Στην Ελλάδα μειώσεις και στη Γερμανία αυξήσεις 4,35% στους μισθούς των δημοσίων υπαλλήλων!

Συμφωνία ανάμεσα στις συνδικαλιστικές ενώσεις και τα ομόσπονδα κρατίδια

Στην Ελλάδα μειώσεις και στη Γερμανία αυξήσεις 4,35% στους μισθούς των δημοσίων υπαλλήλων!

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Μπορεί το Βερολίνο να πιέζει την Αθήνα για  περικοπές στις δημόσιες δαπάνες, του μισθολογικού κόστους συμπεριλαμβανομένου, αλλά στην ίδια την Γερμανία είναι εντελώς διαφορετική στην πράξη η πολιτική που εφαρμόζεται.   

Τα γερμανικά συνδικάτα και τα ομόσπονδα κρατίδια της Γερμανίας συμφώνησαν σε αυξήσεις των μισθών των 2 εκατομμυρίων και πλέον δημοσίων υπαλλήλων και άλλων εργαζομένων στον δημόσιο τομέα που θα ανέλθουν σε 4,35% την επόμενη διετία, ανακοίνωσαν σήμερα τα συνδικάτα VER.DI και DBB.

Οι αυξήσεις των μισθών θα είναι 2,0% φέτος (αναδρομικά από 1ης Ιανουαρίου)  και 2,35% από τον Ιανουάριο του 2018, διευκρίνισαν οι δύο συνδικαλιστικές ενώσεις.

Το VER.DI  ζητούσε αρχικά οι αυξήσεις να φθάσουν το 6%.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top