Δείπνο με τους συντρόφους τους για Μητσοτάκη – Σακελλαροπούλου

Επισκέφτηκαν ταβερνάκι στο Μεταξουργείο

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Σε ένα γραφικό ταβερνάκι στο Μεταξουργείο δείπνησαν χθες το βράδυ ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης και η Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαροπούλου, μετά από την εκδήλωση της Ελληνικής Προεδρίας του Συμβουλίου της Ευρώπης στους Στύλους του Ολυμπίου Διός. 

Δείπνο με τους συντρόφους τους για Μητσοτάκη – Σακελλαροπούλου

Ο πρωθυπουργός συνοδεύονταν από την σύζυγό του, Μαρέβα Γκραμπόβσκι, ενώ η ΠτΔ από τον σύντροφό της, επίσης νομικό, Παύλο Κοτσώνη.

Δείπνο με τους συντρόφους τους για Μητσοτάκη – Σακελλαροπούλου

Η ατμόσφαιρα ήταν πολύ χαλαρή με τα δύο ζευγάρια να απολαμβάνουν την ευχάριστη κουβέντα και φυσικά τα νόστιμα εδέσματα. 

Δείτε ολόκληρο το μεσημβρινό δελτίο ειδήσεων του Star εδώ 
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top