του με τίτλο «Αφέντρα και κυρά μου». Όσο για τη μετάφραση; Απλά συναρπαστική από τον Αχιλλέα Κυριακίδη που καταφέρνει πάντα να δίνει μια δεύτερη ζωή στα βιβλία που μεταφράζει…

«Κρουαζιέρα Θανάτου» της Νάιο Μαρς

Η διάσημη ζωγράφος Τρόι Άλεν σε μια ονειρική κρουαζιέρα στην ειδυλλιακή περιοχή του Suffolk, στα νερά των καναλιών ενός φανταστικού ποταμού. 

Εκεί όπου ο Τζον Κόνσταμπλ εμπνεύστηκε και δημιούργησε τα πιο χαρακτηριστικά του έργα. Μαζί της άνθρωποι εκκεντρικοί και ιδιαίτεροι. Κρυμμένος ανάμεσά τους, ένας επικίνδυνος εγκληματίας και πλαστογράφος έργων τέχνης, με το προσωνύμιο «Τζάμποτ». 

Σύντομα γίνεται αντιληπτό ότι ο μόνος επιβάτης που δεν πρόλαβε να επιβιβαστεί στο ιστιοφόρο Ζόντιακ εντοπίζεται νεκρός στο Λονδίνο, ενώ ο Ρόντρικ Άλεν βρίσκεται πολύ μακριά για να επέμβει άμεσα. 

Όταν οι φόνοι πολλαπλασιάζονται, η Τρόι θα αναλάβει δράση και η καλλιτεχνική της διαίσθηση θα αποτελέσει ένα εργαλείο ακριβείας για τον εντοπισμό ενόχου. Σε ένα από τα καλύτερα έργα της, η Μαρς ζωντανεύει με γλαφυρότητα τα εντυπωσιακά τοπία του Τζον Κόνσταμπλ, ενώ ταυτόχρονα θίγει σοβαρά προβλήματα της σύγχρονης εποχής, τον ρατσισμό και την πλαστογραφία των έργων τέχνης, μέσα σε ένα περιβάλλον γεμάτο τέχνη και υπόπτους. Κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Καλειδοσκόπιο, σε μετάφραση της Ιωάννας Βετσοπούλου. Υπεύθυνος σειράς είναι ο Στράτος Μυρογιάννης.


«Έρως ο Γλυκόπικρος» της Αν Κάρσον

Το δοκίμιο της Άν Κάρσον είναι ένα υπόδειγμα γραφής και ανάγνωσης.
Η γραφή είναι απλή, κατανοητή, αληθινή. Η έκφραση έχει μια καθαρότητα που συγκινεί.
Θέμα του «Ο έρωτας» που διχάζει το νου, η επιθυμία αλλάζει τον ερωτευμένο. Στον έρωτα συμφύρεται η ηδονή και ο πόνος με τον ενθουσιασμό και το δυνατό καρδιοχτύπι ενώ η απουσία και η φαντασία τον αναζωογονεί.

«Πρώτη η Σαπφώ αποκάλεσε τον έρωτα γλυκόπικρο. Κι όποιος έχει ερωτευτεί, δε θα διαφωνήσει μαζί της. Ο έρωτας είναι ένα παράδοξο. Κρύβει μια υπόσχεση απόλυτης ηδονής. Όμως βιώνεται σαν πόνος. Τον πόνο τον προκαλεί η απουσία. «Υπάρχει κανένας που να επιθύμησε ποτέ αυτό που δεν απουσιάζει; Κανένας. Σ' αυτό οι Έλληνες ήταν ξεκάθαροι. Κι επινόησαν τον έρωτα για να το εκφράσουν. Ο έρωτας είναι αγώνας. Μα ο αγώνας αυτός είναι μάταιος. Γιατί ο έρωτας είναι αναγκαστικά στραμμένος σε κάτι που απουσιάζει: με το που κατακτηθεί το ποθούμενο, η επιθυμία σβήνει. Την επιθυμία την κρατά ζωντανή η απουσία. Γι' αυτό ο πόνος είναι αναγκαίο συστατικό του έρωτα. Τι επιθυμεί ο ερωτευμένος; Τον άλλο, ή έτσι νομίζει. Στην πραγματικότητα, ο άλλος είναι απλά ένα τέχνασμα που χρησιμοποιεί ο έρωτας για να φανερώσει στον ερωτευμένο έναν προηγουμένως άγνωστο εαυτό του. Ο έρωτας είναι μια εμπειρία αυτογνωσίας».
Η Άν Κάρσον είναι μια απ' τις κορυφαίες ποιητικές φωνές της εποχής μας και το δοκίμιο της συγκαταλέχθηκε από τη Modern Library στα εκατό σημαντικότερα μη λογοτεχνικά βιβλία όλων των εποχών. Κυκλοφορεί από τις εκδόσεις ΔΩΜΑ.

«Πειθώ» της Jane Austen

Μπορεί η αληθινή αγάπη να επιβιώσει ύστερα από έναν χωρισμό που σου έχει ραγίσει την καρδιά;

Ποιον πρέπει να εμπιστευτείς σε ζητήματα καρδιάς;

Οχτώ χρόνια πριν, η Ανν Έλιοτ υπέκυψε στις πιέσεις που δέχτηκε από την οικογένειά της και αρνήθηκε να παντρευτεί τον άντρα που αγαπούσε, τον πλοίαρχο Γουέντουορθ. Τώρα, χάρη σε μια σειρά από συμπτώσεις, ο πλοίαρχος βρίσκεται ξανά στον κοινωνικό της κύκλο και ο έρωτάς της γι’ αυτόν ξαναζωντανεύει. Όμως εκείνος της συμπεριφέρεται σαν να μην έχει συμβεί τίποτα μεταξύ τους και μοιάζει να ενδιαφέρεται για τη νεαρότερη φίλη της, τη Λουίζα. Με χιούμορ, ευαισθησία και τρυφερότητα η Τζέιν Όστεν μάς αφηγείται μια ιστορία αγάπης που πρέπει να ξεπεράσει τα εμπόδια που της βάζει η κοινωνία αλλά και το πέρασμα του χρόνου. Κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ψυχογιός σε εξαιρετική POP έκδοση.

«Πτώμα αγνώστων στοιχείων» της Ντόροθι Σάγιερς

 

Λονδίνο. Μόλις έχει τελειώσει ο Α΄ Παγκόσμιος Πόλεμος.

Ο φιλήσυχος αρχιτέκτονας Θιπς ανακαλύπτει το γυμνό πτώμα ενός άντρα μέσα στην μπανιέρα του. Ο νεκρός φοράει ένα ζευγάρι ματογυάλια – το μόνο αποδεικτικό στοιχείο για την ταυτότητά του.

Η ταυτόχρονη εξαφάνιση του τραπεζίτη Σερ Ρούμπεν Λίβι δεν κάνει τα πράγματα πιο εύκολα. Η πρώτη υπόθεση του Λόρδου Πίτερ Γουίμζι στην αστυνομική λογοτεχνία συμπίπτει με μια αριστοτεχνικά σκηνοθετημένη δολοφονία.

Ευρηματικοί και έξυπνοι διάλογοι, ένα διαβολικά μελετημένο έγκλημα και ένας ιδιοσυγκρασιακός και ετοιμόλογος αριστοκράτης σε πρωταγωνιστικό ρόλο. Ένα κλασικό πλέον έργο που ανήκει δικαίως στα κορυφαία της παγκόσμιας αστυνομικής λογοτεχνίας. Κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Καλειδοσκόπιο σε μετάφραση της Φωτεινής Λίκα. Υπεύθυνος σειράς είναι ο Στράτος Μυρογιάννης.

«Ο Μάγος του Κρεμλίνου» του Τζουλιάνο Ντα Εμπολ

 

To Γαλλικό best seller του Τζουλιάνο Ντα Εμπολι εκδόθηκε μετά την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία και για πολλούς θεωρείται ότι απηχεί τη ρωσική προπαγάνδα. Δίχασε μάλιστα τη Γαλλία. Ο συγγραφέας από την πλευρά του δίνει τον ορισμό μιας ίσως πολιτικής μυθοπλασίας και όχι ενός βιβλίου για την κατανόηση των κινήτρων του Βλαντίμιρ Πούτιν.
Ο Βαντίμ Μπαράνοφ, επιτυχημένος σκηνοθέτης και τηλεοπτικός παραγωγός, γίνεται πολιτικός σύμβουλος του Βλαντίμιρ Πούτιν όταν αυτός ανέρχεται στην εξουσία. Οι παρασκηνιακές ενέργειές του προκειμένου να στηρίξει την πολιτική του Τσάρου, όπως αποκαλείται συχνά ο Ρώσος πρόεδρος, και το μυστήριο που περιβάλλει τις συναντήσεις τους του χαρίζουν το προσωνύμιο ο μάγος του Κρεμλίνου. Ξαφνικά όμως ο Μπαράνοφ παραιτείται από τη θέση του, τα ίχνη του χάνονται, και οι φήμες γύρω από το άτομό του οργιάζουν. Ώσπου μια νύχτα αποφασίζει να διηγηθεί την ιστορία του στον αφηγητή αυτού του βιβλίου...

