Χατζίδου - Παύλου: Η κόρη τους, Μελίτα, πήρε εξιτήριο

Το δημόσιο ευχαριστώ του Ετεοκλή Παύλου

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Τέλος καλό όλα καλά για την κόρη της Ελένης Χατζίδου και του Ετεοκλή Παύλου. Η μικρή Μελίτα μετά δύο ημέρες νοσηλείας στο νοσοκομείο, το απόγευμα της Τετάρτης 21/2 πήρε εξιτήριο και επέστρεψε στο σπίτι.

Ελένη Χατζίδου - Ετεοκλής Παύλου: Η κόρη τους παραμένει στο νοσοκομείο

«Καλημέρα! Να πούμε ξανά ένα ευχαριστώ στον κόσμο για τα μηνύματα για την κόρη μας. Να πούμε ότι πήραμε εξιτήριο. Όλα καλά. Η μικρή είναι σπίτι», είπε στην έναρξη της εκπομπής Breakfast@star o Ετεοκλής Παύλου.

Χατζίδου – Παύλου: «Είμαστε ακόμη στο νοσοκομείο, αλλά όλα είναι θετικά»

Χατζίδου - Παύλου: Η κόρη τους, Μελίτα πήρε εξιτήριο

«Ναι, ναι, βγήκαμε. Γι’ αυτό είμαι κάπως έτσι…Θα συνέλθω κατά τη διάρκεια της εκπομπής. Αυτός ο κύριος εδώ κοιμήθηκε πάρα πολύ καλά. Ξεκουράστηκε», πρόσθεσε με τη σειρά της η Ελένη Χατζίδου.


Δείτε ολόκληρη την εκπομπή Breakfast@star

Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top