GNTM: Ποια παίκτρια αποχώρησε οικειοθελώς από το σπίτι;

«Να πω ότι στεναχωρέθηκα; Δε στεναχωρέθηκα!»

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Ανάμεικτα συναισθήματα φαίνεται να άφησε στο σπίτι του GNTM η αποχώρηση της Μαρτίνας, η οποία αποφάσισε να εγκαταλείψει οικειοθελώς τον διαγωνισμό εξαιτίας προσωπικών, οικογενειακών λόγων.  

Δείτε ζωντανά το GNTM

Η Μαρτίνα ανακοίνωσε πρώτα στις «FF» την αποχώρησή της και στη συνέχεια «μάζεψε» τα υπόλοιπα κορίτσια στο σαλόνι για να τους εξηγήσει την κατάσταση. Η ίδια ξεκαθάρισε ότι όσα κορίτσια θέλουν μπορούν να τη χαιρετήσουν όμως δεν θέλει θεατρικότητες. «Με κάποιες θα τα πούμε και έξω, με κάποιες άλλες και να μην τα πούμε δεν με ενδιαφέρει» είπε φεύγοντας. 

GNTM: 10 πράγματα που δεν ξέρουμε για τη Μαρτίνα!

GNTM: Αποχώρησε η Σουζάνα-Έκλαιγε με λυγμούς η πεντάδα

Αυτή η δήλωση της Μαρτίνας προκάλεσε πολλές αντιδράσεις με αποτέλεσμα να μην τη χαιρετήσει κανένα κορίτσι εκτός από τις FF. 

Δείτε όλα τα επεισόδια του Greece's Next Top Model

Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top