Όπως φαίνεται οι πολίτες έχουν αρκετά παράπονα ή προτάσεις!

Μέσα σε μόλις μια εβδομάδα λειτουργίας της νέας ηλεκτρονικής υπηρεσίας (9 – 16 Φεβρουαρίου 2017) υποβλήθηκαν στο σύστημα 862 θέματα, εκ των οποίων τα 839 αφορούσαν πραγματικά προβλήματα ή διορθωτικές προτάσεις και τα υπόλοιπα 23 τάσεις αρνητικής τοποθέτησης με διάφορα σχόλια.

Τη μερίδα του λέοντος αποσπούν τα θέματα που αφορούν το υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, το υπουργείο Οικονομικών για φορολογικές υποθέσεις και πληροφορίες συμμετοχής σε προγράμματα του ΕΣΠΑ και το υπουργείο Υγείας σχετικά με ελλείψεις σε ιατρικό/νοσηλευτικό προσωπικό.

Επίσης, σημαντικός αριθμός περιπτώσεων αφορά στην καθυστέρηση έκδοσης δικαστικών αποφάσεων, στην αποπληρωμή αποζημιώσεων αγροτών και πληγέντων από πάσης φύσεως καταστροφές, στη ρύθμιση πολεοδομικών ζητημάτων και στην πάταξη της εγκληματικότητας. Είναι αυτονόητο ότι ένα μεγάλο ποσοστό των αιτήσεων αφορά χρόνιες παθογένειες της δημόσιας διοίκησης που αυτή την περίοδο γίνονται προσπάθειες να περιοριστούν στο ελάχιστο.

Πιο αναλυτικά, βάσει της επεξεργασίας που έγινε, οι καταχωρήσεις ανά υπουργείο την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας της ιστοσελίδας έχουν ως εξής:

•    Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης 274
•    Οικονομικών 99
•    Υγείας 89
•    Εσωτερικών 68
•    Υποδομών και Μεταφορών 55
•    Περιβάλλοντος και Ενέργειας 45
•    Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων 43
•    Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης 40
•    Οικονομίας και Ανάπτυξης 25
•    Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων 24
•    Διοικητικής Ανασυγκρότησης 22
•    Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων 19
•    Μεταναστευτικής Πολιτικής 13
•    Πολιτισμού και Αθλητισμού 6
•    Εθνικής Άμυνας 5
•    Εξωτερικών 4
•    Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής 4
•    Τουρισμού 4

Όπως τονίζεται, τα αιτήματα προωθήθηκαν στις αρμόδιες υπηρεσίες «για να διευθετηθεί σε εύλογο διάστημα όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μέρος των αιτημάτων».

Η επικοινωνία των πολιτών γίνεται μέσω της ιστοσελίδας www.kathimerinotita.gov.gr (με την υποβολής φόρμας) και μέσω email στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις kathimerinotita@ypep.gr, ypep.co@ypep.gr και a.flampouraris@parliament.gr, χωρίς να χρειάζεται να ταλαιπωρούνται οι ενδιαφερόμενοι προσερχόμενοι στα γραφεία του υπουργείου Επικρατείας.

Για διευκρινήσεις, οι πολίτες μπορούν να καλούν στα τηλέφωνα:

· 210 33 85 314
· 210 33 85 305
· 210 33 85 100
 
καθώς επίσης και στα φαξ:

· 210 33 85 317
· 210 33 85 210
· 210 33 85 109

Τέλος, επισημαίνεται πως η υπηρεσία λειτουργεί ακόμη σε πιλοτική μορφή και πως κατά την πλήρη λειτουργία της θα απασχολεί συνολικά 25 άτομα, που θα αποσπαστούν από άλλους τομείς της δημόσιας διοίκησης, χωρίς να γίνει κάποια πρόσληψη.

 

Tags: