Οδηγούμε το Honda Civic 1.0 VTEC Turbo

Σε κάνει να γυρνάς το κεφάλι σου στο πέρασμα του

Honda Civic 1.0 VTEC Turbo δοκιμή τιμή

To Ηonda Cilvic από την πρώτη ημέρα που κυκλοφόρησε εντυπωσίασε τόσο με την σχεδίαση του όσο και με τους προηγμένους κινητήρες που φορούσε. Οι πιο παλιοί θυμόμαστε το 12βάλβιδο μοτέρ αλλά και το 16βάλβιδο που ακολούθησε πραγματικά 'διαμάντια' για την εποχή τους . Την ίδια στιγμή που τα Ευρωπαικά μοντέλα διέθεταν 8βάλβιδα μοτέρ .

Στη πορεία τίποτα δεν άλλαξε μέχρι την στιγμή που οι Ιάπωνες αποφάσισαν ότι πρέπει να χρησιμοποιήγσουν τούρμπο και στα δικά τους μοτέρ. Έτσι μπορούμε να μιλάμε για υπερτροφοδοτούμενα 'διαμάντια¨" όπως είναι το μοτέρ που "φοράει" το νέο Civic στην πιο μικρή  έκδοση με τον χιλιάρη κινητήρα. 


Το νέο Civic πάντα ξεχώριζε για την σχεδίαση του .Το τωρινό μοντρέλο είναι το πιο εντυπωσιακό από όλα . Νομίζεις ότι οι σχεδιασστές πήραν το προηγούμενο,,του έκαναν εντατική γυμναστική  με αποτέλεσμα να το "φουσκώσουν" σε πολλά σημεία την  ήδη γυμανσμένη κορμοστασιά του. Το μπροστινό μέρος  σε κοιτά ...αγριεμένο με την  τονισμένη μάσκα και τα μακρόστενα επιθετικά φωτιστικά σώματα . Συνεχίζοντας προς τα πίσω ,βλέπεις ότι οι σχεδιαστές είχαν κέφια δίνοντας την μορφή coupe τελείωματος  στην οροφή.

Όμως και στο πίσω μέρος  έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά. Τα  γεμάτα γωνίες τρισδιάστατα φωτιστικά σώματα συνδεόνται οπτικά  με αεροτομή  Στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα υπάρχουν μεγάλοι αεραγωγοί οι οποίοι τονίζουν τον σπορ χαρακλτήρα του αυτοκινήτου.Το Honda Civic είναι ένα από τα αυτοκίνητα που όταν περνάει στον δρόμο γυρίζεις οπωσδήποτε το κεφάλι σου για να το δεις και γιατί όχι να το θαυμάσεις.

Για τους ...νουμεράκηδες  οι διαστάσεις είναι  μήκος  4.518 το  πλάτος 1.799 και ρτο ύψος στα  1.434 mm. Το Civic πατάει σε πλατφόρμα  η οποία διαθέτει αυξημένη ακαμψία κατά 52% με πυκνότερα σημεία συγκόλλησης και με μειωμένο βάρος.


Όμως η έμπνευση  δεν εξαντλήθηκε στο εξωτερικό. Στον θάλαμο επιβατών, το ταμπλό διαθέτει σύχγρονες γραμμές με την ποιότητα υλικών να βρίκσεται σε υψηλά επίπεδα με συνδυασμό μαλακών και σκληρών πλαστικών που διαθέτουν ιδαίτερα προσεγμένη στυναρμογή. Στα hi tech στοιχεία ανήκει ο όμορφος ψηφιακός πίνακας οργάνων  και η  μεγάλη έγχρωμη οθόνη αφής  των 7 ιντσών , με την πλήρη συνδεσιμότητα με smart  phones .

To σύστημα πολυμέσων Honda Connect είναι προηγμένο  και σε προειδοποιεί φωνητικά για τις λειτουργίες ή ακόμη και σε θέματα σαφαλείας όπως για παράδειγμα αν ξεχάσεις να φορέσεις την ζώνη ασφακλείας . Στην ίδια οθόνη προβάλεται και η κάμερα οπισθοορείας. Την ίδια στιγμή οι επιβάτες οι οποίοι  φιλοξενούνται  στο όμορφο εσωτερικό, έχουν στην διάθεση τους άνετους χώρους ενώ για τις αποσκευές τους έχουν διαθέσιμα 478 λίτρα .


Τα καλά νέα συνεχίζονται και στην καρδιά του Civic . Το "διαμάντι" που όπως είπαμε  είναι ο χιλιάρης τουρμπάτος τρικύλινδρος 12βάλβιδος κινητήρας Dual VTEC άμεσου ψεκασμού   ο οποίος αποδίδει 129 άλογα στις 5500 σ.α.λ. και έχει να αντιμετωπίσει ένα αμάξωμα  1.270 κιλών.Οι Ιάπωνες δεν είναι Ιταλοί αλλά στην περίπτωση της ρήσης "σημασία δεν έχει τι κάνει ένα αυτοκίνητο αλλά πως το κάνει" συμφωνούν απόλυτα. Με το πάτημα του γκαζιού το μοτέρ άρχισε να ξεδιπλώνει τις αρετές του. Ο τρόπος που εμφανίζει την δύναμη του χωρίς να...λαχανιάζει στα κόκκινα είναι προαγματικά εντυπωσιακό και σε κάνει να νομίζεις ότι έχεις πολλά περισσότερα κυβικά να διαχειριστείς.

Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 10,8 δευτερόλεπτα με την συνεργασία του νέου μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων με τις 6 σχέσεις.Το κιβώτιο είναι νέο με μειωμένες τριβές κατά 40%  στις αλλαγές σχέσεων , θεωρείται από τα  καλύτερα στην κατηγορία.και σε βιηθούν να εκμεταλλέυεσαι  την ροπή στρέψης των 180 Nm η οποία εμφανίζεται στις 1700-4500 σ.α.λ. Η τιμή σου δείχνει την  δύναμη και ελαστικότητα από χαμηλά ενώ την ίδια στιγμή με άνεση ανεβάζεις στροφές και ταχύτητα  αγγίζοντας τα 203 χλμ./ώρα. Όσο για την κατανάλωση ; Αν κινηθείς με ταξιτζίδικους ρυθμούς μπορείς να πιάσεις την μέση εργοστασιακή των 4,8 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα ,τιμή που ικανοποιεί απόλυτα. 


Το Civic  είναι ευχάριστο στην οδήγηση με το σύστημα διεύθυνσης να δίνει πολύ καλή πληροφόρηση. Η νέα πλαρτφόρμα  η ισορροπημένη ανάρτηση(γόνατα McPherson με ψαλίδια βάσης / πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω)σε βοηθούν να κινηθείς σβέλτα με μειωμένες κλίσεις  στις  στροφές . Στον ανοιχτό δρόμο ταξδεύει σαν βέλος  με πολύ καλή  ποιότητα κύλισης,.Το μόνο που ενοχελί είναι ο θόρυβος από τα σαγρέ οδοστρώματα αλλά στον αντίποδα δεν υπάρχουν αναπηδήσεις στις απότομες ανωμαλίες του οδοστρώματος. Τα  νέα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας που λειτουργοιύ μέσω κάμερας δίνουν πολλά στοιχεία αυτόνομης οδήγησης . Τα φρένα σταματούν με άμεσο και αποτελεσματικό τρόπο το Civic ακόμη και σε οραικούς ρυθμούς. Με πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, με πέντε χρόνια εγγύηση και αντοχή στον χρόνο το νέο  Honda Civic μπορεί να γίνει δικό σας με 20900 ευρώ. 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top