Πτήση MH370 : Το αεροσκάφος πετούσε ενώ οι επιβάτες ήταν νεκροί

Νέα θεωρία συνομωσίας για το δυστύχημα που συγκλόνισε τον πλανήτη

Εικόνα από εκδήλωση προς τιμήν των θυμάτων της πτήσης ΜΗ370

Το μυστήριο της πτήσης MH 370 της Malaysia Airlines που συνετρίβη στις 8 Μαρτίου 2014 συνεχίζει να απασχολεί ερευνητές και δημοσιογράφους, οι οποίοι αναπτύσσουν δεκάδες θεωρίες συνομωσίας για το τι μπορεί να συνέβη τελικά. 

Η τελευταία θεωρία φέρει την υπογραφή της συγγραφέως Κριστίν Νεγκρόνι, η οποία υποστηρίζει ότι όλοι οι επιβάτες ήταν νεκροί λόγω έλλειψης οξυγόνου στην καμπίνα του αεροσκάφους και ο μόνος επιζών για αρκετή ώρα πριν χαθεί το αεροπλάνο ήταν ο συγκυβερνήτης. 

Η συγγραφέας σημειώνει ότι το αεροσκάφος Boeing 777 είχε την τελευταία του επαφή με τον Έλεγχο Εναέριας Κυκλοφορίας 40 λεπτά μετά από την απογείωσή του, όταν και όπως εκτιμά σημειώθηκε αποσυμπίεση στην καμπίνα. 

Όλοι οι επιβάτες έχασαν τη ζωή τους από έλλειψη οξυγόνου, όπως επίσης ο πιλότος και ο συγκυβερνήτης, ο οποίος προσπάθησε να προσγειώσει το αεροσκάφος, χωρίς αποτέλεσμα. 

Η ίδια υποστηρίζει ότι ο πιλότος πιθανόν την ώρα της συντριβής να βρισκόταν στην τουαλέτα δίπλα στο κόκπιτ, όπου και εγκλωβίστηκε, με αποτέλεσμα ο συγκυβερνήτης να πάρει τον έλεγχο του αεροσκάφους. 

Σε περιπτώσεις αποσυμπίεσης το οξυγόνο επαρκεί μόνο για 15 λεπτά. Είναι πιθανόν, σύμφωνα με τη Νεγκρόνι, να μην επέζησε κανείς, πλην του συγκυβερνήτη, ο οποίος επιχείρησε στροφή για να επιστρέψει και να προσγειώσει το αεροπλάνο στην αεροπορική βάση του Langkawi, απ’ όπου λίγο καιρό πριν είχε αποφοιτήσει ως πιλότος. 

Η συγγραφέας εκτιμά ότι πιθανόν ο συγκυβερνήτης να επιχείρησε να πάει στο Langkawi, καθώς του ήταν οικείο το περιβάλλον και ο αεροδιάδρομος, κι έτσι θα μπορούσε να προσγειώσει πιο εύκολα το αεροσκάφος. 

Όμως κι εκείνος έχασε τη ζωή του από την έλλειψη οξυγόνου κι έτσι πιθανολογείται ότι το αεροσκάφος έμεινε στον αέρα ανεξέλεγκτο, κάνοντας ακανόνιστη πορεία, μέχρι που συνετρίβη. 
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top