Τιμήθηκε με το Μεγάλο Βραβείο Μυθιστορήματος της Γαλλικής Ακαδημίας και ήταν στη βραχεία λίστα για το βραβείο Γκονκούρ ενώ έχει μεταφραστεί σε 29 γλώσσες. Κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Κέδρος.

«Ποιος σκότωσε τον Όμηρο;» του Βίκτορ-Ντέιβις Χάνσον

Το βιβλίο «Ποιος σκότωσε τον Όμηρο;» είναι μια ιστορία σχετικά με το γιατί πρέπει όλοι να ενδιαφερθούμε για το τεράστιο χάσμα ανάμεσα στη ζωτικότητα των Ελλήνων και στην ατολμία εκείνων που είναι υπεύθυνοι για τη διάσωση των Ελλήνων, ανάμεσα στη σαφήνεια και το σφρίγος των πρώτων και την ασάφεια και την ανιαρότητα των δεύτερων.
Ωστόσο, δεν πρόκειται για άλλη μία ανάλυση (ακαδημαϊκή ή λαϊκή) της παρακμής του θεσμού του Πανεπιστημίου. Ούτε πρόκειται να βρείτε εδώ μια άμεση εμπλοκή στους πολέμους περί πολιτισμού.

Αυτά τα πολύ σοβαρά βιβλία -φιλοσοφικές πραγματείες και δημοσιογραφικές αποκαλύψεις- έχουν ήδη εκδοθεί. Ίσως υπερβολικά πολλές φορές. Μετά την έκδοση του βιβλίου του Άλαν Μπλουμ «Το κλείσιμο του αμερικάνικου νου» («The Closing of the American Mind») τo 1987, τόσο η δικαιολογημένη αγανάκτηση όσο και το ιδιοτελές «βιτριόλι» που συχνά συνοδεύονται από στατιστικές που θυμίζουν κάπως τις κοινωνικές επιστήμες, έχουν ως στόχο τον μοντερνισμό γενικώς και ιδιαιτέρως τη φιλελεύθερη ιδεολογία που έχει διαποτίσει την ανώτατη εκπαίδευση στις Ηνωμένες Πολιτείες. Εδώ όμως ενδιαφερόμαστε για τη συμπεριφορά και την παιδεία μάλλον του κλασικιστή παρά για την πολιτική στάση του. Κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Κάκτος.

«Σουσάμι Άνοιξε» του Γιάννη Φαρσάρη

«Η δημιουργικότητα ξεκινά από μέσα σου, περνάει από το διαδίκτυο, αναμιγνύεται με την ευφυΐα άλλων ανθρώπων και καταλήγει ξανά σε σένα»

Το βιβλίο, ΣΟΥΣΑΜΙ ΑΝΟΙΞΕ, δεν περιέχει συμβουλές, λύσεις και συνταγές επιτυχίας, γιατί δεν υπάρχουν. Ο μόνος τρόπος που λειτουργεί στη ζωή, είναι να τα μάθεις όλα μόνος σου από την αρχή, με τον δύσκολο τρόπο: με δοκιμές και λάθη. Εδώ περιέχονται μερικές ιδέες, δυνατότητες και πρακτικές που πριν από ελάχιστα χρόνια δεν υπήρχαν, καθώς γεννήθηκαν μέσα στην ψηφιακή εποχή. Ιδέες που θα σου δείξουν απλά έναν άλλον τρόπο να σκεφτείς και να δημιουργήσεις. Κυκλοφορεί  από τις εκδόσεις Έσοπτρον.

«Η ζωή μου» της Γαβριέλλας Ουσάκοβα

«Έγινα ιερόδουλος διότι εγεννήθην έτσι...»

Η «πλανεύτρα των Αθηνών» όπως την αποκαλούσαν, η θρυλική ιερόδουλος Γαβριέλλα, μπορεί να ήταν διάσημη για τα κάλλη της στον ανδρικό πληθυσμό της πόλης, έγινε όμως κυρίως γνωστή για το ήθος, τον χαρακτήρα και το φιλανθρωπικό της έργο, στοιχεία που έκαναν τους γείτονές της να την λατρέψουν μέχρι τέλους.

