Δανοί φίλαθλοι ταξίδεψαν στην Ολλανδία για να γλιτώσουν την καραντίνα

Εκμεταλλεύτηκαν μια... τρύπα στους ταξιδιωτικούς περιορισμούς

Δανία σημαία

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Εκατοντάδες ποδοσφαιρόφιλοι από τη Δανία επιβιβάστηκαν αργά χθες βράδυ σε λεωφορεία στην Κοπεγχάγη για ένα 12ωρο ταξίδι στο Άμστερνταμ, εκμεταλλευόμενοι μια... τρύπα στους ταξιδιωτικούς περιορισμούς που ισχύουν για τον κορονοϊό, προκειμένου να παρακολουθήσουν διά ζώσης τη σημερινή (19:00) αναμέτρηση των Σκανδιναβών με την Ουαλία στην ολλανδική πρωτεύουσα για τη φάση των «16» του EURO 2020.

Διαβάστε περισσότερα στο sportdog.gr

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top