Αυξήθηκε κατά 216 ευρώ ο μέσος μισθός στο Δημόσιο εν μέσω κρίσης!

Υπερβαίνει κατά 520 ευρώ τον μέσο μισθό του ιδιωτικού τομέα

Πορτοφόλι με ευρώ και μαχαιροπίρουνα

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Ο καλύτερος εργοδότης, ακόμη και εν μέσω κρίσης αναδεικνύεται το Ελληνικό Δημόσιο για τους συμβασιούχους και τους μετακλητούς υπαλλήλους.

Σύμφωνα με στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος, που ζήτησε το υπουργείο Εργασία, ο μέσος μισθός στο Δημόσιο αυξήθηκε κατά 16,7% εν μέσω κρίσης (2014 - 2017)!

Δηλαδή, τα χρόνια της ασφυκτικής λιτότητας, δόθηκαν σημαντικές αυξήσεις σε συμβασιούχους και μετακλητούς, με αποτέλεσμα ο μέσος μισθός από 1.286,6 ευρώ το 2014, να διαμορφωθεί στα 1.502 ευρώ το 2017.

Στο αντίποδα, σύμφωνα με ειδική μελέτη του ΣΕΒ, ο μέσος μισθός του ιδιωτικού τομέα μειώθηκε κατά 2,9% το ίδιο διάστημα. Ειδικότερα, από 1.011,20 ευρώ το 2014, διαμορφώθηκε στα 982,40 ευρώ το 2017.

Αυτό σημαίνει ότι ο μέσος μισθός στις θέσεις Δημοσίου υπερβαίνει κατά 520 ευρώ (ή 53%) τον μέσο μισθό στον ιδιωτικό τομέα!
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top