Η Dacia παραμένει η μόνη μάρκα στην Ευρώπη, ανάμεσα στις 20 μεγαλύτερες στην ευρωπαϊκή αγορά επιβατικών και ελαφρών επαγγελματικών, που σημειώνει άνοδο πωλήσεων. Με 277.885 ταξινομήσεις το πρώτο 6μηνο του έτους, οι πωλήσεις της Dacia αυξήθηκαν κατά 5,9% σε σχέση με την ίδια χρονική περίοδο πέρυσι, σε μία δύσκολη συγκυρία για την αγορά που μαστίζεται από την πανδημία και τις ελλείψεις σε πρώτες ύλες και ηλεκτρονικά εξαρτήματα. . Παράλληλα, διατηρεί τη θέση της ως η 3η μεγαλύτερη δύναμη στις ευρωπαϊκές πωλήσεις λιανικής.
Το μοντέλο της γκάμας που πήρε την πρώτη θέση στις πωλήσεις λιανικής στην Ευρώπη ήταν το Sandero το οποίο παραμένει πρώτο από το 2017. Το Duster παραμένει 1ο SUV στις ευρωπαϊκές πωλήσεις λιανικής από το 2018.Το 76% των αγοραστών Dacia προέρχεται από άλλες μάρκες, ενώ το 64% των κατόχων Dacia την επιλέγουν ξανά, χαρίζοντάς της έναν εξαιρετικά υψηλό βαθμό πιστότητας. Όλη η γκάμα μοντέλων Dacia παρουσιάστηκε με τη νέα εταιρική ταυτότητα. Οι συνδυαστικές πωλήσεις του ηλεκτρικού Dacia Sping και των μοντέλων με κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνης – υγραερίου), αφορούν σχεδόν τις μισές από τις συνολικές παραγγελίες. Μάλιστα, αυτή η επίδοση στην αναλογία πωλήσεων μεγάλωσε κατά 7% σε σχέση με το 1ο εξάμηνο του 2021.