Στο τιμόνι της  Mercedes GLC Coupe  250d 4MATIC

Μια εντυπωσιακή κυρία που είναι πραγματικός πειρασμός   

Mercedes GLC Coupe 250d 4MATIC

 Όταν οι σχεδιαστές έχουν έμπνευση μπορούν να παντρέψουν σχεδιαστικά  ένα SUV και ένα Coupe και να παρουσιάσουν ένα μοντέλο που αν μη τι άλλο δεν σε αφήνει αδιάφορο στο πέρασμα του . Στην περίπτωση μάλιστα της Mercedes GLC Coupe 250d 4MATIC  το οπτικό   αποτέλεσμα είναι μια κυρία εντυπωσιακή με, όμορφες καμπύλες που δεν διστάζει να βουτήξει στα…λασπόνερα και να εξακολουθεί να είναι ποθητή. Η GLC Coupe ξεχωρίζει από την επιβλητική GLC  στην κυρτή οροφή όπου  καταλήγει σε ένα καμπυλοειδές πίσω μέρος όπου ξεχωρίζουν  τα στενόμακρα εντυπωσιακά φωτιστικά σώματα τεχνολογίας  led. Αυτός ο σχεδιασμός προσθέτει 76 mm σε μήκος  φθάνοντας  τα 4732 mm.H κορμοστασιά της είναι γεμάτη μύες  ενώ μπροστά δείχνει ιδιαίτερα επιβλητική με την μεγάλη μάσκα όπου δεσπόζει το μεγάλο αστέρι της  Mercedes. Στα πλάγια τα μεταλλικά σκαλοπάτια απλά τονίζουν τον OFF ROAD χαρακτήρα της.Οι υπόλοιπες διαστάσεις δηλαδή το ύψος των 1.602 mm και πλάτος 1.890 mm προσφέρουν γενναιόδωρους χώρους στο εσωτερικό. Όσον αφορά την ορατότητα οι φαρδιές πίσω κολόνες περιορίζουν την ορατότητα,αλλά η στάνταρ έγχρωμη κάμερα οπισθοπορείας και οι αισθητήρες παρκαρίσματος λύνουν το πρόβλημα.. Ο χώρος για τις αποσκευές  με τον διπλό πάτο για να κρύβεις αντικείμενα διαθέτει  500 λίτρα. Η φόρτωση είναι εύκολη χάρη και στον ηλεκτρικό τρόπο ανοίγματος και κλεισίματος της πόρτας του πορτμπαγκάζ.  Περνώντας στο εσωτερικό εντοπίζεις άμεσα  την εξαιρετική ποιότητα κατασκευής με την άψογη συναρμογή .

 

 

Η πολυτέλεια κάνει την παρουσία της ισχυρή με τις δερμάτινες επενδύσεις και το  γυαλιστερό black panel ή φιλέτο  στην κονσόλα. Στο κέντρο του ταμπλό ξεχωρίζει η «αιωρούμενη»  οθόνη 7 ιντσών τύπου τάμπλετ η οποία μαζί με την   μικρή οθόνη στη μέση των στρογγυλών οργάνων με τον χειρισμό αποτελούν τις πηγές πληροφόρησης για τα ηλεκτρονικά συστήματα του αυτοκινήτου με την κωδική ονομασία   infotainment COMAND Online. Ο χειρισμός γίνεται μέσω του κεντρικού στρογγυλού κοντρόλ που βρίσκεις στην βάση της κονσόλας.. Στον τομέα της ασφάλειας συναντάμε όλα τα γνωστά συστήματα που προστατεύουν οδηγό και επιβάτες. Η λεγόμενη "ανάμιξη αισθητήρων" όπως αρέσκονται να αναφέρουν  οι μηχανικοί της Mercedes  με τα συστήματα υποβοήθησης αναλύουν περίπλοκες καταστάσεις .Οι περιφερειακοί αισθητήρες  αποτελεσματικά τους κινδύνους στο δρόμο. Η GLC Coupe διαβάζει τη χάραξη του δρόμου, τη σηματοδότηση και προβλέπει την κίνηση  οχημάτων ή πεζών, επεμβαίνοντας στο τιμόνι και στο φρένο γλυτώνοντας τον οδηγό από ανεπιθύμητες γνωριμές με  μπροστινά οχήματα ή εμπόδια. Ρυθμίζουμε το ηλεκτρικό κάθισμα του οδηγού πατάμε τον στρογγυλό νικελένιο διακόπτη εκκίνησης και η Mercedes GLC Coupe 250d 4MATIC «ζωντανεύει».

