Ερντογάν: «Θα συναντώ απευθείας τον Κ. Μητσοτάκη, δε χρειαζόμαστε τρίτους»

Ο Τούρκος πρόεδρος αποκάλυψε τι συζήτησαν με τον Έλληνα Πρωθυπουργό

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google
Οι πρώτες πληροφορίες από τη συνέντευξη τύπου Ερντογάν μετά τη Σύνοδο Κορυφής του ΝΑΤΟ - βίντεο ΕΡΤ

Ο πρόεδρος της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν δήλωσε σήμερα στη συνέντευξη τύπου που παραχώρησε από τις Βρυξέλλες, ότι συμφώνησε, κατά τη διάρκεια της συνάντησής του με τον Έλληνα Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, να συνεχίσει να χρησιμοποιεί διαύλους επικοινωνίας με την Ελλάδα.

Μητσοτάκης – Ερντογάν: «Έσπασε ο πάγος» - Καλό το κλίμα

«Δε χρειάζονται μεσολαβητές με την Ελλάδα, θα συναντιέμαι απευθείας με τον πρωθυπουργό» είπε χαρακτηριστικά.

Ελληνοτουρκικό: Όταν ο Ερντογάν «έσταζε μέλι» για την Ελλάδα

Πρόσθεσε επίσης ότι «το 2021 θα είναι μια ήσυχη χρονιά  για τις ελληνοτουρκικές σχέσεις».
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top