Κούλουμα στο...Μαξίμου θα κάνουν οι υπουργοί-Τους μαζεύει άρον άρον ο Τσίπρας

Στο τραπέζι οι εξελίξεις μετά το Eurogroup και η κατάσταση στο Δημόσιο

Σύσκεψη Μαξίμου

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Ευρεία κυβερνητική σύσκεψη στο Μέγαρο Μαξίμου θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο για τη διαπραγμάτευση με τους πιστωτές, μετά τις εξελίξεις  στο τελευταίο Eurogroup.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Star, στη σύσκεψη θα συζητηθεί και η κατάσταση στο Δημόσιο, με την συμμετοχή και της αρμόδιας υπουργού Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Όλγας Γεροβασίλη.

Πιο συγκεκριμένα, θα γίνει επισκόπηση της κατάστασης, ενόψει της άφιξης των τεχνικών κλιμακίων των εκπροσώπων των δανειστών μας, που αναλαμβάνουν και πάλι την ερχόμενη Τρίτη την εξέταση του συνολικού πακέτου της αξιολόγησης.

Του Γιάννη Ευσταθίου

 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top