 

 

Στην «καρδιά» της υπάρχει ο  4κύλινδρος, 16βάλβιδος diesel κινητήρας των 2,2 λίτρων με τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας και ψεκασμό common rail, ο οποίος από τα πρώτα χιλιόμετρα δείχνει τον πολιτισμένο χαρακτήρα του. Αθόρυβος ο πετρελαιοκινητήρας αποδίδει 204 άλογα αλλά και την  εντυπωσιακή τιμή ροπής  των 500 Nm από το …ρελαντί των 1600 σ.α.λ. Παρά τον όγκο και το βάρος  που ξεπερνά τα 1800 κιλά (στη  περίπτωση μας μάλιστα ξεπερνούσε με τους  επιβάτες (που κάνουν την δίαιτα του…ανανά) τα  2200 κιλά η Mercedes GLC 250d Coupe -4MATIC επιταχύνει σε γρήγορους ρυθμούς με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε μόλις 7,6 δευτερόλεπτα ενώ είδαμε την βελόνα του ταχύμετροιυ να σκαρφαλώνει με ευκολία πάνω από τα 220 χλμ./ώρα. Το αυτόματο κιβώτιο με τις 9 σχέσεις (9G-Tronic), αλλάζει με βελούδινο τρόπο τις ταχύτητες . Γνωστή ιδιορρυθμία της εταιρείας είναι η τοποθέτηση του λεβιές πίσω από το πολυλειτουργικό τιμόνι. Αν… βαρεθείς το αυτόματο μπορείς να  αλλάξεις χειροκίνητα τις σχέσεις με τα «αυτάκια» πίσω από το τιμόνι.

 

 

Η δυνατότητα  επιλογής διαφορετικών προγραμμάτων οδήγησης ΕCO, Comfort Sport και Sport+, Individual μέσω  του  Dynamic Select, σου δίνει την δυνατότητα να οδηγήσεις ανάλογα με τις επιθυμίες και τις επιδόσεις που θέλεις να επιτύχεις. Στο πρόγραμμα ΕCO η μέση κατανάλωση δεν ξεπέρασε τα 7 λίτρα ανά 100 χλιμ. Όσο για τα φρένα, η απόδοση τους είναι εξαιρετική / Μας άρεσε και η άμεση υποβοήθηση στο εικονικό άμεσο φρενάρισμα όταν παίρνεις απότομα το δεξί πόδι από το γκάζι. Η Mercedes GLC 250d Coupe  -4MATIC  με το αεροδυναμικό αμάξωμα και την  «σφιχτή» ρύθμιση της ανάρτησης που δεν αφήνει να δημιουργηθούν κλίσεις σε βοηθά να κινηθείς σβέλτα και με ταχύτητα ακόμη και στις πιο κλσιτές καμπές του δρόμου. Με εξαιρετική  σταθερότητα στον ανοιχτό δρόμο και με ταχύτητα…αυτοφώρου η Mercedes GLC Coupe  250d 4MATIC  ικανοποιεί και με το παραπάνω τον ιδιοκτήτη  της ο οποίος ξεχνά μερικές φορές ότι έχει να κάνει με ένα SUV έστω Coupe.

 

 

Ση συνέχεια αποφασίσαμε να ταλαιπωρήσουμε την  Mercedes GLC 250d Coupe (συγνώμη Αλεξάνδρα Χρυσού) σε χωμάτινες διαδρομές όπου ο κωδικός  4MATIC έδει ξε την αξία του. Η κίνηση σε όλους τους τροχούς  ξεπερνά με άνεση ακόμη και τους κακοτράχαλους χωματόδρομους με υποδειγματικό τρόπο και χωρίς ενοχλητικούς θορύβους στο εσωτερικό. Λάπση και νερόλακκοι δεν αποτελούν εμπόδιο για την αριστοκρατική Mercedes η οποία δεν διστάζει να λερωθεί σε όλο της το …σώμα. Άλλωστε και μέσα από τις λάσπες το «αστέρι» εξακολουθεί να λάμπει και να κάνει την διαφορά .Πάμε τώτα στην τιμή.Με πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας  και το κύρος της φίρμας για να αποκτήσετε  Mercedes GLC Coupe 250d 4MATIC χρειάζεστε 64383 ευρώ.


Βαγγέλης Γκούμας

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top