 Οι άνθρωποι που την γνώριζαν καλά μιλούν για μια γυναίκα βαθιά θρησκευόμενη και απολύτως ανεξάρτητη, που βοήθησε πάρα πολλά παιδιά να πάνε σχολείο και πλήρωνε τα ιατρικά έξοδα των φτωχών γειτόνων της.

Συνέχισε να εργάζεται μέχρι το 1991, σε ηλικία 75 ετών, οπότε και βρήκε τραγικό θάνατο από στραγγαλισμό. Οι δράστες, μπήκαν στο σπίτι της σαν πελάτες και τη σκότωσαν χωρίς να αφήσουν κανένα ίχνος. Η αστυνομία δεν μπόρεσε να τους συλλάβει ποτέ.

Στο αυτοβιογραφικό της βιβλίο μιλά για την παιδική της ηλικία, τους άντρες και τις επαγγελματικές της δραστηριότητες, για τις οποίες δεν αισθάνθηκε ποτέ μειονεκτικά. Η Γαβριέλλα ποτέ δεν έπαψε να αισθάνεται άνθρωπος, αν και πολλές φορές λειτουργούσε με τρόπο όχι κοινά αποδεκτό. Έτσι όμως συμπεριφέρονται οι άνθρωποι που αισθάνονται ειλικρινείς πρώτα με τον εαυτό τους και κατόπιν με τους άλλους. Κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Κάκτος.

«Ιχνηλατώντας την ελπίδα του αύριο» της Γκέλυς Κανέλλου

Η Γκέλυ Κανέλλου παρουσιάζει στο νέο της βιβλίο ψυχοθεραπευτικές ιστορίες ασθενών και των οικογενειών τους, μέσα από το Κέντρο Πόνου & Παρηγορητικής Αγωγής του Αρεταίειου Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου.

Το συγκεκριμένο Κέντρο γίνεται το σταυροδρόμι όπου συναντιούνται οι αρχέγονοι αντίπαλοι: η ζωή και ο θάνατος.

Σε κάθε αναμέτρηση ένας είναι ο νικητής. Ο δρόμος προς τη νίκη της ζωής ή το τέλος του θανάτου είναι μακρύς, αγωνιώδης και επώδυνος.

Μέσα από αυτό το βιβλίο θα ακολουθήσουμε τις πραγματικές διαδρομές ζωής ανθρώπων που ήρθαν αντιμέτωποι με την απειλητική για τη ζωή τους ασθένεια, με τον χρόνιο ψυχοσωματικό πόνο και άλλα ψυχολογικά ζητήματα. Θα προσεγγίσουμε το ψυχοθεραπευτικό τους ταξίδι μέσα από τη ματιά και τη συμπόρευση του συνταξιδιώτη ψυχοθεραπευτή τους. Κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Κάκτος.

«Έτσι έφυγε» της Κυριακής Πλαϊνάκη

Δύο αδελφές. Δυο διαφορετικές μοίρες. Ένα μυθιστόρημα βαθιά ανθρώπινο, για όσα ταλανίζουν την οικογένεια και συγκινούν την κοινωνία.
«Έλεγε πως οι κοκκινομάλλες γυναίκες είναι όμορφες γιατί συνδυάζουν τη ζεστασιά της φωτιάς στο κεφάλι τους και την ήρεμη δύναμη της γης με τη χρυσαφένια τους επιδερμίδα. Θυμίζουν, έλεγε, το φθινόπωρο που ετοιμάζει τον σπόρο για την ανοιξιάτικη ανθοφορία. Τι να πω; Ήταν ποιητής ο καλός μου. Αφού έβλεπε όλα αυτά, εγώ γιατί να έχω αντίρρηση; Έλεγε κι άλλα πολλά, τόσο γλυκά, που με ξάφνιαζε, γιατί δεν ήμουν μαθημένη από τον Ορέστη σε τέτοιες εκδηλώσεις αγάπης και θαυμασμού».

Έτσι έφυγε. Ένα μυθιστόρημα όπου η αφηγήτρια με διεισδυτικό τρόπο, με ιδιαίτερη ψυχραιμία, άλλοτε με τρυφερότητα και άλλοτε με οργή ή σαρκασμό, αφηγείται και κρίνει τα δρώμενα. Κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Κάκτος.

 

 

Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top