Τη δημιουργία ενός ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου για το Δημόσιο προανήγγειλε ο Κυριάκος Πιερρακάκης.
Στο τηλεφωνικό κέντρο οι πολίτες θα μπορούν να καλούν για οποιαδήποτε υπηρεσία και διεργασία αφορά το Δημόσιο, ενώ – όπως εξήγησε ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης – την κάθε υπόθεση θα τη χρεώνεται αποκλειστικά ένας υπάλληλος.
Σύμφωνα με τον ίδιο, το έργο δημοπρατείται και σύντομα θα είναι έτοιμο.
Mπόνους παραγωγικότητας σε δημοσίους υπαλλήλους: Ξεκίνησε η εφαρμογή
«Έχουμε ψηφιοποιήσει 1.530 υπηρεσίες στο gov.gr και συνολικά έχουμε μετρήσει ότι υπάρχουν 5.500», είπε ο κ. Πιερρακάκης, μιλώντας στον Σκάι 100,3 FM.
Όπως είπε, έχουν ήδη δημοπρατηθεί μεγάλα έργα ψηφιοποίησης, όπως του ΕΦΚΑ, των νοσοκομείων και της πολεοδομίας, τα οποία θα έχουν σύντομα ανάδοχο και σε βάθος τετραετίας θα έχουν ολοκληρώσει το έργο τους, παρουσιάζοντάς μας ένα τελείως διαφορετικός κράτος.
Όσον αφορά το ατύχημα στα Τέμπη, είπε πως «διαπιστώνουμε ότι κομμάτια της πολιτείας δεν έχουν φτάσει εκεί που πρέπει στον 21ο αιώνα».
«Έχουμε πολλές εκκρεμότητες στην ψηφιακή διακυβέρνηση που στόχος μας είναι να τις ολοκληρώσουμε την επόμενη τετραετία, αφού για πρώτη φορά έχουμε μετρήσει ποιες είναι οι εκκρεμότητες», κατέληξε ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης.