Έναν τρόπο για να γυμναζόμαστε σε όποιο σημείο κι αν βρισκόμαστε μας δείχνει η Μαριλίνα Βακονδίου. Πρόκειται για μία  κυκλική προπόνηση μόνο με σωματικό βάρος. Προσπάθησε να πραγματοποιήσεις την προπόνηση αυτή κάνοντας την κάθε άσκηση 1 λεπτό ακριβώς, όσο πιο γρήγορα μπορείς. Να νιώθεις τους μύες σου ενεργοποιημένους και να σκέφτεσαι ότι έχεις αντίσταση με το νερό.

1η Άσκηση : "Flyes με ανοιχτή κωπηλατική"

 

(Ρίχνεις το βάρος σου μπροστά, λυγίζεις τα πόδια, ενεργοποιείς την κοιλιά σου και ξεκινάς να δουλεύεις την πλάτη σου. Μία με κλειστά τα χέρια, κολλημένα στα πλευρά και μία με ανοιχτά - Εναλλάξ)

(Ανοίγεις τα χέρια σου προς τα έξω και να νιώθεις να "κλείνει" πίσω η πλάτη σου)

2η 'Ασκηση : "Squat jump με γροθιές"

(Κάνεις squat jump, το βάρος σου να πέφτει στις φτέρνες και την ώρα που κάνεις το κάθισμα δουλεύεις με μικρές γροθιές για να δουλεύουν συνδυαστικά και οι ώμοι σου.)

3η 'Ασκηση : "Ώμοι"

 (Λυγίζεις πόδια, ενεργοποιείς την κοιλιά σου και τεντώνεις τα χέρια σου μπροστά στο ύψος των ώμων. Βάζεις δύναμη και τα πηγαίνεις προς τα πίσω. Δουλεύεις τους μύες σαν να έχεις αντίσταση μέσα στο νερό)

4η 'Ασκηση : "Ψαλιδάκια"

(Ενεργοποιείς την κοιλιά και τα χέρια κολλημένα στα πλευρά. Σφίγγεις καλά τα πόδια σου, τα τεντώνεις και ξεκινάς να τα δουλεύεις εναλλάξ με έκρηξη)

5η 'Ασκηση : "Στήθος"

( Βάζεις τα χέρια σου μπροστά από το στήθος, τεντωμένα)

(Μία τα ανοίγεις και μία τα κλείνεις, εναλλάξ. Ενεργοποίησε τους μύες που δουλεύεις)

Γυμναστείτε με το star.gr και την Μαριλίνα Βακονδίου: Marilina_Vak (Instagram)

 

Tags: