Black Friday: Πώς θα ψωνίσουν φέτος οι Έλληνες – Ποια πόλη έχει τα πρωτεία

Ουρές vs διαδίκτυο: Τι προτιμούν οι καταναλωτές

Black Friday logo

Αντίστροφη μέτρηση για την Black Friday, στις 29 Νοεμβρίου, έχουν ξεκινήσει οι Έλληνες καταναλωτές, οι οποίοι ήδη κάνουν έρευνες αγοράς.

Οι προσδοκίες για τη φετινή «Μαύρη Παρασκευή» είναι μεγάλες, καθώς από την αγορά μιλούν για αναμενόμενο ρεκόρ πωλήσεων.

Black Friday: Άνω του 50% η μέση έκπτωση – Τι αγοράζουν οι Έλληνες

Αν και «γιορτάζεται» σε όλη την Ελλάδα, σε ορισμένες πόλεις οι καταναλωτές συμμετέχουν μαζικά. Σύμφωνα με την έρευνα της Picodi, ωστόσο, υπάρχουν 5 πόλεις όπου οι κάτοικοί τους παθαίνουν πραγματική… φρενίτιδα με τη Black Friday!

Black Friday έρευνα 2

Η πόλη με τη μεγαλύτερη συμμετοχή στη Black Friday ήταν η Δράμα / Πηγή: picodi

Η μεγαλύτερη αύξηση του ενδιαφέροντος για τις πωλήσεις της Μαύρης Παρασκευής σημειώθηκε στους πολίτες της Δράμας. Το Black Friday έχει επίσης αποκτήσει σημαντική δημοτικότητα μεταξύ των κατοίκων του Ηρακλείου και των Ιωαννίνων , οι οποίοι πήραν τη δεύτερη και την τρίτη θέση αντίστοιχα. Ακολουθούν η Θεσσαλονίκη και η Καλλιθέα.

Black Friday: Η… «εκδίκηση» των αντρών

Τη Black Friday οι γυναίκες αγοράζουν περισσότερα προϊόντα από τους άνδρες, (3,4 έναντι 3), ωστόσο οι άνδρες ξοδεύουν σημαντικά περισσότερα χρήματα: 202 ευρώ έναντι 157 ευρώ.

Black Friday 2019 έρευνα

Οι άνδρες ξοδεύουν αρκετά περισσότερα χρήματα από τις γυναίκες την Black Friday / Πηγή: Picodi

Αυτό πιθανόν να οφείλεται ότι στις top 3 επιλογές των ανδρών είναι και τα ηλεκτρονικά είδη, μαζί με τα ρούχα και τα παπούτσια, ενώ στις γυναίκες τα ρούχα, τα παπούτσια και τα καλλυντικά.

Ουρές vs διαδίκτυο: Τι προτιμούν οι καταναλωτές

Όσον αφορά τον τρόπο αγοράς, το 29% των ερωτηθέντων για τη φετινή Black Friday δήλωσε ότι θα επιλέξει τα φυσικά καταστήματα και τις… ουρές κατά την προσεχή Black Friday, ενώ το 18% «ψηφίζει» διαδίκτυο.

Black Friday έρευνα 3

 

Η πλειοψηφία (53%), ωστόσο, επιλέγει και τα δύο: θα ψωνίσει και μέσω διαδικτύου αλλά και στα φυσικά καταστήματα! 

Στα αξιοσημείωτα ότι ένας στους πέντε ψωνίζει εν ώρα εργασίας μέσω διαδικτύου, ενώ η κορύφωση των αγορών είναι τα μεσάνυχτα (με το που ξεκινήσει η Black Friday) και στις 14.00.

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top