Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Peugeot 2008 1,2 PureTech 130 EAT8

Το λιοντάρι... βρυχάται και τρομάζει τους αντιπάλους

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Peugeot 2008 1,2 PureTech 130 EAT8

To Peugeot 2008 με σήμα το λιοντάρι αποδεικνύει κάθε μήνα ότι είναι ο βασιλιάς στις πωλήσεις, σημειώνοντας εξαιρετικές επιδόσεις και αποσπώντας μεγάλο μερίδο της αγοράς στην κατηγορία B-SUV,  σε ένα πεδίο όπου ο ανταγωνισμός είναι ιδιαίτερα σκληρός.

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Peugeot 2008 1,2 PureTech 130 EAT8

Από την πρώτη ημέρα που έκανε την εμφάνιση του στους δρόμους ,«τρόμαξε» τους αντιπάλους του καθώς η εμφάνιση του προκαλούσε βλέμματα θαυμασμού. Μάλιστα αυτός ο θαυμασμός γινόταν πιο έκδηλος όταν έμπαινες στο εσωτερικό του, εκεί όπου η τεχνολογία σαφώς έρχεται από το μέλλον.

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Peugeot 2008 1,2 PureTech 130 EAT8

Ήρθε όμως η στιγμή της ανανέωσης του Peugeot 2008 για να τονώσει το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού. Δοκμάζουμε για εσάς το ανανεωμένο μοντέλο Peugeot 2008 1,2 Τ με τους 130 ίππους και σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας .

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Peugeot 2008 1,2 PureTech 130 EAT8
'Οπως είπαμε η εμφάνιση είναι ένα από τα δυνατά του σημεία. Εξωτερικά η ανανέωση του 2008 επιικεντρώνεται στο μπροστινό μέρος, στην καινούργια φωτιστική υπογραφή της Peugeot με τις τρεις χαρακτηριστικές κάθετες «νυχιές», οι οποίες είναι ενσωματωμένες στα μαύρο γυαλιστερό πλαίσιο του νέου προφυλακτήρα.

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Peugeot 2008 1,2 PureTech 130 EAT8

Νέας σχεδίασης είναι και η μάσκα με το πλέγμα όπου δεσπόζει στο κέντρο της το νέο διακριτικό σήμα της εταιρείας. Στις εκδόσεις GT, το εντυπωσιακό αποτέλεσμα των τριών ονύχων, επεκτείνεται για πρώτη φορά μέσω των full LED φωτιστικών σωμάτων με τις 3πλές μονάδες φωτισμού.

 Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Peugeot 2008 1,2 PureTech 130 EAT8

Πίσω έχουν τοποθετηθεί νέα LED φωτιστικά σώματα τα οποία είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Αποτελούνται από τρεις επάλληλες οριζόντιες διπλές λωρίδες, λεπτές και κομψές, που συμβάλλουν στην οπτική διεύρυνση του πλάτους του αυτοκινήτου.

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Peugeot 2008 1,2 PureTech 130 EAT8

Τεχνολογία LED διαθέτουν και τα φώτα της όπισθεν, όπως και τα φλας.Επιπλέον αναγράφεται το όνομα Peugeot κατά μήκος της πόρτας του πόρτμπαγκάζ κάτι που συνηθίζεται στα τελευταία μοντέλα των εταιρειών. Να σημειώσουμε ακόμη ότι οι ζάντες αλουμινίου είναι νέας σχεδίασης.

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Peugeot 2008 1,2 PureTech 130 EAT8

Όσον αφορά τις διαστάσεις αυτές παραμένουν ίδιες  με το μήκος να είναι στα  4,3 μ.το  πλάτος στα 1,77 μ., το ύψος 1,55 μ. και μεταξόνιο: 2,6 μ. Τιμές που τοποθετουν το κομψότατο Γαλλικό SUV μεταξύ των κατηγοριών B και C.

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Peugeot 2008 1,2 PureTech 130 EAT8
Όμως εξίσου εντυπωσιακό και αναβαθμισμένο είναι το εσωτερικό του το οποίο μοιάζει και αυτό να έρχεται από το μέλλον. Είναι βασισμένο στη φιλοσοφία i-cockpit με το χαρακτηριστικά μικρό πεπλατυσμένο τιμόνι,περίεργο για αρκετούς αλλά όμορφο για μας.Η πιο εμφανής αλλαγή εντοιπίζεται στο νέου σχήματος επιλογέα ταχυτήτων.

Ο τρισδιάστατος ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10 ιντσών, από τους πιο προηγμένους της αγοράς, είναι ψηλά τοποθετημένος και διαθέτει πολλές παραμετροποιήσεις.Σε αυτόν εμφανίζονται μεταξύ άλλων και οι ενδείξεις από τα προγράμματα οδήγησης.

