Ακρίβεια: Αυξήσεις με... τρικ σε προϊόντα – Τα «κόλπα» των εταιρειών

Οι εταιρείες μικραίνουν τις συσκευασίες και μειώνουν ποσότητες και βάρος

Σε… τρικ προκειμένου να βάλουν ένα φρένο στις συνεχείς ανατιμήσεις, αλλά και να διατηρήσουν κερδοφόρες τις πωλήσεις τους, καταφεύγουν πολλές βιομηχανίες, την ώρα που η ακρίβεια «σαρώνει» τα πάντα.

Μεγάλη ελληνική γαλακτοβιομηχανία έχει έτοιμα σχέδια προκειμένου η συσκευασία του γιαουρτιού που παράγει να περιέχει 180 γραμμάρια προϊόντος αντί για 200 που περιέχει σήμερα.

Πόσο θα αυξηθεί το εισόδημά συνταξιούχων και ευαίσθητων ομάδων

Άλλη ελληνική βιομηχανία τροφίμων σχεδιάζει να μειώσεις τις ποσότητες στις συσκευασίες κατεψυγμένων λαχανικών, έτσι ώστε αντί για ένα κιλό κατεψυγμένες μπάμιες, να περιέχουν 900 γραμμάρια.

«Ξεμένει» από σαλάτες η Ευρώπη λόγω ενεργειακής κρίσης

Φυσικά, παρά το γεγονός ότι η ποσότητα θα μειώνεται, η τιμή θα παραμένει ίδια.

Ακρίβεια: Η λίστα με τα προϊόντα θα ακριβύνουν μέχρι το τέλος του μήνα

«Μέσα από αυτή την πρακτική οι εταιρείες προσπαθούν αφενός να διατηρήσουν τα περιθώρια κέρδους και αφετέρου να φρενάρουν τις νέες ανατιμήσεις», επισημαίνει αναλυτής γνωστής εταιρείες ερευνών αγοράς.

Ακρίβεια: Ακρίβυνε και η πίτσα – Πού είναι η φθηνότερη και πού η ακριβότερη

Άλλο σενάριο που εξετάζουν βιομηχανίες τροφίμων και εν γένει μη διαρκών καταναλωτικών ειδών είναι η μείωση των συσκευασιών, αλλά με διατήρηση εντός αυτών της ίδιας ποσότητας με πριν.

Για παράδειγμα, όλοι έχουμε προσέξει ότι τα πατατάκια καταλαμβάνουν μόλις το 1/3 της συσκευασίας στην οποία βρίσκονται.

Βέβαια η πρακτικές αυτές δεν είναι εύκολες και κυρίως έχουν κάποιο κόστος, διότι απαιτούνται μετατροπές στις γραμμές παραγωγής, παραγγελία νέων υλικών συσκευασίας και αλλαγές στις μήτρες εκτύπωσης.

Αρκετά ψητοπωλεία έχουν μειώσει το μέγεθος στο σουβλάκι, σε μια προσπάθεια να βάλουν «φρένο» στις συνεχείς ανατιμήσεις / Eurokinissi

Η μείωση των ποσοτήτων με διατήρηση της ίδιας τιμής με πριν δε συναντάται μόνο στα τυποποιημένα προϊόντα.

Σε μείωση των μερίδων τους, ειδικά αν πρόκειται για ορεκτικά, όπως πατάτες τηγανητές και σαλάτες, προχωρούν αρκετά εστιατόρια, ενώ δεν είναι λίγα τα ψητοπωλεία που πωλούν λιγότερο «πλούσια» σουβλάκια και μάλιστα σε υψηλότερη τιμή.

Ήδη, στο εξωτερικό γνωστή εταιρεία παραγωγής αλμυρών σνακ μείωσε την ποσότητα κατά 15 γραμμάρια, ενώ γνωστή εταιρεία, που παράγει ενεργειακό ποτό, άλλαξε τη συσκευασία για να περιέχει 14% λιγότερο προϊόν.

Η πρακτική αυτή χρησιμοποιείται για τροφές για κατοικίδια ζώα.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top