AstraZeneca: Νεκρός 59χρονος μετά από θρόμβο στο κεφάλι στη Μ. Βρετανία

Η αδερφή του ενθαρρύνει τον κόσμο να κάνει το εμβόλιο

Δείτε το ρεπορτάζ από το μεσημεριανό δελτίο ειδήσεων του Star για το εμβόλιο της AstraZeneca

Η αδερφή ενός άνδρα από τη Βρετανία, ο οποίος πέθανε από θρόμβο στον εγκέφαλο μετά το εμβόλιο της AstraZeneca, ενθαρρύνει τον κόσμο να κάνει κανονικά το εμβόλιο.

«Πιστεύω ότι οι άθρωποι πρέπει να συνεχίσουν τις δόσεις του εμβολίου» είπε η φαρμακοποιός Alison Astles. Μιλώντας στο BBC, τόνισε ότι «οι γιατροί είναι 99,9% σίγουροι ότι ο θρόμβος οφειλόταν στο εμβόλιο» ωστόσο υποστηρίζει ότι ο αδερφός της «στάθηκε πολύ άτυχος».

AstraZeneca: Ποια συμπτώματα πρέπει να προσέξουν όσοι κάνουν το εμβόλιο

Ο 59χρονος έκανε το εμβόλιο στις 17 Μαρτίου και έφυγε από τη ζωή την περασμένη Κυριακή. Η αδερφή του τόνισε ότι «θα σωθούν περισσότερες ζωές με το να κάνουν το εμβόλιο από ότι να μην το έκαναν». Η οικογένεια είναι εν αναμονή της επίσημης ενημέρωσης από τους γιατρούς για την αιτία θανάτου του 59χρονου.

Την Τετάρτη, οι σύμβουλοι εμβολίων του Ηνωμένου Βασιλείου συνέστησαν σε υγιή άτομα ηλικίας κάτω των 30 ετών στο Ηνωμένο Βασίλειο να λάβουν εναλλακτικό εμβόλιο για τον κορωνοϊό από αυτό της AstraZeneca λόγω των στοιχείων που το συνδέουν με σπάνιες περιπτώσεις θρομβώσεων.

Βρετανία: Πιθανότητα αναστολής εμβολίου της AstraZeneca σε νέους

Η σύσταση ήρθε μετά από μια ανασκόπηση από τη βρετανική ρυθμιστική αρχή που διαπίστωσε ότι, μέχρι τα τέλη Μαρτίου, 79 άτομα είχαν υποστεί σπάνιες θρομβώσεις συνοδευόμενες από χαμηλό αριθμό αιμοπεταλίων μετά τον εμβολιασμό, εκ των οποίων 19 πέθαναν.

Τα στοιχεία δείχνουν ότι ο κίνδυνος θανάτου από έναν από τους θρόμβους μετά τον εμβολιασμό είναι περίπου ένας στα εκατομμύρια.

«Ακόμα αισθάνομαι θυμό για τον χαμό του αδερφού μου όμως πιστεύω ότι όλοι πρέπει να κάνουμε το εμβόλιο» είπε η γυναίκα. «Tο ρίσκο για θρόμβωση είναι πολύ μικρό και ο αδερφός μου ήταν πάρα πολύ άτυχος» ανέφερε τέλος.

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top