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Peugeot 2008 1,2 PureTech 130 EAT8

Επιπλέον, η multimedia κεντρική οθόνη των 10 ιντσών,στραμμένη προς τον οδηγό, αποτελεί στάνταρ εξοπλισμό, ενώ στις εκδόσεις ALLURE και GT διαθέτει τεχνολογία HD. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τον έλεγχο των λειτουργιών του ηχοσυστήματος και του τηλεφώνου και της τελευταίας γενιάς των συστημάτων ψυχαγωγίας PEUGEOT i-Connect και PEUGEOT i-Connect Advanced.

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Peugeot 2008 1,2 PureTech 130 EAT8

Υπάρχει νέο λειτουργικό σύστημα με αλλαγές στο χειρισμό των διάφορων μενού, που χρειάζεται μικρός χρόνος προσαρμογής για τον χειρισμό τους. Αναδιάταξη έχει γίνει και στα πλήκτρα τύπου πιάνου, τα οποία  υπάρχουν στο κάτω μέρος της οθόνης και σου επιτρέπουν απευθείας πρόσβαση σε κάποιες  λειτουργίες, όπως είναι ο κλιματισμός. Στο ανανεωμένο Peugeot 2008 έχουν προστεθεί περισσότερες θύρες USB-C και υπάρχει ισχυρότερη ασύρματη φόρτιση για το smartphone σας.

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Peugeot 2008 1,2 PureTech 130 EAT8

Υπάρχει ένα πλούσιο πακέτο συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης που μεταξύ άλλων διαθέτει κάμερα οπισθοπορείας , Adaptive (προσαρμοζόμενο) Cruise Control με λειτουργία Stop and Go .

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Peugeot 2008 1,2 PureTech 130 EAT8

Υπάρχει ΄συστημα  Ρυθμιζόμενη απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, αυτόματο φρενάρισμα κινδύνου με προειδοποίηση επικείμενης σύγκρουσης με ανγνώριση πεζών και ποδηλατών ημέρα και νύχτα.

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Peugeot 2008 1,2 PureTech 130 EAT8

Υπάρχει ακόμη σύστημα αναγνώρισης πινακίδων οδικής σήμανσης,ενεργό σύστημα προειδοποίησης εκτροπής από τη λωρίδα με επαναφορά στη λωρίδα,σύστημα ελέγχου τυφλών σημείων. Υπάρχει εξτρά και σύστημα αναβαθμισμένης λειτουργίας ελέγχου πρόσφυσης με τρία προγράμματα οδήγησης: άμμος, λάσπη και χιόνι.

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Peugeot 2008 1,2 PureTech 130 EAT8
Όσον αφορά τους εσωτερικούς χώρους αυτοί είναι άνετοι για 5 επιβάτες. Η ανοιγόμενη οροφή ανεβάζει ακόμη περισσότερο το αίσθημα της άνεσης Ο χώρος αποσκευών είναι τετραγωνισμένος, διαθέτει χαμηλό κατώφλι που βοηθάει στην φόρτωση μεγάλων αντικειμένων..

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Peugeot 2008 1,2 PureTech 130 EAT8

Η τιμή χωρητικότητας στο πόρτμπαγκάζ ξεκινάει από τα 434 λίτρα,και με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων εκτοξεύεται στα 1467 λίτρα.Ο διπλός πάτος αποσκευών αποδεικνύεται χρήσμος για την τοποθέτηση αντικειμένων που δεν θέλεις να βρίσκονται σε κοινή θέα.

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Peugeot 2008 1,2 PureTech 130 EAT8
Στην «καρδιά» του ανανεωμένου Peugeot 2008 υπήρχε ο δοκιμασμένος τρικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 1,2 λίτρων, με απόδοση 130 ίππους στις 5.500 σ.α.λ.Nm/σ.α.λ. με την ροπή των 230 Nm να εμφανίζεται στις 1.750 σ.α.λ.

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Peugeot 2008 1,2 PureTech 130 EAT8

Στην πράξη το μοτέρ είναι ιδιαίτερα αποδοτικό με δύναμη από χαμηλά και σωστή διαχείριση της ισχύος  σε όλη την κλίμακα στροφών χάρη στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων ΕΑΤ 8 με τις οκτώ σχέσεις.  

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Peugeot 2008 1,2 PureTech 130 EAT8

Είχαμε στην διάθεση μας τρία προγράμματα οδήγησης το οικονομικό, κανονικό και σπορ τα οποία από ότι καταλαβάνετε λειτουργούν ανάλογα με την επιλογή με σκοπό την οικονομία καυσίμου, την άνεση και τις επιδόσεις.  Να σημειώσουμε ότι υπάρχουν και paddles πίσω από το τιμόνι σε περίπτωση που θελήσετε να έχετε μεγαλύτερη συμμετοχή στην οδήγηση.

