Τούρκος υπουργός Δικαιοσύνης: "Η Ελλάδα έγινε κέντρο συγκέντρωσης εγκληματιών"

Έστειλε επιστολή στον Έλληνα ομόλογό του, Σ. Κοντονή

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Εντείνονται οι πιέσεις από την Τουρκική πλευρά για το ζήτημα των οχτώ Τούρκων στρατιωτικών μετά την απόφαση για την απελευθέρωση του ενός.

Σύμφωνα με πηγές που επικαλούνται τουρκικά ΜΜΕ, ο Τούρκος υπουργός Δικαιοσύνης, Αμπντουλχαμίτ Γκιουλ έστειλε επιστολή στον Στ. Κοντονή.

Στην επιστολή αυτή ο Τούρκος υπουργός αναφέρει ότι «η Ελλάδα είναι σαν να μετατράπηκε σε κέντρο συγκέντρωσης εγκληματιών».

Τα τουρκικά μέσα αναφέρουν ότι πρόκειται για άλλη μια σκληρή αντίδραση της Τουρκίας προς την Ελλάδα.

Κωνσταντινούπολη, Άννα Ανδρέου

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top