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Peugeot 2008 1,2 PureTech 130 EAT8

Στην επιλογή του προιγράμματος σπορ πετύχαμε ικανοποιητικότατες επιδόσεις, με τα 0-100 χιλιόμετρα να έρχονται σε 9,4 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 203 χλμ./ώρα.Το σημαντικό είναι παρά τον τρικύλινδρο χαρακτήρα του, η  λειτουργία του μοτέρ είναι ραφιναρισμένη, ενώ στο ταξίδι λειτουργεί σε χαμηλές στροφές προσφέροντας χαλαρή οδήγηση και ηρεμία στους επιβάτες.

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Peugeot 2008 1,2 PureTech 130 EAT8

Επιλέγοντας το οικονομικό πρόγραμμα οδήγησης καταφέραμε να ρίξουμε την μέση κατανάλωση στα 5,9 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, τιμή η οποία ανέβηκε στα 7,5 λίτρα όταν θελήσαμε να εκμεταλλευτούμε τις δυνατότητες του μοτέρ.Εκπομπές CO2: 133 γρμ./χλμ.

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Peugeot 2008 1,2 PureTech 130 EAT8
Στον δρόμο τώρα αντιλαμβάνεσαι ότι οι Γαλλοι μηχανικοί έχουν βελτιώσει την ποιότητα κύλισης αλλά και την άνεση των επιβατών. Γι αυτό τον σκοπό έχουν ρυθμίσει τις αναρτήσεις να είναι σχετικά πιο μαλακές με τις ανωμαλίες του οδοστρώματος να φιλτράρονται καλύτερα χάρη και στα νέα ελαστικά παρεμβίσματα. 

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Peugeot 2008 1,2 PureTech 130 EAT8

Το ανανεωμένο Peugeot 2008 1,2 Τ ΕΑΤ8 προσφέρει εντυπωσιακή ποιότητα κύλισης με τους επιβάτες να κάθονται σε καθίσματα,μαλακά με εξαιρετική στήριξη που σε αφήνουν ξεκούραστο ακόμη και μετά από πολύωρα ταξίδια. Άλλωστε οι Γάλλοι φυμίζονται για την άνεση που προσφέρουν τα αυτοκίνητα τους. 

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Peugeot 2008 1,2 PureTech 130 EAT8

Στην ηρεμία των επιβατών συνεισφέρει και η εντυπωσαική ηχομόνωση αλλά όπως είπαμε και η ιδαίτερα πολιτσμένη λειτουργία του τρικύλινρου μοτέρ που δεν ακούγεται ακόμη και όταν τον πιέσεις προς τα κόκκινα.

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Peugeot 2008 1,2 PureTech 130 EAT8

Η άνεση δεν αποβαίνει σε βάρος των κρατημάτων ειδικά στην έκδοση GT καθώς είναι «μαζεμένες» οι κλίσεις του του αμαξώματος. Τα περιθώρια πρόσφυσης είναι μεγάλα με το πρόγραμμα Sport να σου επιτρέπει να κινείσαι σε πιο γρήγορους ρυθμούς στις κλειστές καμπές του δρόμου και με το σύστημα διεύθυνσης αν και ελαφρύ, να είναι άμεσο και να δίνει ικανοποιητική πληροφόρηση.

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Peugeot 2008 1,2 PureTech 130 EAT8

Το πλούσιο πακέτο συστημάτων υποβοήθησης οδηγού που αναφέραμε πιο πάνω αυξάνει ακόμη περισσότερο τα επίπεδα ασφαλείας.Τα φρένα αποδείχθηκαν άμεσα και αποδοτικά ακόμη και μετά από συχνή χρήση.

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Peugeot 2008 1,2 Τ ΕΑΤ8 130 ίπποι  
Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος σου δίνει την δυνατότητα να κινηθείς εκτός ασφάλτου σε σχετικά βατούς χωματόδρομους χωρίς πρόβλημα ενώ τα πρόγράμματα οδήγησης: άμμος, λάσπη και χιόνι σε βοηθά να περάσεις πάνω από επιφάνεις όπου άλλα δικίνητα υπερυψωμένα οχήματα δεν θα αμπορούσαν.

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Peugeot 2008 1,2 PureTech 130 EAT8

'Ολα όμως έχουν όρια καθώς η έλλειψη τετρακίνησης μπορεί να σε βάλει σε δύσκολες καταστάσεις αν ξεθαρρέψεις. Εντυπωσιακός πάντως είναι ο τρόπος που απορροφούν οι αναρτήσεις τις ανωμαλίες ενός χωματόδομου ή ακόμη και ενός πιο πετρώδους εδάφους.

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Peugeot 2008 1,2 PureTech 130 EAT8
Οι Γάλλοι πέτυχαν τον σκοπό τους. Η τελευταία ανανέωση, ουσίας για εμάς έδωσε ακόμη περισσότερους πόντους στο Peugeot 2008, το οποίο διαθέτει ελκυστική σχεδίαση, αεράτο μοτέρ, πλουσιότατο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας . Γινα το αποκτήσετε χρειάζεστε από  27900 ευρώ με την εντυπωσιακή έκδοση GT να αγγίζει τα 34000 ευρώ.   

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ:ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΓΚΟΥΜΑΣ
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top